Gå til innhold

Hva bra har du single menneske gjort for deg selv i dag? *inspirasjon til velvære*

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag kastet jeg alle de gamle trusene mine med hull eller misfarging, kjøpte 15 lekre blonde og silketruser.

Investerte i gode ansiktsprodukter med retinol/anti-age.

Har tatt hjemmepedikyr og går med en sexy silkenattkjole selv om ingen ser meg, bare for å føle meg fin for meg selv. 

I morgen skal det trenes 😊 

Anonymkode: 65679...1ed

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kudos for det med trusene! Jeg også har gjort det. Hva er det med at vi kvinner sparer på undikker til det omtrent bare er et fiskegarn igjen av det?

Jeg har ryddet, vasket og gått tur i solen, deilig 🌞🌞

Anonymkode: 755c6...756

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bakt langtidshevet brød! Rørte sammen røra i går kveld. Lite arbeid for godt og hjemmelaget brød

Anonymkode: 8d37a...b36

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tilbrakt en rolig formiddag med kaffekoppen og tegneblokken etter en lang og slitsom jobbuke med mye overtid. Tegning er som meditasjon for meg. 

Anonymkode: 5eb3a...ce5

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I dag kastet jeg alle de gamle trusene mine med hull eller misfarging

Men er ikke det en dårlig ting? 😜 Begge eksene mine elsket disse gamle, nedslitte og tragiske trusene, gjerne med Disney-figurer på. De brukte jo knapt noe annet, og det var ikke snakk om å bytte de ut. ;) 

I dag har jeg fri. Og det er jo alltids godt. Med ski på tv, KG på PC'en, te i koppen og hunden på siden av meg. Koselig bare å skrive det, så takk for at du med tråden din fikk meg til å innse det. :) 

Endret av Bombasi
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Spist smågodt i senga før jeg sto opp 😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bombasi said:

Men er ikke det en dårlig ting? 😜 Begge eksene mine elsket disse gamle, nedslitte og tragiske trusene, gjerne med Disney-figurer på. De brukte jo knapt noe annet, og det var ikke snakk om å bytte de ut. ;) 

I dag har jeg fri. Og det er jo alltids godt. Med ski på tv, KG på PC'en, te i koppen og hunden på siden av meg. Koselig bare å skrive det, så takk for at du med tråden din fikk meg til å innse det. :) 

Innså at jeg alltid føler meg vel før date fordi jeg har stæsjet meg og har pent undertøy, og ellers går jeg i de eldgamle med hull i, så tenkte jeg hvorfor ikke unne meg å føle meg fin under tøyet når det bare er meg også 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort det enda så dette er juks, men skal snart gå en skogstur med mamma og kose oss med kakao og rundstykker sola 🌞

Må ta en opprydding i trusene jeg også. I hele klesskapet egentlig, har SÅ mye klær, ikke plass til halvparten engang, og ingenting å ha på 😅💃

Anonymkode: 3ed10...6f4

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg skal innom rituals etter trening og kjøpe litt fra den nye serien. Den lukter så godt 😍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Invitert folk på mat og vin i kveld, vært på hard trening, og kjøpt rundstykke til lunsj. 

Anonymkode: 42def...6ce

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I dag kastet jeg alle de gamle trusene mine med hull eller misfarging, kjøpte 15 lekre blonde og silketruser.

Investerte i gode ansiktsprodukter med retinol/anti-age.

Har tatt hjemmepedikyr og går med en sexy silkenattkjole selv om ingen ser meg, bare for å føle meg fin for meg selv. 

I morgen skal det trenes 😊 

How you doin'? 😏

Anonymkode: ea72c...a66

AnonymBruker
Skrevet

Sov til klokka 16. Skal kjøpe godteri på butikken senere i dag og spille data mens jeg trykker det i trynet til 6 om morgenen. 

Jeg er ikke lykkelig, men samtidig er jeg veldig glad for at jeg bare kan gjøre som jeg vil og oppføre meg som en 13-åring selv om jeg i realiteten er 30...

Anonymkode: f664e...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...