AnonymBruker Skrevet 9. mars #1 Del Skrevet 9. mars Hadde vært interessant å visst hva de faktisk drømmer om. Tror du de bare drømmer om ting som jakting, sniking, løping osv...? Anonymkode: bc0a0...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soulma Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Tror min drømmer om både hyggelige ting, som lek med hundevenner og mennesket sitt, at hun ENDELIG får tak i de superfristende ekornene, at hun får spise noe kjempegodt osv + sikkert også om skumle ting, som når 5 rulleskiløpere pigger seg forbi i full fart. - Drømming er vel hjernen som bearbeider inntrykk - så tror det går i litt av hvert. Håper det er flest gode drømmer, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Min husky drømte nok ofte at han jagde høns, ekorn, katter og lemen ❤️🥹 han løp og bjeffet i søvne, akkurat som han gjorde hvis han prøvde å jage høns, ekorn, katter og lemen 😂❤️ Anonymkode: ea6f0...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Varierer med hvilket type dyr, men de fleste dyr drømmer nok om mat/jakt, barna sine, trusler (andre dyr, naturen) etc. Hunder drømmer nok ofte om eieren sin, mat, lek, andre hunder, kanskje katter osv. Anonymkode: 3967b...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Mine drømmer nok om å løpe i skogen og finne elg. Har jemthund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Kattene mine knurrer i søvne av og til, vekker jeg de, så freser de før de ser at det er meg, så tror de drømmer om andre katter eller noe skummelt. Ellers så løper de i søvne, fanger sikkert mus Anonymkode: a042f...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå