Gå til innhold

Til menn 35-40 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35år, og har fått så utrolig dårlig selvtillit. Vært singel i to år nå og ikke vært med noen. Tør knapt å snakke med noen på Tinder ol. fordi jeg er redd de blir skuffet i virkeligheten.

Jeg er høy og slank, og tror jeg har et ganske ok ytre. Har feminine former, litt hofter og store bryster. Men jeg har aldri vært en som trener noe særlig, og jeg har født barn og har litt "muffinmage".

Ville dere blitt skuffet om kroppen under klærne ikke var like fin som det ytre, om dere møtte en dame for en kveld?

Anonymkode: 923d6...dca

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 35år, og har fått så utrolig dårlig selvtillit. Vært singel i to år nå og ikke vært med noen. Tør knapt å snakke med noen på Tinder ol. fordi jeg er redd de blir skuffet i virkeligheten.

Jeg er høy og slank, og tror jeg har et ganske ok ytre. Har feminine former, litt hofter og store bryster. Men jeg har aldri vært en som trener noe særlig, og jeg har født barn og har litt "muffinmage".

Ville dere blitt skuffet om kroppen under klærne ikke var like fin som det ytre, om dere møtte en dame for en kveld?

Anonymkode: 923d6...dca

Er eldre enn målgruppa di men denne vil jeg gjerne svare på.

Du og dine medsøstre er bra nok!

Ikke tro du må være kroppslig perfekt for at menn skal like deg, det betyr fint lite for de aller aller fleste menn..

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat innafor i øverste sjikte. Og gjett om!

Anonymkode: 6b720...f35

Skrevet

Du, altså... i denne alderen så har stort sett alle mennesker strekkmerker, arr og andre merker. Noen ganger henger magen litt, andre ganger henger "vingene" litt. Noen har hår dèr, andre har hår hèr. Ingen er perfekt. Det er null stress. Det er livsmerker fra mennesker som lever et liv.

Man må nesten forvente det. Og finner du en mann som ikke forventer det, så sier det mye mer om han enn deg, og du bør være sjeleglad for at det ikke ble noe mer mellom dere.

Du høres fin og flott ut akkurat slik du beskriver deg. Om noe, så er jeg mer redd for at din "utrolige dårlige selvtillit" ville forplantet seg i utstrålingen din. Dèt har ofte mer å si. Iallfall mot førsteinntrykk. 

Så om jeg skal gi deg et råd så er det å starte med å elske deg selv, slik at du gjør det lett for andre å elske deg også. Og så lar du menn ta seg av vurderingen av deg utifra deres preferanser. Ikke gjør det på vegne av menn. Fakta er at du/dere feilberegner dette totalt fordi dere undergraver dere selv på veien med dårlig selvtillit. Som f.eks du gjør med kroppen din under klærne. Kroppen din under klærne er ikke et problem for de aller, aller fleste menn der ute. Tvert imot, så høres du som sagt fin og flott ut! 

Ikke vær bekymret. Rett deg opp, og gå ut å søk lykken. Du fortjener det minst like mye som andre! :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...