Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener stort sett rett etter jobb, og får da ikke fjernet sminke før trening.

Bruker nå Lash Queen mascara fra HR og er kjempefornøyd med den, i hverdagen. Men når jeg trener og svetter så drysser den sånn at jeg er helt svart under øynene når jeg er ferdig.

Er det noen som har en mascara å anbefale som ikke drysser når man svetter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller HR spectacular, har du prøvd den?? den sitetr bedre enn lash Q synes jeg.

Skrevet

ingen av disse er problematisk under trening:

-loreal longitude

-lancome flex....

-cliniqe high impact

og ingen er vannfast.

Skrevet

Kjøper de vanlige "billige" mascaraene på H&M, og har aldri opplevd at noen av de drysser, selv om jeg i perioder har trent 4 timer 5 ganger i uka.

Skrevet

Og jeg bruker ikke vannfast.

Skrevet

Tusen takk, her er det flere jeg kan prøve ut :)

Skrevet

DET SPØRS JO HVOR MYE DU SVETTER DET DA ,MEN SVETTER DU MYE ANBEFALER JEG OGSÅ KANEBO 38.

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Jeg sykler til og fra jobb hver dag og er helt avhengig av vannfast mascara. På parfymeriet fikk jeg tips om Kanebo 38 grader. Hun sa at dette er mascaraen som brukes av bl.a. svømmere.

Skrevet

Til trening synes jeg ordentlig vannfast mascara er bedre enn Kanebo, for den forsvinner i dusjen når jeg vasker håret. Min favoritt er Flex WP fra Lancome, den sitter bom fast.

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Ok - takk for tipset. Jeg er veldig fornøyd med konsistensen på Kanebo, den er flott på og sitter godt. Men jeg liker ikke det at den skal fjernes med varmt vann - føler at jeg må slite for å få den av. Synes det er lettere og mer skånsomt for huden med en skikkelig øyemakeup-fjerner.

Hvordan er kosten til Flex WP fra Lancome ? Jeg liker best mascaraer med tynn kost - da blir resultatet finest.

Skrevet

Kosten er relativt smal og nesten "trekantet". Jeg liker den kjempegodt, for den er lett å manøvrere. Flex WP sitter bom fast, men er litt vond å fjerne (man får ikke både i pose og sekk). Tofasefjernere funker helt klart best, mine favoritter er fjernerne fra Biotherm og YSL.

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Ok - takk for tips - skal prøve den nesten gang jeg skifter.

Skrevet

Jeg bruker "billige" merker som L'Oreal osv., og ingen av dem drysser under trening, trass i at de ikke er vannfaste. :-)

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Neivel - men tåler de vann og svette ?

Skrevet

Jeg også er kjempefornøyd med Flex WP. Bruker også tofaset fjerner fra Biotherm, og da går den av greit. :)

Skrevet

Neivel - men tåler de vann og svette ?

[/quote

Vet ikke hvordan du trener, men jeg pleier nå å bli svett når jeg gjør det, så ja, de tåler svette. ;-)

Skrevet

Hos meg renner svetten fra ansiktet/hodet hvis jeg trener hardt, og da kan jeg bare GLEMME ikke-vannfast mascara. Men det er vel forskjellig fra person til person.

Gosh har forresten bra OG billig vannfast mascara (79,- hos Vita).

Skrevet
Jeg trener stort sett rett etter jobb, og får da ikke fjernet sminke før trening.

jeg skjønner ikke helt problemet? Du må vel skifte til treningstøy, og da er det jo bare å ta med en bomullsdott og sminkefjerner og fjerne sminken før du trener? Jeg synes selv ikke sminke og trening hører særlig godt sammen, så jeg fjerner den alltid før jeg trener.

Skrevet
jeg skjønner ikke helt problemet? Du må vel skifte til treningstøy, og da er det jo bare å ta med en bomullsdott og sminkefjerner og fjerne sminken før du trener? Jeg synes selv ikke sminke og trening hører særlig godt sammen, så jeg fjerner den alltid før jeg trener.

Hvis man har linser, skal det godt gjøres å klare å fjerne mascaraen uten å få krøllet linsene i samme slengen, for ikke å snakke om belegg på linsene av sminkefjerner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...