AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Hei! Dette er litt sårt for meg, så kjære troll - hold dere unna 🙂 Jeg er over 30 årene. Godt gift og etablert med stort småbruk og høye verdier. Mannen har en god sikker jobb, og jeg jobber som rådgiver i bank. Jeg har vært heldig og klart å sikre meg gode jobber og et stort nettverk uten høyere utdannelse «via via» altså at jeg blitt anbefalt jobber og «anbefalt» til jobber via mitt nettverk. I banken jeg jobber idag så satser de virkelig på meg. Jeg fikk tilbud om en offentlig jobb som jeg sa fra til nåværende arbeidsgiver at jeg ønsket, men da la de alle kortene på bordet og hevet lønna mi betraktelig og sa at de virkelig ønsker meg i min jobb, slik at jeg ble! Jeg angrer idag, da salg ikke er noe for meg i det hele tatt og det har jeg vært klar på overfor arbeidsgiver også. det er god lønn og svært gode betingelser der jeg er i dag. Saken er at jeg brenner for å få meg en utdannelse. Elsker å vise omsorg og være tilstede for dem som trenger det. Derfor har jeg vurdert sykepleier eller lærer, men sykepleier utgår da mannen jobber turnus og det ikke går så fint i kombinasjon i vår hverdag. Kanskje hvis jeg får en dagjobb, men er nok mange som ønsker det her. i kommunen jeg bor finnes både sykepleier og lærerutdannelse, men kom gjerne med tips om dere vet om en nettbasert/samlingsbasert utdannelse som går å kombinere med barna og familielivet? eller bør jeg enkelt å greit slå meg til ro i jobben jeg har idag og kun gjøre mitt beste der uten å nå salgsmål…. takk♥️ Anonymkode: c2532...505