Gå til innhold

Kvinners smak på menns utseende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kvinner har veldig lik smak på utseende. Da mener jeg generasjonen 25-35 som jeg er en del av og omgås med. Jeg er 31.

Mens menn virker å like litt forskjellig. Jeg kjenner ikke noen kvinner som sliter med å en gang få en date, men jeg kjenner mange menn som gjør det samme.

Er kvinner i Norge blitt veldig påvirket av amerikansk media? Da hollywood filmer og sosiale medier? På en måte menn ikke blir?

Anonymkode: 57d0e...d6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt uenig med ditt synspunkt, jeg tror menn flest har et svært lik smak når det kommer til kvinners utseende. En pen og søt 20-åring vil være attraktiv for så og si alle menn, alle aldre - men de fleste menn i eldre alder vil ikke kunne lande verken sex eller forhold med disse kvinnene, naturligvis. De tar det de får, og er flinke til å ikke snakke for høyt om sine preferanser, da de sjeldent klarer å ro i land kvinner med det de faktisk liker. 

Menn er veldig enkle. Er du ung så er du attraktiv uansett, er du aldrende så skal det godt gjøres at du er attraktiv for mannen. Men de fleste menn vet at de ikke kan dra unge kvinner resten av livet sitt, ikke alle er DiCaprio. Noen har veldig tydelige preferanser, for eksempel liker kun små pupper og kun kvinner under 165. 

Jeg syns det er større variasjon i hva kvinner liker. Jeg er selv 30 år, og andre kvinner jeg kjenner på min alder har totalt ulik smak i forhold til meg og i forhold til hverandre. Nå tenker jeg bare på det overfladiske og hva jeg syns er visuelt tiltrekkende, sånn generelt er jeg ikke så glad i menn. Kan erkjenne at en mann er kjekk, men det betyr ikke noe særlig. 

Anonymkode: 93438...999

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva liker kvinner i aldersgruppen 25-35 år? 🙂

Anonymkode: 27fda...94d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det virker sikker sånn når en selv ikke blir valgt. Men hvis du ser på hvilke 30-åringer som er gift, er det mye forskjellig i utseende. 

Anonymkode: 45fa5...2f4

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser på venninner sine samboere er de utrolig ulike og jeg ville ikke valgt noen av dem. Min er klassisk kjekk, det er venninnene mine enige om, men de er likevel mest interessert i sin type som er alt fra spinkel og blond til lubben pappakropp og rødlig hår. Enig med innlegget over her, menn er universalt enige om at en veldreid blondine på 20 er lekker, de bare vet de ikke kan få henne og derfor går de etter andre damer.

Anonymkode: 4e4b4...775

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg synes kvinner har veldig lik smak på utseende. Da mener jeg generasjonen 25-35 som jeg er en del av og omgås med. Jeg er 31.

Mens menn virker å like litt forskjellig. Jeg kjenner ikke noen kvinner som sliter med å en gang få en date, men jeg kjenner mange menn som gjør det samme.

Er kvinner i Norge blitt veldig påvirket av amerikansk media? Da hollywood filmer og sosiale medier? På en måte menn ikke blir?

Fordi de ikke vil ha damene som er tilgjengelige. De ser de vakre, unge, veltrente jentene på Tinder og griner seg i søvn fordi de ikke får ligge med disse jentene. 

Det med at menn er ufrivillig single er tåpelig hysteri oppdiktet av dem selv fordi de ikke får de jentene de vil ha - og de vil ikke bare ha èn, men flere. Hadde menn gått etter kvinner på egen alder eller noen år yngre enn seg selv (eller kanskje til og med noen år eldre), så ville de fint funnet seg en partner. Men de krever mer enn de kan gi. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke helt samme smak på menn som de jeg kjenner.

Anonymkode: 0252a...fe6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når jeg ser på venninner sine samboere er de utrolig ulike og jeg ville ikke valgt noen av dem. Min er klassisk kjekk, det er venninnene mine enige om, men de er likevel mest interessert i sin type som er alt fra spinkel og blond til lubben pappakropp og rødlig hår. Enig med innlegget over her, menn er universalt enige om at en veldreid blondine på 20 er lekker, de bare vet de ikke kan få henne og derfor går de etter andre damer.

Anonymkode: 4e4b4...775

Det er selvsagt noe variasjon, men jeg snakker om det store bildet. Kvinner har veldig lik smak på hårfarge, øyefarge og utseende generelt. Tegn på helse derimot er forståelig preferanse. 

Men mye virker å være basert på det de ser i hollywood og sosiale medier.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hva du mener. Jeg og mine venninner har helt vanlige menn. Ingen sv dem virker å være basert på de kjekkeste mennene fra Hollywood. Det som går igjen er vel at mennene våre er mot den maskuline varianten. 

Anonymkode: 43e2a...355

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror faktisk ikke det er sånn. Opplever at menn har et mye mer unisont syn på hva som er attraktivt hos en kvinne enn det kvinner har om menn. 

Er i samme aldersgruppe, og har datet og vært i forhold med menn som er helt forskjellige utseendemessig. Det handler om personlighet først, like verdier, at han har livet på stell, stødig økonomi kan også veie tungt hos mange av oss. At han tar vare på kroppen er også viktig, men for meg betyr det ingenting at han ikke ser ut som en Hollywood-kjekkas. Faktisk vil jeg ikke ha det. Mye ex-drama, og mas fra sidelinjen hos de flotteste mennene. 

Om du mener at menn liker både mørke og lyse kvinner, langt eller kortere hår, ulik klesstil og annet kosmetisk, så har du rett, men de vil alltid gå etter pen og slank først. Menn virker å akseptere ekstremt mye når kvinnen er en 8-10'er. Det gjør ikke kvinner. 

Anonymkode: f435e...147

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt uenig med ditt synspunkt, jeg tror menn flest har et svært lik smak når det kommer til kvinners utseende. En pen og søt 20-åring vil være attraktiv for så og si alle menn, alle aldre - men de fleste menn i eldre alder vil ikke kunne lande verken sex eller forhold med disse kvinnene, naturligvis. De tar det de får, og er flinke til å ikke snakke for høyt om sine preferanser, da de sjeldent klarer å ro i land kvinner med det de faktisk liker. 

Menn er veldig enkle. Er du ung så er du attraktiv uansett, er du aldrende så skal det godt gjøres at du er attraktiv for mannen. Men de fleste menn vet at de ikke kan dra unge kvinner resten av livet sitt, ikke alle er DiCaprio. Noen har veldig tydelige preferanser, for eksempel liker kun små pupper og kun kvinner under 165. 

Jeg syns det er større variasjon i hva kvinner liker. Jeg er selv 30 år, og andre kvinner jeg kjenner på min alder har totalt ulik smak i forhold til meg og i forhold til hverandre. Nå tenker jeg bare på det overfladiske og hva jeg syns er visuelt tiltrekkende, sånn generelt er jeg ikke så glad i menn. Kan erkjenne at en mann er kjekk, men det betyr ikke noe særlig. 

Tydelig at du er kvinne.. 

Anonymkode: 8a632...71c

Gjest Bromance
Skrevet

Hva liker kvinner i aldersgruppen 25-35 år? 🙂

Anonymkode: 27fda...94d

Ja dette var veldig aldersspesifikt. Har hatt samme smak i menn utseendemessig fra jeg var 14 til nå godt oppi 40 årene 🤣👌

Skrevet

Jeg har en ganske variert smak.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker skalla menn på 170 ish, med litt mage, skjegg og kroppshår. Tviler på at det er det de fleste andre i min aldersgruppe liker 🙈

Hilsen K31

Anonymkode: 59071...133

• Liker 4
Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg liker skalla menn på 170 ish, med litt mage, skjegg og kroppshår. Tviler på at det er det de fleste andre i min aldersgruppe liker 🙈

Hilsen K31

Tviler på det er noe i de fleste aldersgruppene kvinner liker 🥴

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall merkelig at venninner oftest ikke er tiltrukket av hverandres kjærester. Det motbeviser det du hevder. Ikke engang venninner, som ofte er ganske like i personlighet og interesser faller for de samme menn, så...

Anonymkode: 79650...061

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hilsen K31

Fordelen med å ha preferanser litt utenfor normen er at det er mindre konkurranse 😅 Liker selv damer som jeg er ganske sikker på jeg er i godt mindretall å like, bonus er at ikke alle mannfolk flokker rundt henne, men i mine øyne er hun vakker og deilig ❤️ 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av mine venninner har menn som jeg ville vært interessert i rent utseendemessig. Noen av dem er sjarmerende nok til at jeg kunne falt for dem av den grunn, men ikke på utseende alene. Jeg har en variert smak utseendemessig, det er personlighet, sjarm og karisma som gjør det for meg. Hvordan mannen får meg til å føle meg er viktigere enn utseende, men det må være en grunnleggende attraksjon i bunn.

Anonymkode: ab83b...7b2

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Isåfall merkelig at venninner oftest ikke er tiltrukket av hverandres kjærester. Det motbeviser det du hevder. Ikke engang venninner, som ofte er ganske like i personlighet og interesser faller for de samme menn, så...

Anonymkode: 79650...061

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ingen av mine venninner har menn som jeg ville vært interessert i rent utseendemessig. Noen av dem er sjarmerende nok til at jeg kunne falt for dem av den grunn, men ikke på utseende alene. Jeg har en variert smak utseendemessig, det er personlighet, sjarm og karisma som gjør det for meg. Hvordan mannen får meg til å føle meg er viktigere enn utseende, men det må være en grunnleggende attraksjon i bunn.

Anonymkode: ab83b...7b2

Dette. Å være interessert i venninners menn har aldri skjedd hos meg heller. Fullstendig uaktuelt. 

Men har datet flere menn som stadig flørtet med de pene venninnene mine. 

Anonymkode: f435e...147

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Artig. Jeg kunne aldri datet mine venninners kjærester, selv om jeg er glad i dem alle sammen. De er bare ikke min smak. Dessuten er alle helt forskjellige.

Anonymkode: 37a05...8db

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...