Gå til innhold

Flagyl og bivirkninger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt satt på Flagyl kur med antibiotika i 10 dager, tre ganger daglig. Fått pådratt meg en parasittinfeksjon

😬😷

Merker jeg blir helt sprø av medisinen: kvalme, løs mage, hodepine, slapp, urolig og nesten deppa,  mørk urin. Skulle ikke ha lest på bivirkninger, for der var det mye skummelt! Er det noen andre her som har prøvd Flagyl og har kommet helskinnet gjennom? Har bare lyst å kaste dem, men må jo bli kvitt parasittene 😭

Anonymkode: b4b83...c77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom meg gjennom, og i tillegg til det du nevner, opplevde jeg å få en jævlig metallsmak i munnen, den var fæl! Etter litt fikk jeg sopp i munnen også 😖 Kom meg gjennom da 

Anonymkode: 10ba9...a69

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom meg gjennom, og i tillegg til det du nevner, opplevde jeg å få en jævlig metallsmak i munnen, den var fæl! Etter litt fikk jeg sopp i munnen også 😖 Kom meg gjennom da 

Anonymkode: 10ba9...a69

Godt å høre! Det er nesten så jeg velger parasittene akkurat nå….

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte gå på en dobbel antibiotika kur en gang, da inkl flagyl og kjenner meg igjen i symptomene dine.. noen forferdelige dager, men får bare tenke på at det tar kverken på alt rusk som er i den kroppen hvertfall 😅 jeg fikk kvalmestillende på sykehuset, muligens spørre legen om du kan få resept på det? Det hjalp meg!

Anonymkode: 3f716...e0d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...