AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Halsbrannen er en ting, men her om dagen hostet jeg så grovt at jeg kastet opp. Og etter det har halsen min vært hele ute. Jeg har mye mer slim i halsen og det er gult når jeg spytter. Jeg har aldri opplevd å miste stemmen på denne måten. Jeg har ingen stemme igjen. Og det verste av alt er at jeg har så vondt i hode. Jeg har aldri røykt, snust og holder meg unna alkohol, så de har nok ikke trigget det. Jeg skal til legevakten etterpå, men har noen tips i mellomtiden?🥹 psyken min er helt nede pga dette Anonymkode: aa63f...e02
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Bruker du noe syrenøytraliserende da? Anonymkode: 84265...4ab
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruker du noe syrenøytraliserende da? Anonymkode: 84265...4ab Nei, ikke nå Anonymkode: aa63f...e02
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Høres ut som du har dratt på deg en forkjølelse/influensa/covid eller noe annet viruskjit. Er egentlig veldig lite å gjøre med det samme om du ikke har strephals. Hvorfor løpe til legevakta og ikke bare se det an? Går jo som regel over etter noen dager. Det er derfor man skal vente med å ta kontakt med legen, til man har hatt feber i 3 dager og ingen bedring. Anonymkode: 7be53...8cc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres ut som du har dratt på deg en forkjølelse/influensa/covid eller noe annet viruskjit. Er egentlig veldig lite å gjøre med det samme om du ikke har strephals. Hvorfor løpe til legevakta og ikke bare se det an? Går jo som regel over etter noen dager. Det er derfor man skal vente med å ta kontakt med legen, til man har hatt feber i 3 dager og ingen bedring. Anonymkode: 7be53...8cc Jeg var hos legevakten nå. Fikk beskjed om at jeg har fått influensa Anonymkode: aa63f...e02
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg var hos legevakten nå. Fikk beskjed om at jeg har fått influensa Anonymkode: aa63f...e02 God bedring. Forstod ikke helt av innlegget ditt hvorfor du trengte legevakt. Var allmenntilstanden veldig dårlig? Ofte ved den tupé symptomer ser man det an og evt kontakter fastlege om det ikke går over. Anonymkode: df162...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå