Nille24 Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Føler meg nedstemt og deprimert. Orker ingenting, sitter bare inne selv om det er fint vær ute. Har ikke lyst å gjøre ting jeg vanligvis liker. Kan det være overgangsalderen? Er 44 år og humøret pleier å bli bedre når mensen kommer 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 Kan ikke svare på om det er overgangsalderen. Men sender deg en god klem. Ta heller en tur til legen. Kan være stress, sykdom, manglende vitaminer, dårlig søvn. Noe i underbevistheten som plager deg, utbrent ja alt mulig. Det jeg kan abefale deg på det aller sterkeste er å presse deg selv ut på en tur. Er du likevel lei og deprimert kan du like så godt være lei og deprimert på tur. Men lover at hode blir bedre av aktivitet og frisk luft. Det er totalt undervurdert. Du trenger ikke ha lyst eller gidda, bare gjør det. Så kan du gå tilbake til bobla etterpå men lover deg, du vil føle deg noen hakk bedre iallefall! Håper du kommer deg ❤️ Anonymkode: 095b6...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå