AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Del Skrevet 9. mars 2024 Dam 40+ er på datingapper og har truffet noen til en kaffe, lunsj, et glass vin, gåtur osv.. Alle første dater har vært hyggelige, praten flyter lett men det er liksom ikke noe mer enn det.. jeg tror hele settingen med å møte noen på den måten for meg blir litt feil. Jeg føler nesten at jeg er litt på «jobb» og tar mye ansvar for å holde praten i gang, være nysgjerrige på daten osv.. Skriver med en nå som virker så utrolig fin og som jeg virkelig håper det er kjemi med, men jeg er så redd for å «ødelegge» denne første daten ved å treffes på samme måte som alle tidligere første dates.. er det noen som har gjort noe litt utradisjonelt eller annerledes på første date som har vært vellykket? Kom gjerne med tips!:) Anonymkode: 682d1...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Del Skrevet 9. mars 2024 Gjør noe aktivt sammen. Hva slags interesser har dere? Kanskje gjøre noe av det sammen? Anonymkode: 069d2...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Del Skrevet 9. mars 2024 Jeg tror at om han er den rette så spiller det ingen rolle hva dere gjør som første date. Anonymkode: 61f1b...511 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 9. mars 2024 #4 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dam 40+ er på datingapper og har truffet noen til en kaffe, lunsj, et glass vin, gåtur osv.. Alle første dater har vært hyggelige, praten flyter lett men det er liksom ikke noe mer enn det.. jeg tror hele settingen med å møte noen på den måten for meg blir litt feil. Jeg føler nesten at jeg er litt på «jobb» og tar mye ansvar for å holde praten i gang, være nysgjerrige på daten osv.. Skriver med en nå som virker så utrolig fin og som jeg virkelig håper det er kjemi med, men jeg er så redd for å «ødelegge» denne første daten ved å treffes på samme måte som alle tidligere første dates.. er det noen som har gjort noe litt utradisjonelt eller annerledes på første date som har vært vellykket? Kom gjerne med tips!:) Anonymkode: 682d1...832 Escape room? Det hadde vært stilig. K46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoia Skrevet 9. mars 2024 #5 Del Skrevet 9. mars 2024 Enten er det kjemi, eller så er det ikke. Mitt tips er å ta første date som kaffe i lunsj eller når du har det litt travelt, fordi en merker fort om en har kjemi eller ikke, og det er ikke verdt å sitte timevis på date for å lete etter kjemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. mars 2024 #6 Del Skrevet 10. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg tror at om han er den rette så spiller det ingen rolle hva dere gjør som første date. Anonymkode: 61f1b...511 Enig. Hadde flere kaffedates og da jeg møtte kjæresten varte den i 14 timer der vi dro ut på kvelden og koste oss på noen barer🥰 Endret 10. mars 2024 av WhisperingWind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #7 Del Skrevet 12. mars 2024 Jeg har en.. litt forberdelser men det ser artig ut. ta med litt making og lerret og mal hverandre .,, meningen er at det skal være noe å le av etterpå. En aktivitet mens man prater. kvinne Anonymkode: 1d6af...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #8 Del Skrevet 12. mars 2024 *maling Anonymkode: 1d6af...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 12. mars 2024 #9 Del Skrevet 12. mars 2024 Matlagingskurs, intro salsa, vinkurs, shuffelboard, boardgames, quiz, streetfood-jakt, museum, omvisning Operaen, fingermaling, kaffekurs, SUP, aking... Ha det gøy, og enig i kommentaren om at det viktigste er å se om dere har kjemi og ikke det dere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå