Gå til innhold

Hvilke type personer irriterer deg mest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1- Tafatte mennesker som er mye selvmedlidende...  
2- Sutrete voksne.. 🤮
3- Folk som ikke tåler at andre har andre meninger enn dem
4- Folk som tråkker på mennesker som har trygd osv hos Nav, Ikke tar vaksine av private grunner, er tykke osv. ( som ikke passer inn i den "perfekte" verden disse menneskene tror de er en del av)

Endret av Perfume
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoia skrev (6 timer siden):

Late navere som ikke orker å ta tak, som verken gidder å vaske badet eller kjøkken, og som sover lenge, spiser det de har bestemt seg for ikke spise, dusjer sjeldent hjemme, er frekke og nedlatende, onanerende mennesker på morrakvisten, og alt det ekle som du ikke skal forholde deg til, fordi det er en byrde.

«Late navere» sliter ofte med depresjon og/eller har traumer.

Vanskelig å sette seg inn i om man ikke har tilsvarende bagasje.

Jeg irriterer meg over mennesker som er selvgode og dømmer andre som står i situasjoner de ikke har vært i, som er snobbete og høye på seg selv pga utdannelse/penger men det verste jeg vet er mennesker som er griske eller sparker nedover.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Wokere som blir krenket på vegne av andre for hver minste lille ting, og kaller alle andre for rasister, sexister, homofobe, transfobe, u name it...

2: Bortskjemte unge folk som sutrer og klager på jobben. De er 20 år gamle og er i sin første jobb, og så virker de overrasket over at de faktisk må jobbe, og ikke bare sitte på ræv med telefonen oppunder nesa mens pengene fosser inn på konto.

3: Folk som kun snakker i enstavelsesord, og kun om de blir spurt et spørsmål. Jeg blir så nervøs rundt sånne at jeg ender opp med å skravle altfor mye selv. Så dere som irriterer dere over høylytte, skravlete personer: Dere er sannsynligvis i denne kategorien.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrytepaver, bedrevitere, surpomper, juksemakere og løgnhalser..

Anonymkode: af847...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror ikke jeg er så mye irritert men vet at jeg irriterer med mine adhd symptomer. Glemmer ting og roter. 

Jeg irritere meg nok over eldre menn mansplainer og ler av søte lille meg da. 

Anonymkode: e067f...d83

Du kan kanskje ikke så mye da, vær heller takknemlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig negative mennesker er slitsomt. Alt er galt hele tiden, politikere, journalister, ledelse, jobben, familien, alle er idioter, verden går til helvete etc. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har blitt uføre,men klarer alt annet enn å jobbe.Da mener jeg snekre ,male hus,klippe gress,passe barnebarn og reise mye. Folk som pirker på andre,eks ei på jobb ser på meg når jeg gjør ting for så å ha funnet feil,sier spydig hvorfor gjør du sånn,du må huske gjøre det sånn og sånn.Folk som vil låne penger,hater låne bort.

Anonymkode: e1595...b98

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påståelig uten innsikt til et alvorlig punkt hvor det genuint kan påvirke andres liv negativt. 

Mobbere.

De som ikke vasker hendene ☢️☣️⚠️

Anonymkode: 81c74...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Folk som har blitt uføre,men klarer alt annet enn å jobbe.Da mener jeg snekre ,male hus,klippe gress,passe barnebarn og reise mye. Folk som pirker på andre,eks ei på jobb ser på meg når jeg gjør ting for så å ha funnet feil,sier spydig hvorfor gjør du sånn,du må huske gjøre det sånn og sånn.Folk som vil låne penger,hater låne bort.

Anonymkode: e1595...b98

En av mine beste venninner er ufør etter en svært god karriere og masse arbeidskapasitet.

Hun fikk flere svulster på hjernen og fungerer derfor ikke i jobb lenger.

Det betyr ikke at hun til tider ikke er i stand til å gjøre praktiske ting på sine egne premisser.

De øyeblikkene hun har hvor hun er frisk nok til å ta vare på huset, klippe gresset, bidra med ting ifht familien, gjør ikke henne i stand til å ha en fast jobb lenger.

Jeg syntes det du skriver er svært fordomsfullt og vitner om en mangel på forståelse for andre menneskers sin situasjon, som du tydeligvis aldri har vært i selv.

Venninnen min har uførestrygd men tjente betraktelig mye mer i jobb med bonuser og det er en evig sorg å ikke klare å fungere slik hun ønsker.

At hun stadig vekk møter på meninger som dine, gjør ting mye tyngre.

Hun vil men kan ikke.

Endret av moroklompen
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som mobber / bruker vold.

- De som ikke viser sympati / omsorg for andre.

- De som kjører over fartsgrensen.

- De som alltid må konkurrerer med deg. Føler du deg f.eks dårlig så har de det 1000 ganger verre)

- De som beskylder deg for ting du ikke har gjort.

- De som stjeler.

- De som aldri holder det dem lover.

- De som alltid kommer forsent.

- De som snakker med baby-stemme.

- De som kommer med spydige kommentarer og er frekk i kjeften.

- De som sprer hat om/til dem som bare ønsker å være seg selv. 

- De som baksnakker andre og sprer falske rykter for å bli (mer) populær.

- Unge bilister som spiller så høy musikk at vinduene dirrer i det dem passerer huset.

- Nysgjerrig naboer som skal vite absolutt ALT! 

- Naboer som ikke tar hensyn og spiller musikk langt etter midnatt.

- De som mene at de er mye bedre enn alle andre, og tror de kan alt og vet alt.

- De som alltid må missforstår og lage unødvendig bråk/krig. 

- De som tror at de er Guds gave til oss kvinner (Innbilske idioter!)

- De som er bortkjemt, over 40 og bor fortsatt hjemme hos foreldrene sine. 

- De som tror de kan si og gjøre som dem vil og kommer og gå når det passer dem uten å få noe som helst konsekvenser for det på jobb.

- De som går tur med hunden og ikke GIDDER å plukke opp dritten etter den!

- De som spiller at de ikke forstår hva du mener/snakker om fordi du ikke klarte å uttale et ord 100% rett. 

- De som dolker sine kjære i ryggen (utro)

- De som krysser gaten når de ser deg for å slippe å snakke/hilse.

- De som kun snakker om seg selv og viser null interesse for andre.

- De som spiller blakk for å slippe å betale. 

- Jehovas Vitner som stadig banker på for å presse på deg bibelen. 

- Rike/bortkjemte idioter som klager at de ikke hvet hvordan endene skal møtes. 

- De som har munndiare!

- De som kun kjøper dyre merkeklær for å brife hvor god råd dem har. 

- Borkjemte Barbiedukker som sutrer og griner for den minste ting.

-.-

Anonymkode: 486eb...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (2 timer siden):

«Late navere» sliter ofte med depresjon og/eller har traumer.

Vanskelig å sette seg inn i om man ikke har tilsvarende bagasje.

Jeg irriterer meg over mennesker som er selvgode og dømmer andre som står i situasjoner de ikke har vært i, som er snobbete og høye på seg selv pga utdannelse/penger men det verste jeg vet er mennesker som er griske eller sparker nedover.

Jeg er helt enig. Det var bare en spøk. Jeg ser ikke sånn på det. Det er veldig mange som ikke er late selv om de er Navere. Og det er veldig mange fordomsfulle mennesker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoia skrev (9 minutter siden):

Jeg er helt enig. Det var bare en spøk. Jeg ser ikke sånn på det. Det er veldig mange som ikke er late selv om de er Navere. Og det er veldig mange fordomsfulle mennesker!

Hvorfor redigerer du så ofte innleggene dine i ettertid? I dette tillfellet, var ikke spøken morsom likevel?

Anonymkode: 94cb6...0a8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor redigerer du så ofte innleggene dine i ettertid? I dette tillfellet, var ikke spøken morsom likevel?

Kan du ikke bare fokusere på egne poster!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tar offerrollen eller sutrer mye, men! Ikke viser omsorg eller omtanke når det kommer til andre. 

Et eksempel: Har en svigerfar som syntes så stakkars på seg selv når han er fyllesjuk og det er det første han sier når du kommer på besøk, men når man forklarer om noe alvorlig man sliter med selv så får man bare til svar «åja» 🤮

Anonymkode: 56f28...388

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoia skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke bare fokusere på egne poster!???

Det er vel litt essensen på et diskusjonsforum, å være opptatt av hva andre poster, eller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med stille folk i hverdagen. Men på jobben, når de ikke kommuniserer, ikke vil samarbeide, ikke ber om hjelp og til slutt ender opp med å gjøre feil, påvirker det dessverre utførelsen av oppgavene. Andre kolleger må dessverre bruke tid på å rette opp i dem.

Anonymkode: 635c6...9ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det som irriterer meg mest er folk som tror verden dreier seg om dem. Som forventer at alle rundt dem skal tilrettelegge for dem og hjelpe dem med alt mulig. Har hatt et par slike tilfeller på jobben. 

Ellers så irriterer jeg meg over folk som er dømmende og nedlatende og tror de er bedre enn andre. Og mobbere selvsagt. 

Anonymkode: c690e...811

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrehanker som snoker og spør om alt for så å fortelle videre.

Kontrollerende mennesker.

Skrythalser og folk som alltid må være midtpunkt. 

Og mennesker som bruker sykdom som unnskyldning for å oppføre seg ufint(forskjell fra å bruke det som forklaring på at det er et eller annet man ikke mestrer og "Ja, men jeg har jo X diagnose, så det er ditt problem om du blir såret av noe jeg gjør!")

Anonymkode: 5ae91...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...