Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at jeg har vært utro og ble avslørt.  Samboeren føler hen har nå fått klippekort til å være utro en gang og er utro rett etter. Har jeg da rett til å bli såret og bli sur på samboer?

Anonymkode: 20cc9...1c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 4f72c...b7c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

La oss si at jeg har vært utro og ble avslørt.  Samboeren føler hen har nå fått klippekort til å være utro en gang og er utro rett etter. Har jeg da rett til å bli såret og bli sur på samboer?

Nei er du helt teit eller?

Anonymkode: db5f8...97e

• Liker 2
Skrevet

Nei. Eksen min var også en utro røy, aldri i verden om jeg fant meg i å bli. At man liksom skulle være "skuls" med å jevne det ut, blir så transaksjonelt kynisk at du bør vurdere daytrading.

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett til å ha akkurat de følelsene du vil! Det er helt normalt å bli skuffet og lei seg når den andre er utro. Selv om en selv har vært edru. Om du fortjente det? Ja, det gjorde du. Så hva skal dere gjøre med utroskapen deres? Slå opp? Tilgi? Eller være enda mer utro?

Anonymkode: 039cb...485

• Liker 4
Skrevet

Du har jo bestemt at lojalitet ikke er viktig i deres forhold, så du kan bli sur, men ikke på han/henne som følger dine nye regler. Når det er sagt, tror jeg forholdet deres er ferdig. Når det blir en konkurranse i å såre den andre, er det destruktivt og ferdig.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min partner var utro. Vi valgte å prøve videre. Jeg har ingen ønsker om å gjøre det samme, men jeg føler heller ingen lojalitet. 

Anonymkode: e8962...675

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Min partner var utro. Vi valgte å prøve videre. Jeg har ingen ønsker om å gjøre det samme, men jeg føler heller ingen lojalitet. 

Hvorfor ønsker man å ha et forhold uten lojalitet? Nysgjerrig da lojalitet er noe av det viktigeste når jeg går inn i et forhold.

Anonymkode: a86e9...05b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ønsker man å ha et forhold uten lojalitet? Nysgjerrig da lojalitet er noe av det viktigeste når jeg går inn i et forhold.

Anonymkode: a86e9...05b

Det er selvfølgelig ikke noe man ønsker.

• Liker 1
Skrevet

Hvis man velger å ha sex med noen utenfor forholdet, handler det om at man får en sjanse man ikke ønsker å takke nei til. Det betyr ikke at man ikke lenger elsker kona si. Slipp hverandre løs. La hverandre få ha det litt moro i stedet for å gå fra hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har rett til å bli såret og sur ja, men det er du som har lagt opp til det.

Så lenge du synes det er greit at du har sex med andre, så må du aksepterer at han har sex med andre. Det er tross alt du som har satt grensen for dere, og du har valgt i deres forhold kan man ha sex med andre. Men du trenger ikke like at han knuller andre, selv om du må akseptere det.

Anonymkode: 13ba4...c16

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, du har rett til å bli såret og sur på samboer. Han har også rett til å bli såret og skuffet over det du gjorde. Men, vil dere ha det slik? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...