mimifin72 Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Hvordan spiser dere dem? Blir veldig glad for tips om nye kombinasjoner jeg ikke har tenkt på før.
svartkatt Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Har hatt de i salat. Kan ha de i suppe. Nudler. 1
Pringle Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Neppe noe du ikke har tenkt på, men jeg spiser sardiner på knekkebrød/brød. Jeg trenger ingen flere måter å spise sardiner på 🙂 1
Brunhilde Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Pringle skrev (1 time siden): Neppe noe du ikke har tenkt på, men jeg spiser sardiner på knekkebrød/brød. Jeg trenger ingen flere måter å spise sardiner på 🙂 Dette er jeg i grunnen helt enig i. Sardiner i tomatsaus er godt på ferskt grovbrød. Syns jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 sjekk Jamie Oliver /evt hvordan de lager pastaretter med sardiner i Italia (el brisling som vi lager i norge) Jeg steker grønnsaker som gulrot og brokkoli, hvitløk. Så putter jeg oppi sardiner på slutten og så heller jeg pastaen over. ps. kjøper ikke i tomatsaus Anonymkode: e52fd...34b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå