mumerikk Skrevet 10. november 2002 #1 Skrevet 10. november 2002 Hei folkens. Vet dette ikke er rette plassen å egentlig diskutere slike ting, men men.... Jeg og forloveden min krangler veldig mye, og dette sliter veldig på helsa. I går var vi ute på byen, og dro på en uteplass hvor vi danset og snakket med kjente. Dette var i utgansgpunktet veldig hyggelig, men så begynte helvetet. I dag har vi vært forlovet i et halvt år, og når klokken ble over tolv i går kveld, tenkte jeg å overraske forloveden med en rose og få spilt en sang jeg vet hun liker. Det som skjedde var at jeg gikk bort til henne med rosen, og finner henne dansende med en annen gutt. Gutten hadde armen rundt henne og han virket mildt sagt ganske interessert. Gratulerte henne og trodde at hun ville vise meg litt oppmerksomhet, men nei, hun ble heller stående og prate med han, mens hun holdt meg i hånda, sånn at jeg omtrent ble stående "på vent" Jeg gikk.... visste ikke hva jeg skulle gjøre, var så utrolig lei meg... Orker ikke skrive mer nå, men si meg jenter... er dette normalt eller?? Hilsen gutt som er utrolig lei seg... som elsker forloveden sin og ikke vet hva han skal gjøre.
vilja Skrevet 10. november 2002 #2 Skrevet 10. november 2002 Tja, Jeg hadde også blitt like skuffet som deg, om det skal være noen trøst..... Men det kan hende hu ikke la så mye i det som du gjorde. .... AT du er mer romantisk en henne.....
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2002 #3 Skrevet 10. november 2002 Har jeg hatt en type som har oppført seg som dama de, hadde jeg fortalt henne akkurat hva jeg mente å gått min vei. Ikke for å kritisere, men er ikke du vel naiv, som bare går å blir lei deg, i stede for å si hva du mener til henne. Hun virker ikke akkurat som om hun viser deg noen stor interesse da. Du forteller at dere krangler en del og det sliter på helsa. Hadde jeg vært deg ville jeg ha revurdert hele forholdet og prøvd å gå videre uten dama. Dette er noe som jeg personlig mener, så du må finne ut hva som er rett for deg. Vil du ha det slik resten av livet ditt? Håper det ordner seg for deg! Klem
Thea Skrevet 10. november 2002 #4 Skrevet 10. november 2002 Stakkar, skjønner godt at du ble såra jeg Hadde det vært meg hadde han garantert ikke sluppet unna med det. Jeg synes dere skal ta dere en seriøs prat og finne ut hvor dere står i forhold til hverandre. For på meg virker det som om det er du som holder liv i dette forholdet (av det lille jeg vet da ) Men for all del, snakk med henne. Lykke til :D
Gjest Skusla Skrevet 10. november 2002 #5 Skrevet 10. november 2002 Hadde nok blitt veldig lei meg jeg også men som de andre her sier, jeg ville latt henne få høre hva jeg mente om slik oppførsel før jeg gikk.. Om du ikke sier i fra vil det ikke da si at du aksepterer og lider i stillhet?? Om dama di er mer interessert i å flørte med en annen, foran deg, i stedet for å gi deg oppmerksomhet syntes jeg det høres ut som om dere har noen problemer og diskutere. Fortell henne at slikt ikke er akseptabelt. om hun ikke respekterer det, ja da har du det kanskje bedre uten henne.. Lykke til
Ann Forup Skrevet 11. november 2002 #6 Skrevet 11. november 2002 uf da jeg havede følt det som at få en koldspand vand over hoved, hvis min samboer havede kommet med en rose til mig og jeg var på danse gulvet med en anden mand ja så kunne han da bare ryge og rejse synes det er en dejlig kærligheds erklæring og den lader man da ikke gå sin næse forbi, ikke mange mænd gør sådanne ting det er sikkert og vist. er nu heldig at ha fundet en som kommer og overrasker engang imellem dejligt at tænde på pc'en og se et tegnet hjert og et jeg elsker dig... tal med hende om det, hun er måske ikke klar over at du føler dig skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå