Gå til innhold

Barn i fosterhjem...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har mistet omsorgen for barn, har dere fått noen oppfølging ifht det fra bv? Eks noen å snakke med? Noen form for "hvordan takle livet etterpå"? Nå er det ganske mange år siden jeg ble fratatt omsorgen, jeg og barnet har et godt forhold osv, men jeg har jo fortsatt mye å tenke på ifht det som den gang skjedde, og situasjonen i dag. Psykolog har jeg gått til i mange år, men det blir liksom ikke helt det samme som å snakke med noen som "forstår", om dere skjønner... 

Anonymkode: 619d6...8aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke!

Jeg leste flere år etter at gutten min hadde kommet i fosterhjem, at vi foreldre har rett på oppfølging og at barnevernet skal informere oss om dette tilbudet, men tror ikke de selv er klar over at vi skal ha det.

Nei her må man klare seg selv gitt.

Samfunnet svikter nok en gang!

Anonymkode: e397f...14b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Overhodet ikke!

Jeg leste flere år etter at gutten min hadde kommet i fosterhjem, at vi foreldre har rett på oppfølging og at barnevernet skal informere oss om dette tilbudet, men tror ikke de selv er klar over at vi skal ha det.

Nei her må man klare seg selv gitt.

Samfunnet svikter nok en gang!

Anonymkode: e397f...14b

Synd å høre vi er flere... Håper dere har ellers hatt et godt samarbeid så du og gutten har et godt forhold 🧡

Anonymkode: 619d6...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...