Gå til innhold

Kjøpt ny xplora klokke og får ikke aktivert gammelt simkort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gamle er ødelagt, ny er kjøpt og vi skal fortsette å bruke det gamle simkortet fra den gamle. Men vi får ikke aktivert dette i den ny klokka. Noen som vet hva vi må gjøre?

Vi har altså allerede et mobilabonnement så vi skal ikke opprette nytt men ifølge innstillingene i appen så MÅ vi opprette nytt abonnement men dette bryter totalt med det som er behovet vårt så vi orker ikke det styret + at det koster mye mer penger da vi alt har et abonnement. Vi informerte om dette da vi kjøpte klokken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...