Gå til innhold

Hvordan lukter fitte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal gå ned på ei kvinne eller bare er i rommet med ei som er naken vil det da være en lukt fra fitta? Så hva lukter det og hva smaker det?

Anonymkode: 76b65...914

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søtt og litt salt, men rent og friskt underliv lukter og smaker mest søtt. 

Anonymkode: 6d478...e5c

Skrevet

Er den ren og frisk lukter den ikke så mye.. den har en egen lukt, men vet ikke hvordan den kan beskrives.. ikke vond hvertfall, vil jeg si. Smaken varierer litt med kostholdet bl.a. Litt søtt, kanskje sursøtt.. men generelt en god og mild smak.. Men det er jo min lukt og smak. Jeg har ikke vært borti andre sine.

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Utflod smaker vanligvis lett syrlig, mens sekret som produseres ved opphisselse smaker litt mer salt. Lukt kan variere veldig fra kvinne til kvinne, samt hvor hun er i syklusen.

Anonymkode: 00b26...645

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Søtt og litt salt, men rent og friskt underliv lukter og smaker mest søtt. 

Hvor godt/sterkt lukter det? Må man nesten helt inntil fitta med nesa eller lukter man det også kun ved å være i samme rom når hun ligger naken?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor godt/sterkt lukter det? Må man nesten helt inntil fitta med nesa eller lukter man det også kun ved å være i samme rom når hun ligger naken?

Kommer an på hygienen.

Anonymkode: 93e61...b19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

det finner du fort ut når du er gammel nok til å ha sex

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig luktfri.  Men er slufsa suvlin, oser den like ille som "ferskvaredisken" på Meny....

Anonymkode: 4dbb3...0f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan informere om at det ikke lukter jordbær eller blomster. Det lukter fitte. Det er et kjønnsorgan. 

Vil beskrive det som mild, kroppslig lukt. Smaker godt om jeg skulle få sagt det selv (er kvinne selv). 

Anonymkode: f2017...e95

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

:spy:

Bare drittunger og perverse, gammel griser stiller slike spørsmål 

Anonymkode: b74d9...e07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurte på dette i 14 år før jeg erfarte det selv. Men det var jo før internett. Gutter er nysgjerrige på dette, kan du skjønne. 

Anonymkode: 124b9...774

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Egentlig luktfri.  Men er slufsa suvlin, oser den like ille som "ferskvaredisken" på Meny....

suvlin?....Lol....hvis bare damer ? eller HAN/HEN/HUN hadde giddet å sjekket rettskriving....WTF??? Hva er egentlig suvlin? ......Ingen vet.....H VA F A E N ? ? ?  K A N N O N E N F OR T  E L L E H V A D E T T E B E T Y R ? ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
robert_44 skrev (12 timer siden):

suvlin?....Lol....hvis bare damer ? eller HAN/HEN/HUN hadde giddet å sjekket rettskriving....WTF??? Hva er egentlig suvlin? ......Ingen vet.....H VA F A E N ? ? ?  K A N N O N E N F OR T  E L L E H V A D E T T E B E T Y R ? ?

Det er et dialektord, og når du vet det klarer du sikkert gjette deg til betydningen. (Og så tror jeg ikke du skal rope så veldig høyt om rettskriving.) 

For øvrig skjønner jeg ikke hva denne tråden har på "Kropp og helse" å gjøre. 

Anonymkode: 26b30...9ba

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan lukte fisk, og ostepop-fingre.

Anonymkode: c2424...c4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Stakkars deg.

Anonymkode: 199c4...db2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det lukter og smaker som reker i lake

Anonymkode: d89dc...725

• Liker 1
Skrevet

Hadde en som lukta nydelig av fitta og fittesaftene, det var så digg å sleike henne

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Herlig! 😂 Fra biffsnadder & skinnvestfylket.

Anonymkode: ea136...585

AnonymBruker
Skrevet

I nyvasket tilstand nokså luktfri. Hvis det er gått noen timer siden siste vask/dusj, lukter den som ikke helt fersk fisk; med andre ord ikke spesielt godt.

Anonymkode: a600c...5eb

Skrevet
robert_44 skrev (17 timer siden):

Slike lange rop med store bokstaver uten mellomrom tyder på begynnende SINNSYKDOM!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...