AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Jeg har i flere år kjøpt en modell på Kaphal, men synes spilene knekker lett eller at spilene lett kommer ut på en av sidene. Er ganske lei dette. Er det noen med ca tilsvarende str 95f som har tips til hvor finne god BH? Trenger ikke tips til god BH i str 70a, da det hjelper meg fint lite, med mindre den går opp til 95f. Anonymkode: 2fe29...b3c
Janina1 Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Jeg kjøper som regel på Change. Dyre, men god passform og kvalitet.
harma Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Change (men vær forberedt på at cup-størrelsen vil være litt større enn f.eks KappAhl og Lindex)
Hedda-78 Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Gå på en Change-butikk og prøv. De er litt annerledes i størrelsen, så ikke kjøp på nett uten å ha prøvd først.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 Prima donna. De bruker ikke metall spiler som knekker, men hardplast. De er også veldig gode på store størrelser. Finnes hos forhandlere rundt om i landet, og også i flere nettbutikker. Anonymkode: 0841d...190
Perelandra Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 Jeg anbefaler merket Elomi som selges i undertøybutikker. Primadonna er også bra, men noe dyrere. Triumph kan være ok, men de er dårligere på store størrelser. Change har jeg blandede erfaringer med. De har stort utvalg av størrelser, men jeg synes BHene deres tåler lite og fort går blir slitt eller ødelagt. Hvis du bor på Sørlandet så anbefaler jeg Veslas i Grimstad eller Atelier Alexandra i Lillesand.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Skrevet 9. mars 2024 Marinka har godt utvalg i store størrelser. Mange fysiske butikker i Oslo/Bærum, og nettbutikk. Anonymkode: f89a4...cb9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 Beste sted jeg har kjøpt er Skims. Jeg bruker 36H, så selv hos Change har de ikke alltid stlr min. Hos skims passer de perfekt, og det er noen av de mest behagelige bh’ene jeg noen gang har eid. Dritbra kvalitet, og jeg er ikke en kardashian fan så var skikkelig skeptisk først. Anonymkode: d771d...3ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #12 Skrevet 10. mars 2024 TS her. Takk for alle svar! Da skal jeg sjekke ut litt 😊 Anonymkode: 2fe29...b3c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #13 Skrevet 11. mars 2024 Bor du i Bergensområdet anbefaler jeg Netty. Veldig god service og god kvalitet. Har flere fra Primadonna som nevnt over her og det er veldig gode BHer. Anonymkode: 85568...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå