Gå til innhold

Redd for "første gangen"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Flau jente

Hei.

Jeg er en voksen jente i begynnelsen av tjue årene som faktisk er jomfru :oops: Nå har jeg møtt gutten i mitt liv (tror jeg)...men gruer meg slik til første gangen. Er redd det kommer til å bli flaut, vondt eller ekkelt. Huff det hørtes dumt ut :(

Er redd for at det blir rart og ligge naken sammen med et annet menneske, og er redd for at jeg skal synes det er ekkelt å ta på ham der nede og omvendt.

Tenker også på om jeg kommer til å lukte vondt nedentil eller synes at han lukter vondt ....syke tanker? Huff.....

Har noen oppmuntrende ord å komme med så trenger jeg det. Råd og tips mottas også med takk.

hilsen Flau jente :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Welcome to my world.... skjønt jeg er mest redd for smerten ved første gangen jeg da....

Og jeg er 23 :oops: :oops:

Majken (som ikke gadd å logge seg ut før hun kom med denne pinlige avsløringen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Dette å være jomfru er da verken flaut eller pinlig. Vær heller stolte over det, særlig når jenter her inne skryter over alle sin sengekamerater. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Missuganda jeg, dette skal du være stolt av. Jeg tror situasjonen blir mye enklere om du/dere er åpne og ærlige om dette.

Slapp av, det går så fint atte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, første gangen ER vondt. Man blør, og det verker. Jeg følte det som om jeg ble revet opp innvendig. (Joda, vi var forsiktige... Men vanskelig å krympe en penis.) De neste gangene kan det også være sårt.

Men SÅ...... :sjarmor: La meg bare si det sånn: Du kommer definitivt ikke til å angre, dersom du vil gjøre dette sammen med denne gutten!

Det er en helt naturlig ting, det å ha sex. Når det skjer, kommer du til å lære fort!!! Jeg var helt grønn og ganske passiv første gangen, mest pga smerten, men jeg oppdaget ganske fort hvorfor alle bråkte sånn om dette :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde drevet med turn i mange mange år før jomfrudommen min forsvant, så jeg hadde ikke vondt i det hele tatt.

Men godt kan jeg heller ikke si det var. Men det kan ha vært situasjonen og typen sin skyld. Blæh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flau jente

Så hyggelige svar jeg har fått :) Godt å se at det ikke "bare" er meg som er jomfru.

Tror ikke jomfruhinnen kommer til å bli et problem....har drevet med ridning + brukt tamponger så den er der ikke mer. Men er det vondt like vel ? er det mye som skal inn liksom ? :oops: Huff for et klønete spørsmål. Håper dere skjønner meg.

Var det noen som syntes det var ekkelt? mener å være så tett med noen. Kanskje jeg som er litt prippen, men jeg synes liksom det høres litt ekkelt med oralsex og sånn. Må man liksom venne seg til det, eller kommer det naturlig? Rart også å forestille seg noen inni seg.

Vel gruer meg i alle fall litt. Kanskje bedre å være åpen med det på forhånd?

hilsen flau jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Om du tenker på at den eregrerte penis er for stor for deg, så blir den det. (psykisk).

Tenk heller på hvor glad du er i denne gutten, og at han vil deg bare godt!!! Fortell han at du er jomfru og at du trenger at han er forsiktig og god mot deg!

Skjeden din utvier seg, og tilpasser seg etter hans penis....!!

La deg sveve med, og for all del snakk sammen om du føler at du må det!

Si at du er jomfru, så han ikke kjører på, og tror du er erfaren på det området.

Oralsex kommer etterhvert. Sikkert veldig uvandt de første gangene, men så begynner du kanskje å like det. (Begge gir og tar).

Man må ikke ha oralsex første gang man har sex. Dere/du bestemmer det selv. Gjør det som faller naturlig inn. :)

Fortell oss om hvordan det går, om du vil.

*Hehe, jeg er nyskjerrig som få* :ler::ler::ler::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å ta seg god tid til å bli kjent med hverandre, lære å kjenne hverandres kropper og tanker før man tar det "store" steget og har samleie.

Ved en langsom tilnærming til hverandre på denne måten, blir man så nysgjerrig på den andre, får så lyst på den andre og vil virkelig vite hvordan det er å "gjøre det".

Like greit å "øve seg på" å ligge nakne ved siden av hverandre og bare kose en periode, utforske hverandre - slik at man virkelig er klar for første gangen.

Dessuten er det greit å gjøre seg kjent med sin egen kropp; det gjør det lettere for andre å bli kjent med den også...

Funket i alle fall for meg; første gang ble en fin opplevelse - og jeg var også så heldig at jeg slapp unna alt som heter smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at det blir rart og ligge naken sammen med et annet menneske, og er redd for at jeg skal synes det er ekkelt å ta på ham der nede og omvendt.

Tenker også på om jeg kommer til å lukte vondt nedentil eller synes at han lukter vondt ....syke tanker? Huff.....

Nei, det er ikke sykt å tenke slik som du gjør. Kjønnsorganene brukes til en del andre ting enn sex også, og for en debutant kan det nok virke litt skummelt. For å unngå at de tankene skal forstyrre debuten, hva med å begynne med å ta en lang dusj sammen? Dere kan vaske hverandre og bruke god tid.

Oralsex for meg er uaktuelt hvis jeg ikke føler meg ren og noenlunde nyvasket - og det bør partneren min også være.

Når det gjelder selve samleiet, ta dere god tid - be ham vente til han kjenner at du er klar (våt nok). Det gjør ikke nødvendigvis vondt første gangen, men det kommer sikkert også an på både størrelsen hans og på hvor forsiktig han er.

Lykke til - håper du får en flott opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

For meg gjorde det ikke vondt, hadde ikke jomfruhinne fra før (den ble borte da jeg tryna på bassengkanten :ler: ). Men ikke gru deg! Skjer det, så skjer det. Jeg angrer i hvert fall ikke! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flau jente

Hei :lol:

Nå er jeg litt beroliget. Fikk mange gode råd , mye jeg ikke har tenkt over faktisk. Vi får ta det rolig og se hvordan det utvikler seg naturlig. Er jo litt spent også da :)

Takk for de fine innleggene alle sammen :)

flau jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!!

Jeg er en vosen dame, så begynner å bli lenge siden jeg var jomfru. Hadde bare lyst til å si at dere kan vel kose med hverandres kropper først.

Det er mye lettere å få orgasme for oss jenter ved annen berøring enn ved samleie. Ihvertfall er det det for meg :D På den måten kan du bli kjent med hans nakne kropp først og han med din. KOOOOS DERE. :D Oralsex kommer du sikkert til å like bare du får vendt deg til tanken, men hygiene er viktig. Så håper jeg at du har onanert mye så du vet hva som er godt for deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei. :P

Jeg er selv i begynnelsen av 20 årene, og er nesten misunnelig på deg at du er jomfru, har selv ligget med 12 stk, og angrer i grunnen. Kunne heller tenkt meg å vente til jeg traff en jeg var skikkelig glad i.

Så hvis du synes denne gutten er verdt å ofre "jomfrudommen" på så hopp i det.. Det går nok godt.. :P:P Og ikke gjør ting du ikke har lyst til. :ler:

LYKKE TIL.. :lol: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei !

Tapp badekaret fult av vann, og ta dere et langt og avslappende bad.

Da oppnår dere flere positive ting.

- Det er romantiskt

- Det er avslappende.

- Dere blir garantert rene.

- Varmen gjør at musklene dine slapper av.

- Dere får et naturlig forspill, og etterspill. (Vask og tørk)

Lykke til !

Hilsen en jomfruelig chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda en gutt

Til den skjønne jomfruen!

Jeg er gutt og jeg er ikke jomfru. Jeg var det imidlertid en gang for lenge siden. Husk, at selv om gutten kanskje har gjort det før såhar han aldri gjort det med deg før! Ikke sant! Han er derfor sikkert like nervøs som deg! For, hvis han er like interessert i deg som du er i han, så vil han at deres første gang skal bli en suksess! Jeg forutsetter altså at du har forsikret deg om at hans hensikter er "mer enn sex".

Alle har vi våre lukter og noen er ikke like gode som andre. Det er ingen "faste" lukter der nede (som du sier). De varierer fra person til person og mye henger naturligvis på personens personlige hygiene.

Du har fått mange fine svar og jeg liker vel helst de svarene som anbefaler en rolig start, altså ikke nødvendigvis samleie. Dere kan jo starte med kyss og kos og deretter ta en dusj sammen. En god dusj gir deg (utover muligheten til å bli ren og pen) en mulighet til å se hvordan han ser ut (du har selvsagt lyset på), du kan vaske ham (og han deg) og du kan studere hans "der nede" på nært hold. Du kan se om alt er som det skal være, at han ikke har sår, eller arr etter sår (HERPES). Dette var kanskje ekkelt å si, men 25-30% av befolkningen har faktisk det!

Tørk hverandre etter dusjen, vær naturlig og foreslå kanskje en

kroppsmassasje. Han deg, du han eller omvendt. Bli kjent med hverandres kropper. Ikke la deg presse til noe samleie før du selv er klar. Da kan jo kanskje du ta initiativet, og gjøre det på din måte i ditt tempo, og husk: Avbryt hvis det ikke er godt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest flau jente

takk til alle sammen for at dere har engasjert dere :D Sitter igjen med en litt tryggere følelse, har fått mer perspektiv på tingene og mange gode tips!

Takker og neier :lol:

flau jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Anonymous
Til den skjønne jomfruen!

Jeg er gutt og jeg er ikke jomfru. Jeg var det imidlertid en gang for lenge siden. Husk, at selv om gutten kanskje har gjort det før såhar han aldri gjort det med deg før! Ikke sant! Han er derfor sikkert like nervøs som deg! For, hvis han er like interessert i deg som du er i han, så vil han at deres første gang skal bli en suksess! Jeg forutsetter altså at du har forsikret deg om at hans hensikter er "mer enn sex".

Alle har vi våre lukter og noen er ikke like gode som andre. Det er ingen "faste" lukter der nede (som du sier). De varierer fra person til person og mye henger naturligvis på personens personlige hygiene.

Du har fått mange fine svar og jeg liker vel helst de svarene som anbefaler en rolig start, altså ikke nødvendigvis samleie. Dere kan jo starte med kyss og kos og deretter ta en dusj sammen. En god dusj gir deg (utover muligheten til å bli ren og pen) en mulighet til å se hvordan han ser ut (du har selvsagt lyset på), du kan vaske ham (og han deg) og du kan studere hans "der nede" på nært hold. Du kan se om alt er som det skal være, at han ikke har sår, eller arr etter sår (HERPES). Dette var kanskje ekkelt å si, men 25-30% av befolkningen har faktisk det!

Tørk hverandre etter dusjen, vær naturlig og foreslå kanskje en

kroppsmassasje. Han deg, du han eller omvendt. Bli kjent med hverandres kropper. Ikke la deg presse til noe samleie før du selv er klar. Da kan jo kanskje du ta initiativet, og gjøre det på din måte i ditt tempo, og husk: Avbryt hvis det ikke er godt.

Lykke til!

Jeg vet dette innlegget er eldgammelt, men jeg ville bare takke for akkurat dette, og spesielt denne setningen:

Husk, at selv om gutten kanskje har gjort det før såhar han aldri gjort det med deg før! Ikke sant! Han er derfor sikkert like nervøs som deg!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jomfruhinnen kommer til å bli et problem....har drevet med ridning + brukt tamponger så den er der ikke mer. Men er det vondt like vel ? er det mye som skal inn liksom ? :oops: Huff for et klønete spørsmål. Håper dere skjønner meg.

hilsen flau jente.

Jeg hadde heller ikke mye jomfruhinne første gangen. I likhet med deg hadde jeg drevet med riding, og brukt tamponger. For min del gjorde det ikke vondt i de t hele tatt. Størrelsen hans var vel det som faller inn under normalen for norske menn. Skal jeg være helt ærlig så føltes det ikke som om himmel og jord ble satt i bevegelse når vi lå sammen, men det var hvertfall ikke vondt. :D Bare ta det med ro.

Jeg tror nytelsen kommer etterhvert som en blir litt tryggere på seg selv og partneren, samt får litt erfaring. Da vet man hva partneren liker, og man vil nok lettere kunne snakke om det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...