Gå til innhold

ADHD Utredning / Lander mine egne meninger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal utredes for ADHD og har spørsmål i forhold til samboerskap. Jeg har hele tiden en følelse av å være mislykket, og jeg føler med det at jeg også har gjort feil valg av dame. Jeg er dårlig på å sette grenser, og det betyr at forholdet er i hennes favør om dere skjønner. Jeg har liksom hele tiden en uro i kroppen som gjør at jeg hele tiden tviler på meg selv, mine valg og mitt liv. 

Mitt spørsmål er om denne tvilen blir bedre om man får diagnose og medisiner. Jeg har ADD og voldsomt mye tanker og følelser. Jeg føler jeg ikke har noen egen mening fordi jeg klarer å vri og vrenge på alt oppi hodet som gjør at jeg til slutt ender opp med at alt er min feil osv..så, selv om ting mangler i forholdet som er åpenbart hennes feil, så ender jeg opp med å «forstå» henne. Jeg utsletter meg selv og mine behov. Mkne behov møtes ikke, og hun slipper unma og er storfornøyd..

Vet ikke om jeg får fram det jeg mener. Jeg lurer vel egentlig på om jeg får ro nok i tankene til å bedrr vite hva jeg faktisk føler og mener om ting, at jeg lander på en konkret gjennomtenkt mening? Da vil jeg jo kunne ta grep ut fra da…og få mer ro. 

Anonymkode: 5b180...e5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert Borderline.

Du får garantert en gevinst fra Nav-lotteriet resten av ditt liv etter utredningen...

Anonymkode: 88c01...c66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også add og er veldig selvutslettende, men min partner er flink på å løfte meg frem og ta ansvar. Jeg har uansett blitt bedre etter diagnose med å gjenkjenne mine behov og sette krav, men jeg er vel mest sur på meg selv for at jeg stadig forsømmer meg selv. Dog ikke noe partneren min utnytter. 

Anonymkode: 8a79f...b5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...