AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Jeg opplever det med utgjevne mellomrom. Det er stort sett mødre. De har barn som er ufordragelige i butikken, så da tar de barnet under armen og er tydelig stolt over at de viser at de setter grenser. Bak seg etterlater de en full handlevogn med varer (med både kjøle- og frysevarer i) som må settes på plass av ansatte. Hva med å heller rydde på plass varene først, før barnet tas under armen og det marsjeres ut? Anonymkode: bf7d6...955 2 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Det har jeg aldri sett. Har vært mye på butikken. Anonymkode: 789fb...df6 30
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Jeg har gjort det en gang. Men da sa jeg til de ansatt at jeg kommer tilbake om 10 minutter for å handle ferdig. Da kjørte jeg bare barnet hjem til far og kom tilbake😅 Anonymkode: 0526d...754 19
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplever det med utgjevne mellomrom. Det er stort sett mødre. De har barn som er ufordragelige i butikken, så da tar de barnet under armen og er tydelig stolt over at de viser at de setter grenser. Bak seg etterlater de en full handlevogn med varer (med både kjøle- og frysevarer i) som må settes på plass av ansatte. Hva med å heller rydde på plass varene først, før barnet tas under armen og det marsjeres ut? Anonymkode: bf7d6...955 Har du barn? Har du prøvd å rydde på plass masse varer mens ungen slår seg vrang? Det finnes ingen riktig måte å gjøre dette på. Enten har du masse sure folk som sier/tenker "herregud, sett nå grenser og få krapylet ut av butikken", ellers så har du sure folk som reagerer på at det blir gjort. Min har foreløpig aldri slått seg vrang på butikken, men jeg skjønner at det er andre gjør det de må i situasjonen. Anonymkode: 56e9c...a46 23 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har gjort det en gang. Men da sa jeg til de ansatt at jeg kommer tilbake om 10 minutter for å handle ferdig. Da kjørte jeg bare barnet hjem til far og kom tilbake😅 Anonymkode: 0526d...754 Det var en veldig fin løsning! Det hadde jeg satt pris på. Vurderer å si noe om det neste gang det skjer.. Anonymkode: bf7d6...955 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Denne kan man åpenbart ikke vinne. Tar man ikke med en hylende unge ut er det feil, gjør man det er det visst feil det også. Anonymkode: 66a8a...151 20 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du barn? Har du prøvd å rydde på plass masse varer mens ungen slår seg vrang? Det finnes ingen riktig måte å gjøre dette på. Enten har du masse sure folk som sier/tenker "herregud, sett nå grenser og få krapylet ut av butikken", ellers så har du sure folk som reagerer på at det blir gjort. Min har foreløpig aldri slått seg vrang på butikken, men jeg skjønner at det er andre gjør det de må i situasjonen. Anonymkode: 56e9c...a46 Da kjøper man det barnet vil denne ene gangen, og tar det ikke med i butikken neste gang. Og joda, det er faktisk mulig å finne 30 min uten barnet, uansett om man er ufør, alenemor, bor langt ut i gokk eller hva som helst som kommer til å brukes som grunn til at barnet alltid MÅ være med i butikken Anonymkode: bf7d6...955 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne kan man åpenbart ikke vinne. Tar man ikke med en hylende unge ut er det feil, gjør man det er det visst feil det også. Anonymkode: 66a8a...151 Da tar man ikke med barnet i butikken Anonymkode: bf7d6...955 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg opplever det med utgjevne mellomrom. Det er stort sett mødre. De har barn som er ufordragelige i butikken, så da tar de barnet under armen og er tydelig stolt over at de viser at de setter grenser. Bak seg etterlater de en full handlevogn med varer (med både kjøle- og frysevarer i) som må settes på plass av ansatte. Hva med å heller rydde på plass varene først, før barnet tas under armen og det marsjeres ut? Anonymkode: bf7d6...955 I landsproblemer. Si at du lever i et privilegert land, uten egentlig å si det. Vær glad dette er det eneste som irriterer deg. For dette er virkelig en ikke sak. Om mulig kan du jo hjelpe til. For øvrig er jeg mye i butikk men aldri sett. Så kan ikke skje så ofte. Ansatte i butikken er veldig flinke til å være på gulvet også, så regner med de er gode på å sette på plass varer før de blir dårlige. Anonymkode: b9606...225 8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kjøper man det barnet vil denne ene gangen, og tar det ikke med i butikken neste gang. Og joda, det er faktisk mulig å finne 30 min uten barnet, uansett om man er ufør, alenemor, bor langt ut i gokk eller hva som helst som kommer til å brukes som grunn til at barnet alltid MÅ være med i butikken Anonymkode: bf7d6...955 Oppskrift på bortskjemt drittunge. Selvfølgelig blir barnet med neste gang fordi det hyler og skriker om at det vil være med og du har allerede bevist og du er en ettergiven mor uten ryggrad. Anonymkode: 8f73d...a8e 9 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oppskrift på bortskjemt drittunge. Selvfølgelig blir barnet med neste gang fordi det hyler og skriker om at det vil være med og du har allerede bevist og du er en ettergiven mor uten ryggrad. Anonymkode: 8f73d...a8e Det er jo tydelig at disse mødrene ikke klarer å oppdra barna sine. Forferdelig Anonymkode: bf7d6...955 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #12 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I landsproblemer. Si at du lever i et privilegert land, uten egentlig å si det. Vær glad dette er det eneste som irriterer deg. For dette er virkelig en ikke sak. Om mulig kan du jo hjelpe til. For øvrig er jeg mye i butikk men aldri sett. Så kan ikke skje så ofte. Ansatte i butikken er veldig flinke til å være på gulvet også, så regner med de er gode på å sette på plass varer før de blir dårlige. Anonymkode: b9606...225 Det er fryktelig irriterende å rydde på plass fulle handlevogner fordi folk har bortskjemte drittunger Anonymkode: bf7d6...955 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #13 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du barn? Har du prøvd å rydde på plass masse varer mens ungen slår seg vrang? Det finnes ingen riktig måte å gjøre dette på. Enten har du masse sure folk som sier/tenker "herregud, sett nå grenser og få krapylet ut av butikken", ellers så har du sure folk som reagerer på at det blir gjort. Min har foreløpig aldri slått seg vrang på butikken, men jeg skjønner at det er andre gjør det de må i situasjonen. Anonymkode: 56e9c...a46 Herregud, ta ansvar for deg selv. Det er ikke butikken sin jobb å rydde på plass varer fordi drittungen din ikke kan oppføre seg. Og eplet faller ikke lnagt fra stammen, noe å tenke på når ungen hyler og du selv velger å behandle andre som dine personlige slaver. Anonymkode: b626f...f0a 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #14 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo tydelig at disse mødrene ikke klarer å oppdra barna sine. Forferdelig Anonymkode: bf7d6...955 Du mener vel: "det er jo tydelig at disse mødrene ikke bruker straff, skremsel og truing i oppdragelse av barna sine, så barna får lov å være barn, og ikke skremte bittesmå mennesker som er livreddenfor å bli forlatt av omsorgspersonene sine"? ja, uff, slike mødre ass… forferdelige…. Anonymkode: 9ffc1...632 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #15 Skrevet 9. mars 2024 Har tatt med barnet et par ganger ut av butikken for å regulere barnet i skjermede omgivelser og ikke midt i en butikk med masse stimuli og inntrykk. Har gått inn i butikken igjen og sammen med barnet når barnet er tilbake i toleransevinduet. Anonymkode: d0acd...415 9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #16 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tatt med barnet et par ganger ut av butikken for å regulere barnet i skjermede omgivelser og ikke midt i en butikk med masse stimuli og inntrykk. Har gått inn i butikken igjen og sammen med barnet når barnet er tilbake i toleransevinduet. Anonymkode: d0acd...415 Flott løsning Anonymkode: bf7d6...955
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #17 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du mener vel: "det er jo tydelig at disse mødrene ikke bruker straff, skremsel og truing i oppdragelse av barna sine, så barna får lov å være barn, og ikke skremte bittesmå mennesker som er livreddenfor å bli forlatt av omsorgspersonene sine"? ja, uff, slike mødre ass… forferdelige…. Anonymkode: 9ffc1...632 Forlatt av omsorgspersonen? Hahahha Anonymkode: bf7d6...955 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #18 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forlatt av omsorgspersonen? Hahahha Anonymkode: bf7d6...955 Jeg tror ikke du forsto poenget mitt. Kan du forklare bedre hvordan du tolket det jeg skrev? Anonymkode: 9ffc1...632 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #19 Skrevet 9. mars 2024 "Fortell meg at du ikke har unger uten å fortelle meg at du ikke har unger"😂 Syns det er verre med mødre som gir etter for barna på butikken og barna får alt de peker på bare for unngå stor ståhei og drama.... Oppskriften på bortskjemte drittunger spør du meg. Selv unngår jeg storhandel når mini er med på butikken for å unngå at det er alt for mange varer jeg må etterlate i vogna dersom avleggern slår seg vrang. Foreløpig har jeg ikke trengt å forlate butikken med en hylende unge, men det har et par ganger vært sabla nært. Og selv den mest veloppdragne unge kan på en dårlig dag få totalt sammenbrudd når det må gå forbi både godtehylla og lekehylla uten å få noe. Da er eksponeringsterapi det beste man utføre. Barnet lærer ikke å oppføre seg på butikken uten å faktisk være med på butikken. Anonymkode: 0192e...e87 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #20 Skrevet 9. mars 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud, ta ansvar for deg selv. Det er ikke butikken sin jobb å rydde på plass varer fordi drittungen din ikke kan oppføre seg. Og eplet faller ikke lnagt fra stammen, noe å tenke på når ungen hyler og du selv velger å behandle andre som dine personlige slaver. Anonymkode: b626f...f0a Hvorfor sier du det som at det er meg det er snakk om? Mitt barn oppfører seg veldig bra i butikken. Anonymkode: 56e9c...a46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå