AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Lenge siden jeg har vært på date. Kun en tur, men er likevel veldig nervøs allerede nå. Hjelp. Noe som kan hjelpe på nervøsiteten? Anonymkode: 5096b...17e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Tenkt at den du skal møte er like nervøs. Smil og vær deg selv, vær nysgjerrig og vis engasjement, si noe som letter stemningen. Bra at dere skal gå tur. Det verste er å dra på date med noen på en kafe eller et annet sted der man sitter stille og ser på hverandre, samtidig som begge er nervøs. Da kan.det fort bli klein stille stemning. Forbered noen spørsmål på forhånd. Gjerne utfra bilder eller tekst fra profilen - det viser at du har lest profilen Anonymkode: 03edc...b6a
svartkatt Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Å gå ved siden av hverandre kan knapt kalles date. Personlig får jeg ikke noe særlig inntrykk av hvordan personen eller kjemien er.. ikke om man sitter ved siden av hverandre heller. Men.. jeg synes det hjelper å si det høyt.. eller si det til personen.. Jeg har ofte vært nervøs, men som regel går det over så fort vi treffes. Er egentlig best om man er litt nervøs..
Bombasi Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Jeg tenker at du kanskje er mer nervøs for å gå ut i "ukjent" terreng enn å møte daten i seg selv. Settingen er som regel verre enn å møte folket man skal møte. For når man først møtes, så går det som regel bare godt. Både med settingen, daten og deg selv. Så gruingen er noe du gjør på forhånd. Og den i seg selv er egentlig ikke logisk, selv om de fleste mennesker kjenner på det. Tror du må ta en realitetssjekk rundt nervøsiteten din. Hvor logisk er den? Hvorfor skal du være nervøs? Det er ikke akkurat slik at du risikerer livet ditt, som kroppen gjerne tror. En date er ikke en kamp om å overleve. Det er ment til å være hyggelig. Noe positivt. Så det er egentlig ingenting å grue seg til. Husk at du skal ikke til eksamen eller på jobbintervju, og du skal ikke kjempe mot en løve. Du har fullstendig kontroll på situasjonen selv. Du kan respondere som du vil, du kan tenke hva du vil, du kan gjøre nesten hva du vil... og du kan trekke deg eller forlate når tid du vil. Slapp av, og pust! Det kommer til å gå bare godt, uansett hvordan det går! 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Tusen takk. Nå er det nesten bare å få det overstått sånn at denne nervøsiteten kan forsvinne. ts Anonymkode: 5096b...17e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Jeg var på førstedate på onsdag, gikk en tur og han hadde med kaffe til oss. Hadde ikke store forhåpninger, var nervøs å liker egentlig ikke å møte nye folk men han ville møtes raskt. Veldig koselig å sitte på benk på stranda i sola. Man må bare hoppe ut i det. (for vår del gikk det -veldig- bra da så veldig glad for at jeg sa ja til den daten) Anonymkode: 3a830...5e4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk. Nå er det nesten bare å få det overstått sånn at denne nervøsiteten kan forsvinne. ts Anonymkode: 5096b...17e Veldig lurt å bare komme seg på date fremfor å sitte å chatte lenge 🥰 Anonymkode: 3a830...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #8 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Lenge siden jeg har vært på date. Kun en tur, men er likevel veldig nervøs allerede nå. Hjelp. Noe som kan hjelpe på nervøsiteten? Anonymkode: 5096b...17e Hvordan gikk det, ts? Anonymkode: 03edc...b6a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #9 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 18.49): Hvordan gikk det, ts? Anonymkode: 03edc...b6a Det gikk fint selv om det ikke var den rette. Ønsker ikke det samme i livet. ts Anonymkode: 5096b...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå