Gå til innhold

Sjokkbeskjed fra typen, skal jeg avslutte det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med en fyr en stund nå, omtrent 4-5 måneder, har visst han har vært i dårlig miljø før, men ifølge ham så er han nå ute av dette miljøet, likevel hver gang jeg treffer ham så har han masse kontanter på seg, har kjøpt seg dyre belter til flere 1000 kr, dyr klokke som har en verdi til minst 150.000 norske kroner.

Til tider har han også oppført seg dumt i forholdet, vært kontrollerende og eller blitt fort sint. Han har reagert på hvorfor jeg har vært ute med venniner på café, eller hvorfor jeg forteller om forholdet vårt til venniner, han liker å holde alt skjult. For ikke så lenge siden fortalte han at han har vært innsatt i fengsel, for drapsforsøk i 2019, han drepte nesten en mann for 2-3 år siden pga gjengopprør, angrepet tilfeldig mann  pga et blikk, svindlet folk også ++ mere. Jeg fikk sjokk når han fortalte meg alle disse tingene. Likevel så sier han: jeg er ikke et dårlig menneske. 

i diskusjoner så legger han alltid skylden på meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg er glad i ham

Anonymkode: c06d8...010

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ser alle faresignalene. Du skal ta dem på alvor og avslutte relasjonen med denne mannen.

Anonymkode: 184dd...b36

• Liker 28
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt! 

Anonymkode: dac7b...44c

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han. Om du fortsetter med han, så kommer du bare til å sause deg inn i noe greier du kan ha problemer med å komme ut av. Både mtp dop og miljøet han vanker i, og det at han er så paranoid og kontrollerende. 

Anonymkode: e7b11...d11

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Husk at du en dag vil gå ut av dette forholde, da får du en stor utfordring med akkurat det. Lykke til

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært med en fyr en stund nå, omtrent 4-5 måneder, har visst han har vært i dårlig miljø før, men ifølge ham så er han nå ute av dette miljøet, likevel hver gang jeg treffer ham så har han masse kontanter på seg, har kjøpt seg dyre belter til flere 1000 kr, dyr klokke som har en verdi til minst 150.000 norske kroner.

Til tider har han også oppført seg dumt i forholdet, vært kontrollerende og eller blitt fort sint. Han har reagert på hvorfor jeg har vært ute med venniner på café, eller hvorfor jeg forteller om forholdet vårt til venniner, han liker å holde alt skjult. For ikke så lenge siden fortalte han at han har vært innsatt i fengsel, for drapsforsøk i 2019, han drepte nesten en mann for 2-3 år siden pga gjengopprør, angrepet tilfeldig mann  pga et blikk, svindlet folk også ++ mere. Jeg fikk sjokk når han fortalte meg alle disse tingene. Likevel så sier han: jeg er ikke et dårlig menneske. 

i diskusjoner så legger han alltid skylden på meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg er glad i ham

Hadde lett avsluttet dette. For mange ting som er for avvikende ass! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner at når man er glad i noen så er det vanskelig å gå fra dem men i dette tilfelle KUTT KONTAKT FORT SOM BARE DET! Det blir hardt men du vil takke deg selv senere🥰

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Og damer vil bare ha en snill mann med gode verdier, myten om "bad boys" er ikke sann....?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Åååå herregud, lykke til med å komme deg ut av dette forholdet. Det blir nok ikke lett ...

Anonymkode: a169d...fa2

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare nei. Ikke ha en slik kjæreste.

Anonymkode: 8caee...36b

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut av det nå som det er forholdsvis ferskt. Senere vil deg bli vanskelig.

Anonymkode: 97b96...c84

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han drepte nesten noen for å gi han et blikk han ikke likte. Ehm hva gjør han med noen som slår opp, er sinnsykt glad jeg ikke er i dine sko 😬.

Anonymkode: 656e6...484

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
Tiuren skrev (Akkurat nå):

Og damer vil bare ha en snill mann med gode verdier, myten om "bad boys" er ikke sann....?

Tror du det er sånn at majoriteten av kvinner egentlig vil ha en bad boy? 

Jeg er dame. Jeg hadde en langvarig greie med en badboy fra jeg var 13 til jeg var ca 20. Da ble jeg voksen. Har selvsagt aldri kikket på søppel igjen. Er gift med en snill, god  og deilig mann, som ikke har en prikk på sertifikatet en gang, på tyvende året nå. 🤭

Anonymkode: b8172...ffa

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det du skal gjøre er å gå fra fra denne mannen, for enten vil ha leke med hjertet ditt eller så vil han knuse det. Så går du og finner deg en mann som ikke er innblandet i masse shit, som ikke er sjalu og elsker deg over alt på hele jorden ❤ og tro meg, menn som nevnt second her finnes og det er faktisk en del av dem. Ingen vits å sløse tiden din på sånne som du har nå! 

Anonymkode: f5688...e14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mann som er kriminell og behandler deg dårlig. Hva har det med kjærlighet å gjøre?

Du fortjener jo å ha det bra. Ha en kjæreste som ikke er slem mot deg. Er du ikke enig?

Anonymkode: fb622...d17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde avsluttet det, men også vært forsiktig. Kanskje ikke slå opp på tomannshånd?

Anonymkode: 64983...938

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har han i det hele tatt noe vettugt å si? 

Er det kun utseende og sex det handler om? 

Tipper at han her er så lur at han lurer seg selv..

Anonymkode: 920d5...541

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Yeezes! Kan du ikke se alle de røde flaggene her?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du har ikke rukket å bli så glad i ham at du ikke klarer å komme deg bort fra forholdet nå. Du ser selv hvor kontrollerende denne mannen er, og hvor mange røde flagg som svaier allerede nå etter bare noen få mnd. Er det virkelig et sånt forhold-og liv du ønsker for deg selv?

Gå nå, før det blir vanskeligere. Og verre. For det blir det garantert.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...