Chrisse Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg er helt i fyr og flamme og kan knapt vente till bryllupsdagen - selv om nesten ingenting er klart. Er det noen der ute som skall gifte seg samme dag som jeg??? (8. februar 2003...... hadde värt kult å höre hvor langt dere har kommet og planer o så der:-) Tjingeling o kjamizar1212[ Dette Innlegg er endret av: Chrisse den 2002-03-14 15:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisse Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 18. mars 2002 Ok. er det noen der ute som skal gifte seg i februar i det hele tatt????? kKan virkelig ikke tro at jeg er den eneste????:-) Det må jo ikke väre akkurat samme dato, vill så gjerne dele litt ideer og litt sånn. Jeg planlegger det meste selv ( kjärsten min lar meg bestemme det meste, men er med på de store besluttningene som lokal osv) vilket betyr att jeg kjenner meg ganske usikker på når saker må väre klare osv. osv.... Tjingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #3 Del Skrevet 18. mars 2002 Det er ennå tid for at folk kan komme innom. Husker da jeg var helt ny her.) Følte at det var absolutt ingen som skulle gifte seg i April og i hvertfall ikke på den datoen vi har valgt. Men joda - det er poppet opp flere siden sist. Bare vent til sommeren er over 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisse Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Jo det er kanskje sannt, men det föles litt ensomt da. Jeg er jo så inne på planleggingen nå....... har fått masse bra tips ellers her da:-) det er kul Tjingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå