Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kanskje vært tråder ned samme tema tidligere.

Men, hva tenker dere andre om det å pynte seg eller kle seg litt sexy for partneren I hverdagen?

Anonymkode: 6ca5c...b65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt i et velfungerende forhold

Anonymkode: b022f...e0c

• Liker 4
Skrevet

Ok innimellom men jeg må få lov å være komfortabel i mitt eget hjem, og gå med løse lounge klær uten noe press om kjole/skjørt/hofteholdere og annet en mann liker. Mannen ser super sexy ut i dress, (og sportstøy og joggebukse...) men jeg ønsker ikke et forhold hvor en hver dag må se stylet ut for å kunne ha et velfungerende forhold.  Det blir for overflatisk om en forventer et forhold hvor en ønsker at den andre kun skal ha funksjon som en pynte figur. 

• Liker 5
Skrevet

Det er noe man kan gjøre iblant, ikke hele tiden. Generelt foretrekker jeg en komfortabel stil som ikke ser for avslappet ut. Tenker at joggebukser og lignende også er noe som ikke skal være for mye av. Dette fordi jeg selv har følt det på kroppen selv, at det kan gjøre en slapp eller deprimert tilværelse verre om det går over tid.

Å bruke pentøy eller sexy undertøy er ikke alltid komfortabelt, og krever for mye av meg over lengre tid. Det vil vel også miste litt av spenningen og bli hverdagslig etterhvert.

• Liker 2
Skrevet

Enig i det som nevnes over her at det er naturlig i et velfungerende samliv. Men det må heller ikke være slik at det forventes at partneren skal gå rundt super pyntet HVER dag. 

Synes det er trist når det er slik at pysjebuksa eller ei formløs joggebukse er hverdagsbekledningen, og at det kun er nå man skal ut sammen med andre at man pynter seg. Hvorfor skal man ikke kunne gjøre seg litt lekker for partneren liksom? 

Mye som er flott eller sexy på en kvinne da. En enkel, løs og behagelig kjole, et skjørt eller en tights er flott. 

Men hvordan liker dere kvinner at mannen skal kle seg i hverdagen? 

AnonymBruker
Skrevet

Når vi bare har en sløv søndag hjemme så får han samme versjon som jeg ville vært om det kun er meg her. Jeg har dresscode på jobb, vi er en del ute og spiser, og på storbytur, så han får se den pyntede versjonen av meg ofte nok. 

Samtidig. hjemmeversjonen av meg selv dusjer daglig, grer og setter opp håret, er relativt hårfri (epilering + voks jevnlig), og har rene og pene hjemmeklær. 

Jeg hadde ikke orket en mann som ikke tok daglige turer innom dusjen, ikke stelte hårvekst i ansiktet, eller som daffet rundt i flekkede klær eller joggebukse som sagger. 

Anonymkode: 446b5...5ff

AnonymBruker
Skrevet

Av og til synes jeg det er hyggelig å overraske! Nå har vi vært sammen i «100 år», så å kle seg frekt og forvente å bli bedekket en travel ettermiddag mellom middagslaging og unger som skal kjøres hit og dit er liten vits 😂 men, han setter veldig pris på et litt pent antrekk (type business casual), pen sminke og en skikkelig frisyre innimellom 🥰

Anonymkode: 35675...87e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 12.51):

Har kanskje vært tråder ned samme tema tidligere.

Men, hva tenker dere andre om det å pynte seg eller kle seg litt sexy for partneren I hverdagen?

Anonymkode: 6ca5c...b65

Ikke hele tiden. Vi må kunne gå i koseklær og uten sminke (mannen liker naturlig, ikke sminke, greit til spesielle anlendninger men lite siden han liker mitt naturlige vakre utseende sier han). Pynter meg om vi skal noe spesielt. Men ikke ellers. Ikke han heller. Vi er hygiensk og renslig. Jeg går med singlet og finere innebukse/joggebukse. Ikke slaureklær. Går i turklær på tur. Mannen og.

Anonymkode: 5249c...135

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier nei takk til det. Jeg må være komfortabel. Jeg trasker rundt i tynt ulltøy og tøfler, sminkeløs og ferdigpult hårsveis. 

Men vet du hva? Er det noe min mann finner sexy, så er det de bh-løse puppene under ulltrøya, den truseløse skinka i ei ullbukse som er dratt langt over navlen, som viser frem formen på kjønnet i all sin prakt, og viser nesten rumpa bedre enn om jeg er nakenpeis. Sveisen er allerede rota til, så han kan dra meg ned på senga og ta meg som han vil, uten at noen vil ense det.

Anonymkode: 90db6...762

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å se fin ut og komfort ikke trenger å være så adskilt. Det finnes pene loungeklær og joggeklær uten at man ser ut som en slask. 

Anonymkode: 354da...1fe

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et yrke som krever at jeg hver dag går i dress og slips, så på fritiden blir det mest t-skjorte og jeans. Tror ikke kjæresten min har noe imot det:)

Anonymkode: d18c7...5ac

Skrevet

Jeg gjør det innimellom 😊 Jeg vil jo at min samboer skal synes at jeg er pen og kler meg fint. 

Vil jeg ha meg en "beta" på soverommet, så har jeg "klær" til det også 😁 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å se «fin» ut hele tiden. Ikke stivpyntet men går sjeldent med joggebukse for å si det slik. Da er jeg dårlig. 

Anonymkode: cfabf...22f

AnonymBruker
Skrevet

Tror det står dårlig til i forholdet viss en må være pyntet for at det skal være velfungerende 

Anonymkode: 699bc...6c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 12.53):

Helt normalt i et velfungerende forhold

Anonymkode: b022f...e0c

Vel, jeg har et velfungerende forhold og har aldri pyntet meg for partneren min.

Ja, er ren og har normal hygiene, men pynte meg, det gjør jeg aldri. 

Anonymkode: d245a...912

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...