AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Har "truffet" en i to uker nå, snart 3uker. Vi har vist at vi begge er interessert og har vært med hverandre en god del. Han har ei god venninne som han har kjent rundt ett år, hun var da i et forhold. Nå er det slutt med han og han jeg dater/treffer innrømmer at de har hatt sex tidligere, usikker på når. Hun vet lm oss, hun vet at vi har sovet hos hverandre også. Vi har ligget sammen nå, det tok nesten to uker før vi gjorde noe seksuelt. Igår skulle han hente henne på flyplassen, hun har vært på ferie i ei uke nå. Så på snapkartet at han var en del hos henne igår. Jeg har spurt han om jeg kun bare er ei brikke i det hele, eller om han liker henne og venter på henne. Han sier de kun forblir venner. Aner ikke om de ligger sammen og det gjør meg svært usikker. Ville du likt at han hentet henne på flyplassen forså hjem til henne? Anonymkode: 91f44...2d1 1 1
Phoenix Heart Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 Dette hadde vært rødt flagg, hos meg. 32 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 Be han velge. Hilsen mann Anonymkode: 6d575...4ff 16 4 5
svartkatt Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 Ikke nødvendigvis sånn at de har sex så lenge han har deg, men garantert om det blir slutt med deg. 1
xQueenKx Skrevet 10. mars 2024 #5 Skrevet 10. mars 2024 Gjenkjennbart. Eksen min er nå gift med "hun som bare er som en søster". 26 1 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #6 Skrevet 10. mars 2024 Sorry, men jeg hadde aldri dumpet flere års vennskap for noen jeg hadde datet i to uker, uavhengig av om vi på et eller annet tidspunkt hadde hatt sex eller ikke. Anonymkode: 37c74...572 18 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #8 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har "truffet" en i to uker nå, snart 3uker. Vi har vist at vi begge er interessert og har vært med hverandre en god del. Han har ei god venninne som han har kjent rundt ett år, hun var da i et forhold. Nå er det slutt med han og han jeg dater/treffer innrømmer at de har hatt sex tidligere, usikker på når. Hun vet lm oss, hun vet at vi har sovet hos hverandre også. Vi har ligget sammen nå, det tok nesten to uker før vi gjorde noe seksuelt. Igår skulle han hente henne på flyplassen, hun har vært på ferie i ei uke nå. Så på snapkartet at han var en del hos henne igår. Jeg har spurt han om jeg kun bare er ei brikke i det hele, eller om han liker henne og venter på henne. Han sier de kun forblir venner. Aner ikke om de ligger sammen og det gjør meg svært usikker. Ville du likt at han hentet henne på flyplassen forså hjem til henne? Anonymkode: 91f44...2d1 Han har ligget med henne. Løp din vei! Anonymkode: b2a60...9f4 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #9 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry, men jeg hadde aldri dumpet flere års vennskap for noen jeg hadde datet i to uker, uavhengig av om vi på et eller annet tidspunkt hadde hatt sex eller ikke. Anonymkode: 37c74...572 Flere år? TS skriver at han har kjent denne andre bare i ett år. Og at de har i løpet av det året hatt sex med hverandre (hun nevner ikke hvor lenge) men nå er "bare venner".... Anonymkode: a0477...5b3 16 6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #10 Skrevet 10. mars 2024 Spiller egentlig ikke så stor rolle hva andre synes. Hvis du ikke vil ha en mann som har beina i to båter samtidig, så takker du pent for selskapet og sier at et sånt opplegg ikke er noe for deg. Anonymkode: 41ffb...db0 16 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #11 Skrevet 10. mars 2024 svartkatt skrev (35 minutter siden): Ikke nødvendigvis sånn at de har sex så lenge han har deg, men garantert om det blir slutt med deg. Nettopp det. Jeg syntes det er bra han viser henne at han treffer meg og jeg tror ikke hun er interessert i å ligge med han når hun vet han nettopp har vært hos meg. Igår hadde han overnattet hos meg før han dro å hentet henne på flyplassen. Vi har igrunnen blitt enige om at vi ikke skal rote med andre nå som vi er der vi er. Ikke sikkert vi blir sammen, men kjenner likevel på litt skeptiskhet til henne. Han fikk snap henne igår der hun viste lårene sine med blåmerker og sendte til han, han lo og syntes det var vittig. Jeg lo ikke.. Anonymkode: 91f44...2d1 3
miss summers Skrevet 10. mars 2024 #12 Skrevet 10. mars 2024 Så det ble ligging når han dukket opp full? Hvor ble det av de andre? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #13 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere år? TS skriver at han har kjent denne andre bare i ett år. Og at de har i løpet av det året hatt sex med hverandre (hun nevner ikke hvor lenge) men nå er "bare venner".... Anonymkode: a0477...5b3 Blir vel til at jeg må følge ekstra godt med. Anonymkode: 91f44...2d1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #14 Skrevet 10. mars 2024 Det faktumet at du synes at dette skurrer, er grunn nok til å trekke seg. Vær glad du ikke har brukt mer tid. Anonymkode: 54044...72d 11 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #15 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Blir vel til at jeg må følge ekstra godt med. Anonymkode: 91f44...2d1 Hvorfor tar du ikke til deg råd om å ikke hoppe til sengs med mannfolka etter 5 minutter, og å spørre hva de er ute etter før du ligger med de? Anonymkode: d2cf9...840 7 1
makkapakka Skrevet 10. mars 2024 #16 Skrevet 10. mars 2024 Når ønsket en mann "bare en god venninne" ? 5 8
Northwy Skrevet 10. mars 2024 #17 Skrevet 10. mars 2024 Var ikke planen å vente mer enn fem minutter før du hadde sex med ham? Hvorfor ikke ta til seg rådene du får? 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #18 Skrevet 11. mars 2024 Kanskje du bare bør være åpen om at du er bekymret for at han føler noe for henne eller begynner å ligge med henne? Å at du ikke er åpen for noen som ligger med andre når dere blir kjennt, og at er han ikke eksklusive må han respektere deg nok til å slippe deg fri. Du vil ha noen du kan stole på, en trygg mann. Anonymkode: 2c746...949
got2go Skrevet 11. mars 2024 #19 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har "truffet" en i to uker nå, snart 3uker. Vi har vist at vi begge er interessert og har vært med hverandre en god del. Han har ei god venninne som han har kjent rundt ett år, hun var da i et forhold. Nå er det slutt med han og han jeg dater/treffer innrømmer at de har hatt sex tidligere, usikker på når. Hun vet lm oss, hun vet at vi har sovet hos hverandre også. Vi har ligget sammen nå, det tok nesten to uker før vi gjorde noe seksuelt. Igår skulle han hente henne på flyplassen, hun har vært på ferie i ei uke nå. Så på snapkartet at han var en del hos henne igår. Jeg har spurt han om jeg kun bare er ei brikke i det hele, eller om han liker henne og venter på henne. Han sier de kun forblir venner. Aner ikke om de ligger sammen og det gjør meg svært usikker. Ville du likt at han hentet henne på flyplassen forså hjem til henne? Anonymkode: 91f44...2d1 Ja, det er sært etter så kort tid. De andra som sier noe annet har ikke lest hi. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #20 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har "truffet" en i to uker nå, snart 3uker. Vi har vist at vi begge er interessert og har vært med hverandre en god del. Han har ei god venninne som han har kjent rundt ett år, hun var da i et forhold. Nå er det slutt med han og han jeg dater/treffer innrømmer at de har hatt sex tidligere, usikker på når. Hun vet lm oss, hun vet at vi har sovet hos hverandre også. Vi har ligget sammen nå, det tok nesten to uker før vi gjorde noe seksuelt. Igår skulle han hente henne på flyplassen, hun har vært på ferie i ei uke nå. Så på snapkartet at han var en del hos henne igår. Jeg har spurt han om jeg kun bare er ei brikke i det hele, eller om han liker henne og venter på henne. Han sier de kun forblir venner. Aner ikke om de ligger sammen og det gjør meg svært usikker. Ville du likt at han hentet henne på flyplassen forså hjem til henne? Anonymkode: 91f44...2d1 Folk som skal pleie vennskap med noen de tidligere har hatt sex med egner seg ikke for seriøse forhold. Utallige mennesker der ute har lært dette på den tunge måten, der de sitter igjen og lurer på hvordan de kunne være så dumme. Ignorerer du dette gjør du det på egen risk. Anonymkode: 27faa...b8e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå