AnonymBruker Skrevet 16. mars #61 Del Skrevet 16. mars Feminister, wokister og andre venstreekstreme irriterer meg med sitt grenseløst snevre syn på verden og ditto manglende respekt for folk som ikke mener akkurat det samme som dem. Anonymkode: ec80c...ffa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #62 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Feminister, wokister og andre venstreekstreme irriterer meg med sitt grenseløst snevre syn på verden og ditto manglende respekt for folk som ikke mener akkurat det samme som dem. Anonymkode: ec80c...ffa Mennesker som misliker feminisme har jeg ikke høye tanker om. "Hva er feminisme? Feminisme er teorien om politisk, sosial og økonomisk likhet mellom kjønnene. Det er en ideologisk tankeretning som legger til grunn at menn og kvinner skal ha like rettigheter og bli anerkjent som likeverdige individer." Anonymkode: 8c765...e94 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #63 Del Skrevet 16. mars 28 minutter siden, AnonymBruker said: Mennesker som misliker feminisme har jeg ikke høye tanker om. "Hva er feminisme? Feminisme er teorien om politisk, sosial og økonomisk likhet mellom kjønnene. Det er en ideologisk tankeretning som legger til grunn at menn og kvinner skal ha like rettigheter og bli anerkjent som likeverdige individer." Anonymkode: 8c765...e94 Jeg har ikke noe i mot den gamle feminismen. Men 3 og 4 "bølgen" av feminisme er veldig destruktiv for kvinner. Det er ikke snakk om likestilling lengre, men hat mot menn for å nevne noe av det som er galt med moderne feminisme. Bare se på KG hvor aggressive flere er mot mannlige brukere. Det er hissige svar og nedlatende kommentarer som hagler veggimellom. Trist å se. 1 hour ago, AnonymBruker said: Har noen kvinner gjort deg noe vondt? Hva var det som førte deg til denne opplevelsen av kvinner? Og fikk deg til å tenke at dette gjelder kvinner generelt, men ikke menn. Anonymkode: 81c74...3ba Mest er egentlig ting jeg har observert opp gjennom årene. Hvordan for eksempel kvinnelige kollegaer på jobb kan late som at de er kjempegode venner og gi hverandre komplimenter når de er i samme rom, men med en gang ei går ut så baksnakker den andre ho og sier det stikk motsatte av det hun nettopp hadde roset den andre for. Andre ting som kan nevnes er hvor hjerterå kvinner kan være når de vil ha en mann som er opptatt. Da går de over lik og driter i om han har kone og barn. Menn sier ting som det er, de er veldig enkle å ha med å gjøre egentlig. Ikke noe lesing mellom linjene, bare rett frem fra hjerterota. Selvsagt finnes det unntak. Anonymkode: 3901c...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #64 Del Skrevet 16. mars Vinner skrev (14 minutter siden): Her har vi en dekadent papegøye igjen, repterer og gnåler som hun har vett til. Ha ha. Projisering de luxe, forstår jeg. Anonymkode: 8c765...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #65 Del Skrevet 16. mars Transfober og homofober som tror at folk blir homo eller trans av å lære om at dette finns. FYI både homo og trans er noe du er født som, det er ikke noe du kan påvirkes til å bli. Anonymkode: 6b704...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #66 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke noe i mot den gamle feminismen. Men 3 og 4 "bølgen" av feminisme er veldig destruktiv for kvinner. Det er ikke snakk om likestilling lengre, men hat mot menn for å nevne noe av det som er galt med moderne feminisme. Bare se på KG hvor aggressive flere er mot mannlige brukere. Det er hissige svar og nedlatende kommentarer som hagler veggimellom. Trist å se. Mest er egentlig ting jeg har observert opp gjennom årene. Hvordan for eksempel kvinnelige kollegaer på jobb kan late som at de er kjempegode venner og gi hverandre komplimenter når de er i samme rom, men med en gang ei går ut så baksnakker den andre ho og sier det stikk motsatte av det hun nettopp hadde roset den andre for. Andre ting som kan nevnes er hvor hjerterå kvinner kan være når de vil ha en mann som er opptatt. Da går de over lik og driter i om han har kone og barn. Menn sier ting som det er, de er veldig enkle å ha med å gjøre egentlig. Ikke noe lesing mellom linjene, bare rett frem fra hjerterota. Selvsagt finnes det unntak. Anonymkode: 3901c...c65 Kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Og jeg har begynt å få noen år på baken nå. Moderne feminisme handler ikke om å hate menn, det handler om bevisstgjøring, og det kunne mange hatt nytte av. Synes også den klisjeen om at kvinner er onde og baksnakker hverandre, mens menn er så reale, begynner å bli litt oppbrukt nå. Man ser det man ser etter, eller? Det finnes mange ålreite folk, og det finnes dem som slenger dritt - i min erfaring er dette både kvinner og menn. Anonymkode: 1fcf8...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #67 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): AnonymBruker skrev (1 time siden): Feminister, wokister og andre venstreekstreme irriterer meg med sitt grenseløst snevre syn på verden og ditto manglende respekt for folk som ikke mener akkurat det samme som dem. Anonymkode: ec80c...ffa Mennesker som misliker feminisme har jeg ikke høye tanker om. "Hva er feminisme? Feminisme er teorien om politisk, sosial og økonomisk likhet mellom kjønnene. Det er en ideologisk tankeretning som legger til grunn at menn og kvinner skal ha like rettigheter og bli anerkjent som likeverdige individer." Anonymkode: 8c765...e94 Jeg misliker feminister sa jeg. Det er helt likegyldig hva feminisme er definert som. Jeg misliker de som sier de er feminister og oppfører seg på en fullstendig respektløs måte overfor en gruppe mennesker og bare tenker på seg selv. De vil frata en gruppe rettigheter slik at de selv får det bedre. Det handler overhodet ikke om likestilling, men å fremheve seg selv på bekostning av andre. Det er sånn feninister fremstår, helt uavhengig av din definisjon. Anonymkode: ec80c...ffa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #68 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Og jeg har begynt å få noen år på baken nå. Moderne feminisme handler ikke om å hate menn, det handler om bevisstgjøring, og det kunne mange hatt nytte av. Nevn et par eksempler på "bevisstgjøring" i moderne feminisme som ikke handler om mannehat. Anonymkode: ec80c...ffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natterravn Skrevet 16. mars #69 Del Skrevet 16. mars Folk som befinner seg i en konstant offerrolle, selv når mange av "problemene" deres er selvforskyldte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natterravn Skrevet 16. mars #70 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg misliker feminister sa jeg. Det er helt likegyldig hva feminisme er definert som. Jeg misliker de som sier de er feminister og oppfører seg på en fullstendig respektløs måte overfor en gruppe mennesker og bare tenker på seg selv. De vil frata en gruppe rettigheter slik at de selv får det bedre. Det handler overhodet ikke om likestilling, men å fremheve seg selv på bekostning av andre. Det er sånn feninister fremstår, helt uavhengig av din definisjon. Anonymkode: ec80c...ffa Dette er jeg som kvinne, enig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 16. mars #71 Del Skrevet 16. mars (endret) 1) Sosiopater/psykopater/manipulatorer og mobbere 2) Folk som høres overbevisende ut pga høy selvtillit, "forkynner" overalt, men driver med vranglære 3) Folk som mener alt er håpløst og negativt, og fokuserer på alt som ikke funker, men er heller ikke opptatt av å finne en løsning - bare klag Når det gjelder folk som lærer tregt - slike har egentlig aldri plaget meg! Det er alltid et bonus når folk VIL lære - jeg forklarer så mye som trengs, skriver dem en sjekkliste, sitter der og følger med. Mye værre med folk som motsetter seg det å lære - dé har jeg et problem med. Endret 16. mars av katties 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #72 Del Skrevet 16. mars Folk som ikke kan se ting fra en annen side feks.. at det kan være vanskelig for mange å få kjøpt bolig, at det finnes fattigdom i Norge,at noen ikke ønsker å ta en vaksine osv. Og.. på jobb- de som tror de er sjef, kritiserer andre men samtidig ikke tåler å bli kritisert selv, sladrer til leder for bagateller og beskylder andre for oppførsel som denne personen selv har og tar en offerrolle. Dobbeltmoralske religiøse menn Anonymkode: dd6db...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #73 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk som ikke kan se ting fra en annen side feks.. at det kan være vanskelig for mange å få kjøpt bolig, at det finnes fattigdom i Norge,at noen ikke ønsker å ta en vaksine osv. Og.. på jobb- de som tror de er sjef, kritiserer andre men samtidig ikke tåler å bli kritisert selv, sladrer til leder for bagateller og beskylder andre for oppførsel som denne personen selv har og tar en offerrolle. Dobbeltmoralske religiøse menn Anonymkode: dd6db...813 Og… de som synes det er greit at menn deltar i kvinnekategori i sport Politikere Anonymkode: dd6db...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #74 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg misliker feminister sa jeg. Det er helt likegyldig hva feminisme er definert som. Jeg misliker de som sier de er feminister og oppfører seg på en fullstendig respektløs måte overfor en gruppe mennesker og bare tenker på seg selv. De vil frata en gruppe rettigheter slik at de selv får det bedre. Det handler overhodet ikke om likestilling, men å fremheve seg selv på bekostning av andre. Det er sånn feninister fremstår, helt uavhengig av din definisjon. Anonymkode: ec80c...ffa Feminister: "Dagens feminister kjemper blant annet for retten til selvbestemt abort og retten til å bestemme over sin egen kropp, mot vold og overgrep (deriblant voldtekt) mot kvinner." Er det overgripernes rettigheter du er redd for? Anonymkode: 8c765...e94 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #75 Del Skrevet 16. mars Mennesker som er overdrevent konfliktsky. Irriterer meg nok over en haug med andre ting også, men dette er en gjenganger. Anonymkode: 9e866...a75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 16. mars #76 Del Skrevet 16. mars De som setter sekken eller veska si i bussetet, når folk må stå på bussen Folk som ikke har respekt for andre sin tid Folk som alltid klager over at de er slitne. Gjerne to dager etter en lang ferie. Livet er bare tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #77 Del Skrevet 16. mars Folk med "ME". Makan til sytende, navlebeskuende folk... Anonymkode: 92221...f7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 16. mars #78 Del Skrevet 16. mars Bedrevitende selvskrytere, late navere, folk som er treige/tar ting seint/bruker en evighet på enkle arbeidsoppgaver, sutring og klaging, masete folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #79 Del Skrevet 16. mars 1. De som ser ned på andre, om de er på NAV eller ikke er der de "burde" være i livet etter deres syn 2. Ambisiøse strevere med spisse albuer 3. De som ikke er for sosialistisk styresett 4. Personer som tror kunnskap kun kan mestres med studier 5. De som bruker begreper "rødt flagg", "harry" (i negativt forstand) og som ikke ser alt som enten eller, ingen nyanser Anonymkode: 8b4d0...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #80 Del Skrevet 17. mars Folk som får selvfølelse av gruppetilhørighet, og er arrogante mot/tør ikke se seg selv med øyne tilhørende utgruppa. Folk som tror de har kjempegode people skills fordi andre enten er for pinlig berørte eller maktesløse til å påpeke de gjennomsiktige manipulasjonsteknikkene deres. Folk som har en sånn forulempet grunnholdning. Der du føler at det er salat på alle kanter uansett hva du sier/gjør/ikke sier/ikke gjør. Anonymkode: b6de4...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå