AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Er det noen synske mammaer her? Jeg fant plutselig igjen favorittluen min til ungen i dag tidlig. Den lå nede i vogna. Ungen hadde allerede på seg en annen lue, så jeg la den til siden og vi gikk ut. I morgen skal vi på en annen tur, og jeg tenkte å ta på henne favorittluen (min). Den er litt varmere og dekker bedre. Men hvor i Faderens navn la jeg den? Pappan har ikke sett den, og ungen er 9 mnd så hun kan ikke svare for seg. Ingen andre unger. Husker bare at jeg tenkte "oi, der var den!! Har ikke tid å bytte nå, legger den *her*". Har sjekket vogn, garderoben, alle overflater, nedi sofaen og under alt av møbler. Uff, håper ammetåka gir seg snart 😅 Anonymkode: 81d23...16d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Inni ermet på en dress? Anonymkode: 7ec0b...4c7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 I bilen? i en veske? Anonymkode: ab44c...f93
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Inni ermet på en dress? Anonymkode: 7ec0b...4c7 Du er syns, jeg fant den der 😍 Tusen takk alle sammen! Anonymkode: 81d23...16d 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Ser du fant den! Men, jeg sjekker alltid mine og mannens jakkelommer for der legger vi begge luer, votter osv. Deretter hettene på barnas klær Anonymkode: 9618e...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå