AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Jeg har lenge hatt lyst på et seksuelt forhold med naboen, hun er 58 og jeg er 41. Jeg har ikke hatt noe særlig kontakt med henne før, eneste at jeg hilser på henne når jeg er ute å lufter hunden. Hun har vert singel noen år nå. Det ser ut som hun sitter mye alene i huset sitt, så jeg tenker at hun kanskje kunne tenke seg litt hygge i hverdagen. Hvordan burde jeg gå frem? Skulle jeg ha sendt henne en melding der jeg går rett på sak? Anonymkode: 9d9f4...a6c
NiceOrNothing Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har lenge hatt lyst på et seksuelt forhold med naboen, hun er 58 og jeg er 41. Jeg har ikke hatt noe særlig kontakt med henne før, eneste at jeg hilser på henne når jeg er ute å lufter hunden. Hun har vert singel noen år nå. Det ser ut som hun sitter mye alene i huset sitt, så jeg tenker at hun kanskje kunne tenke seg litt hygge i hverdagen. Hvordan burde jeg gå frem? Skulle jeg ha sendt henne en melding der jeg går rett på sak? Anonymkode: 9d9f4...a6c I min verden hadde du blitt idioterklært om du bare sendte meg en sånn rett på sak melding . Jeg bor alene med mange mannlige naboer , og har fått en del usjarmerende henvendelser . Mulig fordi de tror at å bo alene betyr ingen kjæreste( som jeg møter regelmessig å hygger meg med ) 🥰. Har blitt flau på deres vegne av forslagene , men hva du gjør , er jo helt opp til deg😄 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 NiceOrNothing skrev (2 timer siden): I min verden hadde du blitt idioterklært om du bare sendte meg en sånn rett på sak melding . Jeg bor alene med mange mannlige naboer , og har fått en del usjarmerende henvendelser . Mulig fordi de tror at å bo alene betyr ingen kjæreste( som jeg møter regelmessig å hygger meg med ) 🥰. Har blitt flau på deres vegne av forslagene , men hva du gjør , er jo helt opp til deg😄 Haha🤣 Da skal ikke jeg gjøre det😄 Med tanke på aldersforskjellen vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem, har du noen tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 9d9f4...a6c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har lenge hatt lyst på et seksuelt forhold med naboen, hun er 58 og jeg er 41. Jeg har ikke hatt noe særlig kontakt med henne før, eneste at jeg hilser på henne når jeg er ute å lufter hunden. Hun har vert singel noen år nå. Det ser ut som hun sitter mye alene i huset sitt, så jeg tenker at hun kanskje kunne tenke seg litt hygge i hverdagen. Hvordan burde jeg gå frem? Skulle jeg ha sendt henne en melding der jeg går rett på sak? Anonymkode: 9d9f4...a6c Spør om å gå tur eller om hun vil komme på en kaffekopp. Men vær så snill å ikke bruk noen for sex, isåfall må du være ærlig om det at det kun er det. Altfor mange av dere menn (og sikkert kvinner) som bare bruker andre til egen fordel 🙈 Ellers lykke til. Anonymkode: dc70a...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå