AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Er det noen som har erfaring med dette? Vil ektefelle aldri få adoptere barnet? Anonymkode: 9623d...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Jeg har tatt embryoadopsjon i Riga. Jeg hat jo født barna, så jeg blir automatisk regnet som biologisk mor i Norge. Mannen min blir automatisk regnet som biologisk far, siden vi er gift. Anonymkode: 8a714...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars I Norge får man ikke både egg og sperm donasjon da ene parten skal vøre biologisk. Men ved embryodonasjon i utlandet må ikke barnet adopteres av ektefelle da embryodonasjon i teori er adopsjon av embryo. https://www.institutobernabeu.com/no/embryoadopsjon/ Anonymkode: c5b08...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Del Skrevet 10. mars Hvorfor skal ektefellen adoptere barnet? Han er far (juridisk) ved fødsel. Anonymkode: 967e9...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5 Del Skrevet 10. mars Jeg valgte av ulike grunner bort alt da vi stod i situasjonen for 10 år siden. Men med de mulighetene man har i dag må jeg si at jeg ville gått for embryodonasjon i utlandet, gjerne fra IVF embryo som ellers ville blitt destruert. Ellers stemmer det øvrige sier. Anonymkode: 32008...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6 Del Skrevet 10. mars Hva skjer da hvis mor går til retten og krever dna av far i ettertid? Den vil vise at han ikke er biologisk far Anonymkode: 1f267...49d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #7 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skjer da hvis mor går til retten og krever dna av far i ettertid? Den vil vise at han ikke er biologisk far Anonymkode: 1f267...49d Det vil da finnes dokumentasjon på ar det er foretatt embryodonasjon - så verken mor eller far vil da være biologisk tilknyttet.. Så det har ikke noe å si... Og hvorfor i alle dager skulle en kvinne som velger å bruke så mye penger, tid og energi på å få et barn via embryodonasjon i utlandet kreve dna av far i ettertid? Både hun og han VET jo at ingen av dem er biologisk foreldre. Anonymkode: c5b08...96f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #8 Del Skrevet 10. mars Hva hvis det er to kvinner (ektepar)? Der har ikke den andre kvinnen noen automatisk rett til medmorskap ved fødsel. Anonymkode: 9623d...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesorg Skrevet 10. mars #9 Del Skrevet 10. mars Kom visst som anonym mitt siste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #10 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva hvis det er to kvinner (ektepar)? Der har ikke den andre kvinnen noen automatisk rett til medmorskap ved fødsel. Anonymkode: 9623d...d86 Da er det nok kansje noe annerledes, men da er nok prosessen den samme som når 2 kvinner benytter seg av vanlig ivf - der den ene parten ikke er biologisk tilknyttet. Anonymkode: c5b08...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå