Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg fått nok av kommunale avgifter. Jeg bor alene i ett hus de har økt Kvm med 30% uten at jeg har bygget på noe som helst.

Avgiften på vann og avløp er helt sinnsyk og stipulert til 4-5 personer. Kommer til å spare noen tusen med vannmåler.

Skal ringe rørlegger i morgen, men lurer på hvor mye det koster va og hvor lang tid ca bruker de på å montere den? Hvor monteres den egentlig? På varmtvannstanken??

Anonymkode: d155a...152

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg fått nok av kommunale avgifter. Jeg bor alene i ett hus de har økt Kvm med 30% uten at jeg har bygget på noe som helst.

Avgiften på vann og avløp er helt sinnsyk og stipulert til 4-5 personer. Kommer til å spare noen tusen med vannmåler.

Skal ringe rørlegger i morgen, men lurer på hvor mye det koster va og hvor lang tid ca bruker de på å montere den? Hvor monteres den egentlig? På varmtvannstanken??

Beklager skrivefeil i overskrift, skal stå hva betalte du for vannmåler.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skulle vannmåleren monteres på varmtvannstanken? 

Den monteres selvfølgelig på inntaket og måler alt vannet du bruker, altså alt vann som går inn i boligen din.

Anonymkode: 69581...0a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en varslet økning. Og verre blir det.

Anonymkode: 1dd92...4dd

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan ha sneket seg inn en feil i datasystemet til kommunen. Sjelden hus vokser iløpet av vinteren. Kommunen kan ha økt satsene på vann, avløp og tilknytning med 30%, men det at husets grunnflate øker må være en feil i systemet. 

Hør med kommunen hvilken vannmåler de krever installert. Her vi bor er det krav om en spesiell type vannmåler som sender forbruk til kommunen trådløst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...