AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Del Skrevet 9. mars Valpen på 13 uker greier nå å være alene i 1 time alene. Uansett om jeg er borte 5 minutter eller 1 time så bryr han seg ikke når jeg kommer hjem, han sover bare videre. Hvor mye kan jeg øke på tiden han er alene? Vil det være for mye å øke rett til to timer? Han er en trygg valp i hverdagen, og er til vanlig med overalt. Som regel legger han seg til å sove med en gang jeg går. Sist jeg gikk så brukte han 10 min på å forsøke å komme seg opp i sofaen før han la seg til å sove i buret sitt. Anonymkode: d375b...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Valpen på 13 uker greier nå å være alene i 1 time alene. Uansett om jeg er borte 5 minutter eller 1 time så bryr han seg ikke når jeg kommer hjem, han sover bare videre. Hvor mye kan jeg øke på tiden han er alene? Vil det være for mye å øke rett til to timer? Han er en trygg valp i hverdagen, og er til vanlig med overalt. Som regel legger han seg til å sove med en gang jeg går. Sist jeg gikk så brukte han 10 min på å forsøke å komme seg opp i sofaen før han la seg til å sove i buret sitt. Anonymkode: d375b...d86 For å være på den sikre siden, ville jeg ikke økt en hel time i en jafs. Det er supert at valpen er så trygg, jeg ville derfor ikke risikert noe. Husk også å ikke øke hver gang. Pass på at det blir noen kortere økter innimellom. Så etter en time og et kvarter, er neste kanskje femti minutter. Bare sånn at hunden ikke opplever at tiden alene øker og øker og øker hver eneste gang 😊 Anonymkode: 52a8d...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): For å være på den sikre siden, ville jeg ikke økt en hel time i en jafs. Det er supert at valpen er så trygg, jeg ville derfor ikke risikert noe. Husk også å ikke øke hver gang. Pass på at det blir noen kortere økter innimellom. Så etter en time og et kvarter, er neste kanskje femti minutter. Bare sånn at hunden ikke opplever at tiden alene øker og øker og øker hver eneste gang 😊 Anonymkode: 52a8d...07e Er veldig bevist på at jeg varierer tiden jeg er borte😊 Det siste jeg ønsker er å få en utrygg hund som ikke greier å være alene. Som enslig og hjemmeværende så er jeg veldig bevist på at han ikke skal bli for avhengig av meg. Anonymkode: d375b...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå