AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Vet om en relativ ung kvinne i 40 årene som er ensom. Jeg traff henne på gåtur ute, vi snakket, og hun delte "skal bare hjem, har ikke venner." Vi utvekslet nummer og chattet litt. Jeg bestemte meg for å inkludere henne, og inviterte henne hjem. Vi møttes noen ganger. Jeg ble skuffet fordi hun kan bli frekk. Jeg oppførte meg ydmyk og beskjeden for at hun ikke skal føle at hun har dårligere liv enn meg. Men hun ble "høy på pæra" og ga noen frekke stikk til meg, kommentere utseende mitt på dårlig måte osv. Jeg tenkte mangler hun sosiale evner eller om hun er ensom fordi hun er frekk, og ingen gidder å være med henne. Det er jo synd at hun ikke skjønner sitt eget beste. Jeg ga henne tre sjanser og det endte dårlig. Jeg synes bare synd på henne. Hvorfor er det noen ensomme folk som vil være med folk, men samtidig frastøter folk? Anonymkode: 41839...a1f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Vanskelig å si hva det er, kan være hun har noe psykisk sykdom, sliter med sosiale koder, traumer eller noe. Ei jeg prøvde å bli kjent med fordi jeg var ensom mistenker jeg hadde vært ute for ett eller annet. Hun hadde en del voldsomme og pussige reaksjoner på veldig normale greier. Sluttet å høre tilbake fra henne og lurer på hva som skjedde med henne:/ Hva du vil gjøre er jo opp til deg, du kan fortsette å prøve eller la være, tenker du ikke kan klandres for å ta vare på deg selv. Det kan jo være at du kan være litt rett frem når hun sier sånt neste gang. Hvorfor sier hun det? Synes ikke det er trivelig mellom venner. Osv Anonymkode: 35b29...b6c
Capazitet Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Feiler sikkert noe psykisk, da blir man gjerne isolert. Borderline, kanskje 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 Unnskylder ikke oppførselen hennes, men for et premiss for et vennskap! Ingen har lyst til å være et veldedighetsprosjekt, vel? Anonymkode: d1818...db7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå