Gå til innhold

Tips til morsom og litt annerledes første date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dam 40+ er på datingapper og har truffet noen til en kaffe, lunsj, et glass vin, gåtur osv.. Alle første dater har vært hyggelige, praten flyter lett men det er liksom ikke noe mer enn det.. jeg tror hele settingen med å møte noen på den måten for meg blir litt feil. Jeg føler nesten at jeg er litt på «jobb» og tar mye ansvar for å holde praten i gang, være nysgjerrige på daten osv.. 

Skriver med en nå som virker så utrolig fin og som jeg virkelig håper det er kjemi med, men jeg er så redd for å «ødelegge» denne første daten ved å treffes på samme måte som alle tidligere første dates.. er det noen som har gjort noe litt utradisjonelt eller annerledes på første date som har vært vellykket?

Kom gjerne med tips!:)

Anonymkode: 682d1...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjør noe aktivt sammen. Hva slags interesser har dere? Kanskje gjøre noe av det sammen? 

Anonymkode: 069d2...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at om han er den rette så spiller det ingen rolle hva dere gjør som første date.

Anonymkode: 61f1b...511

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dam 40+ er på datingapper og har truffet noen til en kaffe, lunsj, et glass vin, gåtur osv.. Alle første dater har vært hyggelige, praten flyter lett men det er liksom ikke noe mer enn det.. jeg tror hele settingen med å møte noen på den måten for meg blir litt feil. Jeg føler nesten at jeg er litt på «jobb» og tar mye ansvar for å holde praten i gang, være nysgjerrige på daten osv.. 

Skriver med en nå som virker så utrolig fin og som jeg virkelig håper det er kjemi med, men jeg er så redd for å «ødelegge» denne første daten ved å treffes på samme måte som alle tidligere første dates.. er det noen som har gjort noe litt utradisjonelt eller annerledes på første date som har vært vellykket?

Kom gjerne med tips!:)

Anonymkode: 682d1...832

Escape room?

Det hadde vært stilig.

K46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er det kjemi, eller så er det ikke. Mitt tips er å ta første date som kaffe i lunsj eller når du har det litt travelt, fordi en merker fort om en har kjemi eller ikke, og det er ikke verdt å sitte timevis på date for å lete etter kjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror at om han er den rette så spiller det ingen rolle hva dere gjør som første date.

Anonymkode: 61f1b...511

Enig. Hadde flere kaffedates og da jeg møtte kjæresten varte den i 14 timer der vi dro ut på kvelden og koste oss på noen barer🥰

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har en..  litt forberdelser men det ser artig ut.

ta med litt making og lerret og mal hverandre .,, meningen er at det skal være noe å le av etterpå. En aktivitet mens man prater.

kvinne

Anonymkode: 1d6af...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlagingskurs, intro salsa, vinkurs, shuffelboard, boardgames, quiz, streetfood-jakt, museum, omvisning Operaen, fingermaling, kaffekurs, SUP, aking...

Ha det gøy, og enig i kommentaren om at det viktigste er å se om dere har kjemi og ikke det dere gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...