AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Del Skrevet 9. mars 2024 Er det mobbere, late navere, religiøse, folk med motsatte politiske idealer, trege folk som sliter med å lære ting, folk som er dørmatte, folk som ikke klarer rettskriving... hvem topp tre ( bare opp tol fire). For min del er det nok 1. De med lite empati som tenker " no mercy" til.deg fordi jeg ikke fikk noe mercy. Som aldri tenker at de ordner en bedre pakke til neste ledd. Alle skal lide som de har lidd... 2. Religiøse mennesker som alltid må preke 3. Mobbere 4. Late navere (ikke alle navere er late, de fleste er ikke, men noen er). Anonymkode: f681d...a6f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Del Skrevet 9. mars 2024 Mennesker som prater for mye og holder taler om ting, som liker å spekulere. Dumme mennesker og rikssynsere som later som de har masse kunnskap fordi de har lest litt her og der, helt usystematisk. Jeg får helt spader av dem. Anonymkode: c0087...935 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Del Skrevet 9. mars 2024 Folk som ikke gjør de oppgavene de skal på jobb er min største kilde til irritasjon. Anonymkode: 17f8d...dc2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Del Skrevet 9. mars 2024 Nedlatende mennesker, som sier litt kamuflerte spydige kommentarer til andre, gjerne dekket av litt humor, for å føle seg bedre/opphøyd selv. Anonymkode: e192c...e97 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Del Skrevet 9. mars 2024 De som driver med kjerringprat (det er ren gift), ikke er nysgjerrige, ikke stiller kritiske spørsmål, ikke orker eller vil tenke selvstendig og helhetlig. Tjukke folk som klager over vekta si. Folk som sløser og klager over hvor dyrt alt har blitt. Menn som ikke får seg noe, og klager over hvor "løsaktige" kvinner er. Tjukke folk som klager over hvor billig godteri er. Foreldre som skal være kompiser med ungene sine og bekymrer seg over hvor uoppdragne barna deres er blitt. Anonymkode: 5b473...5e6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Del Skrevet 9. mars 2024 Folk som kritiserer andre for hver minste ting, men som ikke tåler noe form for negativ tilbakemelding selv. Folk som skryter uhemmet av seg selv. Folk som mobber. Folk som ikke unner andre det de selv ikke har Folk som alltid skal ha sterke meninger om ting de har null peiling på. Folk som alltid må komme med velmente råd og som tror de alltid vet best. Anonymkode: 28bce...938 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Del Skrevet 9. mars 2024 Folk som trur de er mye bedre enn andre folk. Som ser ned på andre. Da får jeg en avsky. Vi er lik viktig i samfunnet alle sammen. Anonymkode: 200ae...a19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Del Skrevet 9. mars 2024 Folk som ikke tar ansvar. Folk som baksnakker og ikke heller kan snakke om andre ting. Anonymkode: 2edf8...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. mars 2024 #9 Del Skrevet 9. mars 2024 (endret) Bedrevitere, mobbere og de som tror de er verdens midtpunkt. Må legge til, personer som tar alt i verste mening og de som tar offerrollen. Endret 16. mars 2024 av Freyja Valkyrie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Del Skrevet 9. mars 2024 Late NAV’ere, folk som lar seg bli feit uten grunn, folk som er helt evneveik og bare suller rundt, folk med «ME» fordi de gidder drittjobben og heller sitter hjemme for 60% av den allerede lave lønna, venstreradikale kvinner og simpete menn som dilter etter de fordi de tror de skal endelig få kvinnelige berøring. Kort oppsummert værste sort. Anonymkode: 40659...60a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Del Skrevet 9. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Late NAV’ere, folk som lar seg bli feit uten grunn, folk som er helt evneveik og bare suller rundt, folk med «ME» fordi de gidder drittjobben og heller sitter hjemme for 60% av den allerede lave lønna, venstreradikale kvinner og simpete menn som dilter etter de fordi de tror de skal endelig få kvinnelige berøring. Kort oppsummert værste sort. Anonymkode: 40659...60a Hva skal evneveike folk gjøre dersom de er evneveike, egentlig? Anonymkode: 2edf8...c77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #12 Del Skrevet 9. mars 2024 Folk som har levd enkle, beskytta liv men dømmer de som er ødelagt av langt vanskeligere livsvilkår. Selvgodhet Anonymkode: 2edf8...c77 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #13 Del Skrevet 9. mars 2024 Moren min er helt EKSTREM på å kommentere alt og alle rundt seg. Folk som går fort fort, folk slm går for sakte, folk som kjører fort, folk som kjører sakte. Folk med stygge jakker, folk med fine jakker. Folk? De skal kommenteres. ALLE er i veien for henne, alle lever livene sine feil og alt hadde blitt bedre hvis mamma fikk være dronningen av Verden. Hun er EKSTREMT slitsom å være rundt. Anonymkode: c4788...a80 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #14 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Late NAV’ere, folk som lar seg bli feit uten grunn, folk som er helt evneveik og bare suller rundt, folk med «ME» fordi de gidder drittjobben og heller sitter hjemme for 60% av den allerede lave lønna, venstreradikale kvinner og simpete menn som dilter etter de fordi de tror de skal endelig få kvinnelige berøring. Kort oppsummert værste sort. Anonymkode: 40659...60a Du høres virkelig ut som et trivelig menneske 🫠 Anonymkode: 28bce...938 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Borealis Skrevet 9. mars 2024 #15 Del Skrevet 9. mars 2024 På jobb irriterer jeg meg mest over mikroledere, møteplagere og unnasluntrere! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #16 Del Skrevet 9. mars 2024 De som ikke kan klokka, og alltid kommer for sent. De som mangler empati. De som mener at de er mye bedre enn andre, og kan alt og vet alt. De som ikke vasker hender etter dobesøk. Nordmenn uten dysleksi som har masse grove skrivefeil/feil ordbruk. Jeg kommenterer det aldri, men lider i stillhet Anonymkode: 18209...129 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #17 Del Skrevet 9. mars 2024 Høylytte folk som tar stor plass. Psykiatri-ungdom/unge voksne som dyrker diagnoser og ønsker å være psykisk syk. Anonymkode: 7ebbe...088 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #18 Del Skrevet 9. mars 2024 Tror ikke jeg er så mye irritert men vet at jeg irriterer med mine adhd symptomer. Glemmer ting og roter. Jeg irritere meg nok over eldre menn mansplainer og ler av søte lille meg da. Anonymkode: e067f...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 9. mars 2024 #19 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn som ikke får seg noe, og klager over hvor "løsaktige" kvinner er. Signerer den! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #20 Del Skrevet 9. mars 2024 Høytlytte skravlebøtter Anonymkode: 925af...8e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå