Gå til innhold

Hørte en annen stemme ista som ikke hører hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heii... Jeg opplevde noe litt ekkelt ista. Har aldri opplevd det på samme måte før, og vanligvis har jeg bare "blåst i det" når merkelige greier har skjedd... 

Ista ropte datteren min på meg fra stuen, jeg svarte ja, men pga vaskemaskinen hørte hun ikke. Jeg svarte høyere. Plutselig hørte jeg igjen noen sa "mamma". Men det var en helt ugjenkjennelig stemme som ikke var datteren min. Stemmen hørtes ikke ond ut, tvert imot, men jeg fikk en veldig ekkel følelse. 

Hva betyr sånne ting ? Kan man høre syner ?

Anonymkode: 76861...ed1

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er noe mennesker ofte kan oppleve. Det er ikke noe farlig.

Kommer gjerne når man er ekstra stresset.

❤️

Anonymkode: ee8da...d72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være en ufødt sjel som skal bli barnet ditt eller som har vært barnet ditt i et annet liv. Dette var min umiddelbare tanke.

Anonymkode: 6485e...71e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan være en ufødt sjel som skal bli barnet ditt eller som har vært barnet ditt i et annet liv. Dette var min umiddelbare tanke.

Noe slikt finnes ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mimic. Ikke svar, ikke anerkjenn det, så gir den seg. De livnærer seg på frykt.

Anonymkode: 5b6a4...44b

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hadde det skjedd meg hadde jeg tenkt det var en hørselhallusinasjon. Og blitt bekymret 

Anonymkode: 2608f...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 19.47):

Mimic. Ikke svar, ikke anerkjenn det, så gir den seg. De livnærer seg på frykt.

😳😳😳 Hva er det? 

Anonymkode: a7edd...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

😳😳😳 Hva er det? 

For å forenkle det veldig er det en slags demon, et vesen som kan manifestere seg på tvers av dimensjoner.

Dersom du får en i hus er den mest effektive måten å bli kvitt den igjen, som jeg skrev, å ikke anerkjenne dens eksistens. Den starter med stemmegjengivelse av din egen eller de rundt deg sin stemme.

Dersom du nærer den med å svare, bli redd, gå til rom du hører stemmen fra vil den til slutt kunne ta fysisk visuell form som en du er glad i, alt fra hunden din til bestemor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom du nærer den med å svare, bli redd, gå til rom du hører stemmen fra vil den til slutt kunne ta fysisk visuell form som en du er glad i, alt fra hunden din til bestemor.

Er de ikke som regel skattkister?

Dark Souls Mimic Statue

Anonymkode: bb959...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For å forenkle det veldig er det en slags demon, et vesen som kan manifestere seg på tvers av dimensjoner.

Dersom du får en i hus er den mest effektive måten å bli kvitt den igjen, som jeg skrev, å ikke anerkjenne dens eksistens. Den starter med stemmegjengivelse av din egen eller de rundt deg sin stemme.

Det finnes ikke.

Men av og til kan lyd oppfattes uvant. Stemmer også.

Det er da ikke noen spekulerer i. Du ser jo hva slags ræl du drar frem med sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fantomstemme.

At du hører noe som ikke er der. 

Er ganske vanlig. Særlig hvis du er stresset, syk o.l. Samme å se ting som ikke er der. 

Det handler vel om persepsjon. Hva hjernen forventer eller er vant med, som oppleves som lyd eller bilde. En slags feiltolkning som oppleves ekte.

Som sagt, er ganske vanlig, så slapp av du.

Det er iallfall ikke noe overnaturlig.

Endret av Bombasi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er et slags ekko. Ikke nødvendigvis noe som har grodd fast.

Av og til kan vi motta varsler, andre ganger er det bare et blaff mellom dimensjoner

Anonymkode: 8c6bb...b85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det der blir for ekstremt til at det går an å tro på det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.3.2024 den 22.37):

Og ellers har du det bra?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er som regel ikke et godt tegn. Men enig med den over som skriver at du ikke må  anerkjenne at dette "noe" eksisterer. 

Og til de idiotene som trenger å høre dette: Selvsagt finnes det mer enn 3d dimensjonen og den verden vi mennesker klarer å oppfatte og lever i. Husk feks at hunder ikke kan se farger, men fargene er nå der likevel. Mennesker kan ikke høre visse typer lyder, men andre dyr kan. Osv.. 

Det betyr ikke at det er en "ond demon" du hørte. 

Anonymkode: 979df...fdb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Folk er gale.

Anonymkode: 9e748...b77

Det skal være sikkert og visst. Her er det bare å finne fram tinnfoliehatten.

Anonymkode: b5ce4...779

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det skal være sikkert og visst. Her er det bare å finne fram tinnfoliehatten.

Anonymkode: b5ce4...779

Hjelper hatten mot demonen som roper mamma? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 1.07):

Gud bedre, for noe VÅS!😂

Anonymkode: a4382...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...