AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #81 Del Skrevet 17. mars 2024 Topp 3 for meg er: De som er overbevist om at klima er noe vi må bruke mye penger på i Norge. De som ser rasisme over alt. Utlendinger som snakker høyt på eget språk i telefon. Anonymkode: 8a7e1...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #82 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 23.59): Nevn et par eksempler på "bevisstgjøring" i moderne feminisme som ikke handler om mannehat. Anonymkode: ec80c...ffa Tror det heller er du som må forklare hva du mener med at feminisme handler om mannehat. Anonymkode: 1fcf8...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 18. mars 2024 #83 Del Skrevet 18. mars 2024 Folk som ... er forutinntatte og fordomsfulle. ser ned på de som lever etter enn annen moral enn dem selv. ikke liker noe som andre gjør og vil tvinge dem til å stoppe med loven i hånd. trur de har autoritet. bryr seg mer om hva folk rundt dem tenker, enn om egen lykke. er redde for å skille seg ut. ikke setter frihet høyt nok. tenker vi-og-dem. er imot teknologiske fremskritt. er redde for alt mulig. bryr seg mer om anekdoter enn statistikk. trur globalisme er noe negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #84 Del Skrevet 19. mars 2024 Jeg synes de som bruker uttrykk som "late navere" er irriterende. Samt de som snakker nedsettende om personer med ulike diagnoser. Det viser at de er typen som bare slenger ut drit uten å sette seg inn i noe som helst. Kunnskapsløse ganske enkelt, uten ønske om å lære noe heller. Og akkurat det har jeg lite til overs for. Skal du ha sterke meninger om noe så ha det basert på kunnskap i det minste, ikke bare noe du tar fra løse lufta. Anonymkode: 0e4f9...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #85 Del Skrevet 19. mars 2024 Folk som har null problemer med deres egen oppførsel, men som klager og sutrer dersom noen andre viser nøyaktig samme oppførsel som dem. For eksempel hvis de spiller dataspill i mange timer hver eneste dag, men noen andre spiller max en eller to timer (og kanskje ikke hver dag heller) så er man en spillegal tomsing som kaster bort livet sitt. Samtidig som deres egen spilling hver eneste dag selvfølgelig er helt greit i deres øyne. Kommer noen andre for seint til et møte, så er man en upålitelig drittunge som man ikke kan stole på. Men hvis de selv kommer alt for seint til noe, så er dette liksom helt greit. De kan stappe innpå pizza, og kjøper blant annet brus / potetgull / sjokolade og så viddere nesten hver eneste gang de er på butikken. Men jeg kan ikke en gang ha en boks med sjokolade-pålegg, uten at de rapper hele boksen og løper til alle vi kjenner for å sutre over at jeg har en boks sjokolade-pålegg stående i skapet. Anonymkode: b3787...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2024 #86 Del Skrevet 19. mars 2024 Veganere. Anonymkode: 6ccc8...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå