Gå til innhold

Kompis som har med terninger ut på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En terning hvor det står kiss, suck osv og annen hvor det står neck osv, og så skal han liksom trille disse terningene med random damer man treffer på. Han er 45 og en litt nerdete type, ikke en med mye suksess med attraktive damer. Virker ikke det veldig sært? 

Var ute med han i kveld, vi kom i kontakt med en dame og på et tidspunkt begynte han å snakke om å leke en lek, uspesifisert. Jeg visste ikke hva han snakket om. "Heldigvis" ble det bare never have I ever, men da hun var borte et øyeblikk tok han plutselig fram disse terningene og jeg så sånn ca hva det stod. Hun så ikke disse, og godt er det tenker jeg.

Anonymkode: 28d9d...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHAHAH!!!! sorry, men her brøt jeg ut i latter😂

Anonymkode: 5ad24...c36

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha 

Anonymkode: b30b0...a32

AnonymBruker
Skrevet

Uff. 

Anonymkode: daf04...225

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

En terning hvor det står kiss, suck osv og annen hvor det står neck osv, og så skal han liksom trille disse terningene med random damer man treffer på. Han er 45 og en litt nerdete type, ikke en med mye suksess med attraktive damer. Virker ikke det veldig sært? 

Var ute med han i kveld, vi kom i kontakt med en dame og på et tidspunkt begynte han å snakke om å leke en lek, uspesifisert. Jeg visste ikke hva han snakket om. "Heldigvis" ble det bare never have I ever, men da hun var borte et øyeblikk tok han plutselig fram disse terningene og jeg så sånn ca hva det stod. Hun så ikke disse, og godt er det tenker jeg.

Han prøver vel å være morsom og håper noen damer biter på hans sære humor. De fleste rømmer nok bort.

Anonymkode: 138ce...0ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han prøver vel å være morsom og håper noen damer biter på hans sære humor. De fleste rømmer nok bort.

Anonymkode: 138ce...0ea

Det har vel ikke så mye med humor å gjøre, men heller at han vil bruke et spill for å få kyssa osv.

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Gud bedre👀😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det har vel ikke så mye med humor å gjøre, men heller at han vil bruke et spill for å få kyssa osv.

Fungerer det da? Jeg hadde i hvert fall ikke blitt noe mer interessert i kyssing bare fordi terningen befaler det 😅

Anonymkode: 74f09...ad3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høres ut som en legende. 

"Jaja, da trilla jeg en suck da jenta mi."

Anonymkode: 7e09b...544

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som en legende. 

"Jaja, da trilla jeg en suck da jenta mi."

Anonymkode: 7e09b...544

😂😂😂😂

Anonymkode: 004a5...fa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Det er jo litt morsomt og da! Skiller seg ut, og om man er D&D fan, så finner man vel humoren i det.

Anonymkode: c8e57...ab7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså. Det er jo litt morsomt og da! Skiller seg ut, og om man er D&D fan, så finner man vel humoren i det.

Hva er det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høres ut som en nykonfirmert , usikker guttepjokk 😂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det?

Dungeon and Dragons. Hvor man bruker terninger. Han her er nok brettspill og/eller D&D fan. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dungeon and Dragons. Hvor man bruker terninger. Han her er nok brettspill og/eller D&D fan. 

Han spiller Magic i hvert fall, og levd Wow-livet i yngre dager.

Jeg tenker at jeg får si noe om terningene neste gang vi snakkes, som sikkert blir i dag. Han skal ofte ringe dagen etter vi var ute. Han kan være litt kritisk mot meg, mens jeg har vært mer forsiktig med det siden han ikke tåler så mye.

Han tror at han har så mye mer peiling enn meg og andre vi kjenner. Han har jo vært på kurs/seminar, sett videoer og lest seg opp på teori. Mistet et par damer (kunne mistet dem uansett) i fjor pga at han plutselig skulle ha dem med til et annet bord enn det vi hadde. Han får slike innfall. Kort tid etter at vi hadde kommet i prat med dem skulle han ha dem med til et annet bord. Damene må ha trodd at vi ditcha dem, for han var ikke tydelig på hva han mente/ville. 

Skrevet

Rart å ta med tenåringer ute på byen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han spiller Magic i hvert fall, og levd Wow-livet i yngre dager.

Jeg tenker at jeg får si noe om terningene neste gang vi snakkes, som sikkert blir i dag. Han skal ofte ringe dagen etter vi var ute. Han kan være litt kritisk mot meg, mens jeg har vært mer forsiktig med det siden han ikke tåler så mye.

Han tror at han har så mye mer peiling enn meg og andre vi kjenner. Han har jo vært på kurs/seminar, sett videoer og lest seg opp på teori. Mistet et par damer (kunne mistet dem uansett) i fjor pga at han plutselig skulle ha dem med til et annet bord enn det vi hadde. Han får slike innfall. Kort tid etter at vi hadde kommet i prat med dem skulle han ha dem med til et annet bord. Damene må ha trodd at vi ditcha dem, for han var ikke tydelig på hva han mente/ville. 

Herregud, hvorfor skal du si noe?

Jeg hadde bare ledd om en fyr tok frem sånne terninger på byen. La han få gjøre som han vil, det virker jo uansett som at det fungerer på et vis. 

Jeg skjønte ikke helt den dame-historien din. Men om han tok de med til et annet bord, var det vel de som ditcha dere og ikke omvendt?

Anonymkode: 6a726...da3

AnonymBruker
Skrevet

Flaut. LOL.

Anonymkode: 76151...0b4

AnonymBruker
Skrevet

Komisk og litt søtt synes jeg 😅

Anonymkode: 5bca0...68f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, hvorfor skal du si noe?

Jeg hadde bare ledd om en fyr tok frem sånne terninger på byen. La han få gjøre som han vil, det virker jo uansett som at det fungerer på et vis. 

Jeg skjønte ikke helt den dame-historien din. Men om han tok de med til et annet bord, var det vel de som ditcha dere og ikke omvendt?

Anonymkode: 6a726...da3

Husk på at damer er forskjellige. Dette er risikabelt, og det går i verste fall utover meg også.

Jeg har snakket med ham i dag og han er enig i at terningene er en dårlig idé.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...