AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Dette er litt vondt å skrive, men det er dessverre sannheten. Selv om jeg er mye sammen med henne og vi har det veldig fint sammen, har hun ofte en preferanse for far. Det hender at hun avviser ham også, men jeg opplever at det i større grad rammer meg. Er hun frustert/oppgitt/sint over noe hun ikke klarer/begge nekter er det meg det går utover. Alle sier og jeg følte at vi to hadde et nært forhold, men nå begynner jeg å lure på om jeg har mislykkes totalt som mor. Anonymkode: a8585...a5e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Det er helt normalt ♥️ Her er det jeg som gir alt av stell, trøst både natt og dag og stort sett ordner mat til barnet på 16 mnd. Pappan derimot bare leker og herjer når han har energien til det (pga sykdom). Klart pappa er morsomt å gå til da! Anonymkode: d10d0...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Har en av hver her. En som ville mye til Mamma og den andre til Pappa. De har byttet litt på oppover i årene, og det er også helt normalt. Det virker nå som om de vil ha kos av begge, snakke fortrolig med meg, herje og spøke med Pappa, spørre om hjelp fra meg, få viljen sin av Pappa osv 😆 Helt enig med anonym...cdf over meg her også. Anonymkode: 26ffc...e73 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Det er helt vanlig. Anonymkode: 9b47d...e53
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Takk for svar. Føler alle med barn på denne alderen sier at barnet er limt til dem. 😊🥰 Anonymkode: a8585...a5e 1
Gjest jegerrinne Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Helt vanlig. Her har vi en av hver. Spesielt ser vi ho som far var mest hjemme med I permisjon. Han hadde 46 uker med foreldrepermisjon. Og merket fort de fikk et mye tettere forhold en yngste hvor far jobbet 3 uker på og 2 uker av
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Det er heilt vanlig, å snart vil nok barnet bare gå til deg og avise far, så går det seg til etterhvert! Ingenting å vær redd for. Bruk heller tiden på å gjøre noe du vil, når barnet vil være hos far Anonymkode: 425aa...4bd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 Helt vanlig. Var en periode barnet mitt nesten ikke ville se på meg engang😂 Barnet bytter favoritt titt og ofte, men pappaen var favoritt i mange måneder når barnet var under 2 år. Anonymkode: 8754e...e4c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 Helt vanlig, man er ikke mislykket av den grunn. Og så kan det snu senere. Vi har 3 barn: Jente 1: var pappadalt til ca. 5-6 års alder, etter den har hun blitt skikkelig mammajente. Gutt 1: Mammanett frem til rundt 8 års alder, nå er det pappa som er den kuleste. Jente 2: skikkelig pappadalt, kanskje det snur når hun blir eldre som søsteren? Anonymkode: b763b...0aa
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Skrevet 9. mars 2024 Min gutt er også 16 mnd og har foretrukket pappaen så lenge jeg kan huske. I vår situasjon så tror jeg det henger sammen med at jeg er mest sammen med barnet (leverer/henter i bhg flere timer før pappaen kommer hjem, finner på ting i helgene bare vi to osv.) så det er mer stas når pappaen er sammen med oss/barnet. Jeg er liksom «normalen» mens pappaen er mer «spesiell». Og nå høres det kanskje ut som om jeg er sammen med en helt ubrukelig mann, men han jobber altså 8-16 hver ukedag og pusser opp hus/styrer med andre prosjekter stort sett døgnet rundt ellers. Jeg er student og har dermed mer fleksibel hverdag. Anonymkode: c56c3...e3b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #11 Skrevet 10. mars 2024 Helt normalt. Bare å nyte😂 Jeg synes det er fint at far "må" bytte bleier, ta inn og ut av bilstolen, bære ungen, leke med lego, ta badinga osv. Chill for min del. Anonymkode: 70c63...f64
Gjest Luksusbia Skrevet 10. mars 2024 #12 Skrevet 10. mars 2024 Nyt det❤️ Far er viktig for døtre! En datter som elsker far, vil også finne en snill mann. De med fraværende fedre ligger rundt i tenårene! Så lenge hun er trygg på begge er det sunt å bytte favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå