Gå til innhold

Er det å bli sugd så deilig som det blir gitt uttrykk for?

Er det veldig deilig å bli sugd?  

92 stemmer

1. 1. Er det så deilig som det gis uttrykk for å bli sugd?

• Ja
      62
    • Nei
      30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri blitt sugd og det er noe jeg synes er sårt og leit, men er det så deilig som det blir gjort uttrykk for?

har jeg noe å se frem til og glede meg mye til eller vil bare det å glede seg føre til en stor skuffelse hvis det ikke er så deilig som jeg da ser for meg?

jeg lar det kun være ja eller nei, ellers kunne jeg skrevet hundre valg 

Anonymkode: aa260...1a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på om den som suger er flink.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Men å sleike det kvinnelige er noe av det beste som er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte ja men.... Det kommer også helt an på hvor engasjert den som suger er. Glømmer aldri en BJ en dame jeg hadde et kort forhold med gjorde på meg. Jeg kunne se på hele henne at hun ELSKET å suge kuk og det formidlet hun også verbalt. Beste BJ jeg noen gang har fått. 

Anonymkode: 093ad...f37

• Liker 2
  • Hjerte 5
Gjest Blåmonster
Skrevet

Ja digg, men har ikke kjæreste men kone, noe som betyr det er mangelvare. 

AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (41 minutter siden):

Ja digg, men har ikke kjæreste men kone, noe som betyr det er mangelvare. 

Trist for deg, jeg gikk fra å være kjæreste til å bli kone, men beholdt evnen, viljen og lysten til å gi BJ😊

Anonymkode: 26607...163

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trist for deg, jeg gikk fra å være kjæreste til å bli kone, men beholdt evnen, viljen og lysten til å gi BJ😊

Anonymkode: 26607...163

👊

AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (Akkurat nå):

👊

Ikke gifte meg, notere den!🙂

Anonymkode: 537db...fcb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ikke flink til å suge før en stund etter vi var gift. Jeg trengte trening, forstå hvordan det funket og takle spruten. 

Anonymkode: ed378...715

• Liker 1
Skrevet

Ei jente som ikke suger har ingen seksuell verdi for meg. Du kan være så deilig og herlig du bare vil, men suger du ikke, har jeg ingen interesse. 
Det finnes masse jenter som elsker å suge og som virkelig viser at de nyter det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe forhold i verdenshistorien har begynt å gå dårlig fordi kona økte frekvensen av blowjobs.

Anonymkode: a5ce9...235

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke noe forhold i verdenshistorien har begynt å gå dårlig fordi kona økte frekvensen av blowjobs.

Dette sitatet burde være pinned på samlivsforumet! 

Anonymkode: 093ad...f37

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Verden hadde vært et mye hyggeligere sted om kvinner hadde vært litt rausere med blowjobber. 

Skrevet
Hans Tore Lem skrev (8 minutter siden):

Enig. Verden hadde vært et mye hyggeligere sted om kvinner hadde vært litt rausere med blowjobber. 

Herlighet ……

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (36 minutter siden):

Gi kvinnen litt oppmerksomhet, og det løser seg selv. Se hva som trengs å gjøres i hus og med barn, se når hun har pyntet seg og gjør samme innsats selv, se hva hun liker sexuelt og gi det med glede, se når hun ønsker eller trenger kos og gi det, osv. Da blir ikke bj det eneste kvinnen ønsker å gi igjen.

Anonymkode: ed378...715

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og kan si litt om vår erfaring. 

Etter 10 års ekteskap har jeg blitt kjempegod på å suge. Mannen digger det. Jeg digger det. 

Jeg suger ofte for å gjøre han ekstra tent og får beskjed etterhvert at jeg må stoppe hvis ikke kommer han.

Anonymkode: 187d3...df2

• Hjerte 2
Skrevet

Spørsmål. Suger du tilbake. Eller tar du bare imot?  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (20 minutter siden):

Med bakgrunn i egne påstander og meninger. 
Jeg tror ofte det er seksuell frustrasjon som fører til voldtekter. Menn eller kvinner som ikke får seg noe på normale måter, og så velger de å tvinge seg til det. Selvsagt ikke bra. 
Jeg mener selvsagt ikke at kvinner skal gjøre selsuelle ting med folk de ikke ønsker å være seksuelle med, men gjør gjerne en litt bere innsats med de dere faktisk liker. 
Og for de som ikke får deg noe, så hadde det nok vært bra for samfunnet om man åpnet opp for at det var lov å kjøpe seksuelle tjenester igjen. At dette ikke skal være så tabu. 

Hvorfor kan ikke menn bare ta ansvar og suge hverandre da? 

Anonymkode: 7f5e2...c90

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Suging er 100%avhengig av dama. Av mine ti ish partnere er det bare 2-3 som har fått meg til å komme med munnen. Like mange klarte ikke holde tennene unna og resten var godt men ikke noe en kom av.

Anonymkode: b2fc6...a77

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har aldri blitt sugd og det er noe jeg synes er sårt og leit, men er det så deilig som det blir gjort uttrykk for?

har jeg noe å se frem til og glede meg mye til eller vil bare det å glede seg føre til en stor skuffelse hvis det ikke er så deilig som jeg da ser for meg?

Anonymkode: aa260...1a6

Det er normalt å like å bli sugd.

For meg personlig er det ikke noe big deal.  Jeg tenner ikke på å bli sugd. Jeg syntes det er litt kjedelig og mister lett tenningen om en dame skal suge meg.

Har hatt partnere som har har blitt positivt overrasket og glade da jeg forteller at jeg ikke ønsker å bli sugd. De har med tidligere partnere utført oralsex, men ikke fordi de syntes det er godt eller gøy, men for «å være snille». 

Anonymkode: 8b4c6...b9a

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...