Gå til innhold

Kjøpt ny xplora klokke og får ikke aktivert gammelt simkort


Fighter83

Anbefalte innlegg

Den gamle er ødelagt, ny er kjøpt og vi skal fortsette å bruke det gamle simkortet fra den gamle. Men vi får ikke aktivert dette i den ny klokka. Noen som vet hva vi må gjøre?

Vi har altså allerede et mobilabonnement så vi skal ikke opprette nytt men ifølge innstillingene i appen så MÅ vi opprette nytt abonnement men dette bryter totalt med det som er behovet vårt så vi orker ikke det styret + at det koster mye mer penger da vi alt har et abonnement. Vi informerte om dette da vi kjøpte klokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...