AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Prøver seriøst alt for å finne det! Jeg har lett i flere måneder, og det jeg vet er at det er mistet et sted inne i leiligheten, evt. det kan være flyttet med til boden med et "uhell" (mange ting der, så tenker å gå gjennom ALT). Frykter at det kan være kastet, men troor ikke det! Jeg blir litt desperat, da det betyr mye for meg og jeg trenger virkelig å finne det. Noen som har evner til å "se" slikt, som kan gi meg en pekepinn? Anonymkode: 70480...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars bor du alene? Eller kan et familiemedlem ha kastet det? Anonymkode: ecd77...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): bor du alene? Eller kan et familiemedlem ha kastet det? Anonymkode: ecd77...220 Bor ikke alene, men mannen min har neppe kastet det. Jeg som står for alt sånt 😅 Det er for stort til at det bare kan forsvinne sånn sett, men samtidig ganske lite. Sist jeg så det, hadde jeg det på soverommet (som jeg husker). Lett overalt der, men søkk borte… Anonymkode: 7ccd5...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars Har du noe rørlignende i leiligheten din? Noe lagt sylinder formaktig? Kan det være der eller inni? Jeg vet ikke. Det var første som kom til meg. Anonymkode: ee5bc...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #5 Del Skrevet 13. mars Jeg ser noe trangt og brunt. Kan det være noe der? Anonymkode: 43d14...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå