AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Jeg har nettopp fjerner mandlene mine og sliter med å finne noe å spise. Noen som har noen tips? Og hvor lang tid til jeg kan spise vanlig mat? Anonymkode: be236...8a1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Smoothie, is, yoghurt, suppe Anonymkode: 7dd44...20c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Yoghurt og andre kalde, myke ting pleier å fungere godt. Feks avkjølt suppe. Anonymkode: 95cb2...ae1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Fikk du ikke noen beskjed på sykehuset? Anonymkode: 7dd44...20c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Jeg fikk blomkålsuppe, aspargessuppe og tomatsuppe når jeg var liten og tok mandlene. Etterhvert loff uten skorpe. Anonymkode: d7bda...6fd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #6 Skrevet 11. mars 2024 Jeg levde på Saftis, slush, knust is, fjordland harvelunsj, iskaffe. Viktigste er å få i seg væske, gjerne med litt sukker, slik at du ikke blir så slapp. Det blir også mer ubehag i sårskorpene om en er dehydrert. Ha gjerne en vannflaske ved nattbordet. Xylocainspray et også gull å spraye på! Da blir du såpass bedøvd at du får i deg litt. Anonymkode: 1d71d...0b1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Skrevet 14. mars 2024 Kan jeg spørre hvordan det har gått?? Jeg føler jeg trenger å gjøre det, sliter så sykt med mandelsteiner og mye sykdom men har hørt det er veldig vondt og ikke bare bare som voksen 😅 Anonymkode: f8d9a...14d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre hvordan det har gått?? Jeg føler jeg trenger å gjøre det, sliter så sykt med mandelsteiner og mye sykdom men har hørt det er veldig vondt og ikke bare bare som voksen 😅 Anonymkode: f8d9a...14d Før jeg fjernet dem leste og hørte jeg masse om hvor vondt det var, men for meg så gikk det kjempe bra. Jeg er 18 år og det var ikke like vondt som jeg hadde forventet. For meg var det vondt kanskje de 2-3 første dagene så hadde jeg bare litt vondt resten av første uke. Jeg er nå på dag 9 og jeg har ingen smerter, og har ikke hatt smerter på mange dager. Jeg hadde heller ingen blødninger. Spiste kald suppe første dagen og kald potetmos andre. Etter det har jeg spist vanlig myk mat som fiskeboller og kjøttboller osv bare lunkent. Jeg slet med det samme, mye streptokokker og mandelsteiner derfor fikk jeg dem fjernet. Håper at all den sykdommen slutter nå for meg. Så håper jeg at du får fjernet mandlene og det går bra for deg😊 Anonymkode: be236...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå