Gå til innhold

Sveipet til høyre ved et uhell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på Facebook dating og sveipet ved at uhell til høyre. Dette er første gang jeg er på en dating app og dette skjedde på min andre dag på Facebook dating (typ 1 uke siden). Han jeg sveipet på sendte mld men den ignorerte jeg siden han ikke er min type. I dag sendte han mld igjen og spurte hva jeg gjorde og sa wtf. Har nå funnet ut at man kan unmatche/slette samtale. Burde jeg gjøre det eller komme opp med en løgn on at jeg dater noen og at jeg derfor ikke er så mye på appen? Har ingen sensitive info på profilen min men føler han er litt aggressive or er redd for å gjøre han mer sint.

sikkert et dumt spørsmål, men er som sagt min første gang på en dating app😅

Anonymkode: 76954...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er på Facebook dating og sveipet ved at uhell til høyre. Dette er første gang jeg er på en dating app og dette skjedde på min andre dag på Facebook dating (typ 1 uke siden). Han jeg sveipet på sendte mld men den ignorerte jeg siden han ikke er min type. I dag sendte han mld igjen og spurte hva jeg gjorde og sa wtf. Har nå funnet ut at man kan unmatche/slette samtale. Burde jeg gjøre det eller komme opp med en løgn on at jeg dater noen og at jeg derfor ikke er så mye på appen? Har ingen sensitive info på profilen min men føler han er litt aggressive or er redd for å gjøre han mer sint.

Hei☺️. Her syns jeg du skal være ærlig. Send han en melding og Fortell at dere matchet ved et uhell og at du ikke er interessert i å bli kjent med han. Hvis ikke det hjelper, kan du bare slette og blokkere

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"oops beklager, jeg sveipet til høyre ved et uhell. du får ha lykke til videre :) "

Anonymkode: 6000b...0a9

• Liker 4
Skrevet

Når det kommer til datingapper så er det lite som er mer irriterende enn at det blir en match, og så helt stille fra personen som du matchet med. Ikke gidder hun/han å unmatche heller. 

Om du ikke vil nedlate deg til å iallefall si at du matched ved en feil, så unmatche personen da slik at han slipper bruke mer tid på deg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ha lest Facebook sine terms&conditions bedre. Der står det klart og tydelig at hvis du sveiper høyre så samtykker du i giftemål med den andre og gir Facebook rettighetene til alle bildene fra bryllupsreisen. Hvis du ikke har hørt noe fra ham så er det sikkert fordi han er på Tinghuset og ordner med vigselspapirene. 

Men gratulerer og lykke til!! 👍

Anonymkode: 480c0...d70

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter matchen med en gang når dette skjer, og det har skjedd med meg andre veien også (antar jeg, fått noen matcher som forsvant med en gang). Ikke tenkt mer over det. Om du oppfatter ham som aggressiv ville jeg bare slettet (hadde slettet uansett, men…).

Anonymkode: 5d18a...47d

AnonymBruker
Skrevet

Den løgnen din er jo ikke veldig god da.
Å si at man ikke gidder chatte fordi man dater noen, knapt en uke etter man helt tydelig har sittet aktivt å sveipet... 

Men å si wtf er ikke veldig aggressivt heller.

Anonymkode: a8659...2f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 14.15):

Sånt har jeg gjort og .. og da kan du ta deg faan på det blir match😂. Jeg sletter bare før noen får skrevet noe. Ser menn gjør det samme så helt greit for meg. 

Anonymkode: 71103...7db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...