AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Lyst til å ta meg en hemmelig spa-tur, men er det litt rart å gjøre sånt alene som dame? Anonymkode: f4683...b04
Akryl Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lyst til å ta meg en hemmelig spa-tur, men er det litt rart å gjøre sånt alene som dame? Anonymkode: f4683...b04 Ingenting er rart så lenge de tilbyr spa til de som kommer alene
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 Jeg har vært mye på SPA og velværeavdelinger alene, da jeg reiser en del i jobb. Og spist alene, hatt hotellrom alene, etc. Er ingenting rart med det. Når jeg reiser med mannen er det ikke slik at vi leier hverandre rundt fra sone til sone da heller. De fleste gjør sitt, er min observasjon. Anonymkode: 29e25...976 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 Jeg er ofte på SPA alene, ingenting unormalt eller rart ved det. Anonymkode: 4ada7...eb8 1
NiceOrNothing Skrevet 10. mars 2024 #5 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lyst til å ta meg en hemmelig spa-tur, men er det litt rart å gjøre sånt alene som dame? Anonymkode: f4683...b04 Overhode ikke rart . En spa-opplevelse er jo uansett individuell . Kan ofte kose meg vel så mye alene , som i en gruppe med andre . Alt til sin tid 🫶 1
Cata Skrevet 10. mars 2024 #6 Skrevet 10. mars 2024 Om det er rart eller ikke har jeg ikke brydd meg om - og jeg har vært mange ganger på SPA alene. Super miniferie for en person. 1
Baktusen Skrevet 10. mars 2024 #7 Skrevet 10. mars 2024 Jeg tar meg ei helg på spa alene rett som det er. Var litt merkelig de første gangene, men du verden så befriende og fantastisk det er! Noen ganger kan du komme i prat med noen, andre ganger ikke. Spa er nydelig alene. Kan av og til være stusselig å spise middag alene eventuelt, men det er også ganske deilig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #8 Skrevet 10. mars 2024 Baktusen skrev (19 minutter siden): Jeg tar meg ei helg på spa alene rett som det er. Var litt merkelig de første gangene, men du verden så befriende og fantastisk det er! Noen ganger kan du komme i prat med noen, andre ganger ikke. Spa er nydelig alene. Kan av og til være stusselig å spise middag alene eventuelt, men det er også ganske deilig. Jeg velger ofte room service når jeg er alene på tur. Eller om hotellet er et typisk konferansehotell ellers er det jo mange som spiser alene der. Eller om det er restauranttilbud i området er det jo steder det er mer ok å sitte alene på enn andre. Eneste jeg ikke synes er noe særlig er om er romantiske hotell spa-hotell uten annet tilbud i nærheten, der jeg blir eneste som sitter der alene omringet av par. Anonymkode: 29e25...976
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #9 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lyst til å ta meg en hemmelig spa-tur, men er det litt rart å gjøre sånt alene som dame? Anonymkode: f4683...b04 Er vel vanligere å dra på spa alene enn med noen? Hehe 🙈🙈🙈 Anonymkode: 9a0d4...ca3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #10 Skrevet 10. mars 2024 Jeg var det senest nå for en uke siden, en natt på The Well. Trengte å bare være med meg selv og mitt. Det var helt nydelig, bare ta ting i mitt tempo, både med mat og der jeg ville oppholde meg, en svær dobbeltseng for meg selv uten forstyrrelser. Unnet meg også en behandling. Helt nydelig! Men kom til konklusjonen at det er hyggeligere å være sammen med noen, jeg tror jeg hadde klart meg bedre alene på en storbyferie et par - tre dager 😊 Anonymkode: 8c504...f5b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #11 Skrevet 10. mars 2024 Pleier av og til å gjøre det når jeg er på jobbreise alene. Anonymkode: 61e99...09a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #12 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lyst til å ta meg en hemmelig spa-tur, men er det litt rart å gjøre sånt alene som dame? Anonymkode: f4683...b04 Usikkerheten din som snakker.... Turen din skal visstnok være hemmelig, da får vel ingen vite det? Anonymkode: 60c7d...eff
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #13 Skrevet 10. mars 2024 Det er mye bedre å dra på spa alene, synes jeg! Da kan jeg jo virkelig slappe av, bruke akkurat så lang eller kort tid jeg ønsker, ikke måtte forholde meg til noe eller noen andre. Hvis det føles rart første gang, ta med en bok du kan sitte med under måltider. Men lover at det ikke er noen som vil tenke over at du er der alene. 😊 Anonymkode: b27ff...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå