Gå til innhold

Føles ut som glass når jeg har avføring. Noen opplevd samme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i de siste 2 mnd’ene nå hatt veldig vondt for å gå på do. Det føles rett og slett ut som jeg driter glass (unnskyld ordbruken). Det kommer i tillegg blod i toalettet. 
Var hos legen og tok en sjekk. Hu kunne se en hemoroide.

Det gjør så vondt at jeg er på gråten hver gang. Skal ta en koloskopi, men det er ikke før om 1 mnd. Forhørte om det var mulighet for en time tidligere, men det var det ikke. 
Regner med at jeg ikke får svar på prøvene med en gang..

Noen som har opplevd liknende? Og evt. noe som kan hjelpe i mellomtiden? 

Anonymkode: eec2d...b0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har i de siste 2 mnd’ene nå hatt veldig vondt for å gå på do. Det føles rett og slett ut som jeg driter glass (unnskyld ordbruken). Det kommer i tillegg blod i toalettet. 
Var hos legen og tok en sjekk. Hu kunne se en hemoroide.

Det gjør så vondt at jeg er på gråten hver gang. Skal ta en koloskopi, men det er ikke før om 1 mnd. Forhørte om det var mulighet for en time tidligere, men det var det ikke. 
Regner med at jeg ikke får svar på prøvene med en gang..

Noen som har opplevd liknende? Og evt. noe som kan hjelpe i mellomtiden? 

Det høres ut som du har sår i endetarmsåpningen, det kjennes litt ut som man driter glass da. Det finnes hemoroidekremer og sårsalver på apoteket, du kan jo prøve det kanskje? 

Anonymkode: 4e9db...6c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det høres ut som du har sår i endetarmsåpningen, det kjennes litt ut som man driter glass da. Det finnes hemoroidekremer og sårsalver på apoteket, du kan jo prøve det kanskje? 

Anonymkode: 4e9db...6c9

Takk for tips! 

ts.

AnonymBruker
Skrevet

Vær flink til å drikke nok slik at avføringen er mykest mulig. Hard avføring forverrer det bare. 

Anonymkode: 13007...6fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...