Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd robeez sine eller alveslottets? Hva anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har prøvd robeez sine eller alveslottets? Hva anbefales?

Har skinntøfler fra alveslottet. Er veldig fornøyd. De er ikke foret, så lillemor blir ikke svett på føttene, dermed holdes de lengere på. Også er de sklisikker.

Skrevet

dette er ikke meg selv, men jeg vet hun lager kjempegode tøfler, tilpasset hver enkelt som skal ha dem, hun kan sy bilder og navn på, og lage dem akkurat slik du vil ha dem. har bare hørt bra ting om tøflene hennes.

http://ohelene.net/

Skrevet

Kan signere gjest over her. Vi har også handlet hos ohelene, og det er fine tøfler! De koster vel ca. 250 - 300 inkl, skrift for de mindre størrelsene.

Gå inn på hjemmesiden hennes og se, der er mange bilder av tøfler hun har laget.

Skrevet

de har tøfler hos skobutikken også. Koster ca 100kr og da sparer man jo 2ookr. Tøfler med navn på ser jo rart ut.

Skrevet
de har tøfler hos skobutikken også. Koster ca 100kr og da sparer man jo 2ookr. Tøfler med navn på ser jo rart ut.

men du så kjekt det er i barnehagen da.

hun lager jo og med pels inni og høyere skaft osv, og ru skinn må jo være ypperlig for små føtter å lære seg å gå i.

Gjest Helene1
Skrevet

Jeg har tøfler til junior både fra Robeez, Tinyzone og Exit. De er helt supre alle 3.

Exit sine er mye rimeligere, koster vel 129,- tror jeg. Kan anbefales

Skrevet

Junior har tøfler fra Alveslottet. Kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg har hatt tilsammen seks par fra Robeez. Kjempefornøyd. Men jeg brukte dem bare til barna lærte å gå.

Skrevet

http://www.jungelpoter.no/

Herlige tøfler! :D

Påsan har brukt skinntøfler siden han var 9 mnd og kommer nok til å bruke det så lenge jeg får store nok til han (han er nå 2 år)

Skrevet

Jeg har kjøpt tøfler på skoringen. 100 kr per par, har kjøpt et par hjemme og et par hos dagmamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...