AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Jeg fingret mannen min for første gang her forleden. Jeg opplevde en mann ta helt av, og etter sånn 30 min fingring, fikk han den sykeste orgasmen uten at jeg rørte penis. Det rare var at det ikke kom noe ut og ham og han ba meg bre fortsette rett etter orgasmen. Det gikk bare noen minutter før orgasmen kom på ny, enda sterkere denne gang. Sånn holdt vi på til han kom 7 eller 8 ganger, siste gang kom spruten og da var han helt utmattet. Er dette helt vanlig? Aldri opplevd noe lignende K33 Anonymkode: 3da2a...51b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Uten risting og spasmer? Da kan det ikke være sant. Anonymkode: 6a154...a7c 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Uten risting og spasmer? Da kan det ikke være sant. Anonymkode: 6a154...a7c What? Han hadde skjelvinger og masse lyd Anonymkode: 3da2a...51b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette helt vanlig? Aldri opplevd noe lignende K33 Anonymkode: 3da2a...51b Vel. Det er ikke unormalt. Selv liker jeg ikke direkte stimuli av prostata. Jeg syntes det er mer ubehagelig en godt. Men mange liker det. Anonymkode: 9ac92...69e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er dette helt vanlig? Aldri opplevd noe lignende Prostataorgasmer hos menn er vanligvis mye kraftigere enn vanlig orgasme Anonymkode: 70f21...f96
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Det er nok normalt! Men ikke mange kvinner som er interessert i å utforske dette! Og mange mannfolk ønsker heller ikke å få det utforsket! Anonymkode: 7a26c...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Er ikke interessert i fingre rumpehullet til mannen min, byr meg rett og slett i mot. Heldigvis er han ikke typen😂 Anonymkode: c021d...580 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 Kan ikke fatte annet enn at det er samme person som oppretter alle disse trådene om prostatastimuli… mistenker det er en mann som forsøker å normalisere det eller noen som virkelig tenner på å lese andres erfaringer med det (runketråd). Jeg gjør dette på min mann ganske ofte og han får også sterke orgasmer uten å røre penis. Vi liker likevel begge at penis blir stimulert samtidig. Har aldri stimulert prostata i over 30 min, men han får flere orgasmer likevel. Dette er enda en grunn til at jeg tror dette bare er tull, for det er veldig slitsomt å massere prostata med fingrene så lenge da rumpehullet strammes såpass og prostata ligger såpass langt inn at man må jobbe mye med ytterste ledd av fingrene. Anonymkode: c44ed...438 4 1
Tent Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fingret mannen min for første gang her forleden. Jeg opplevde en mann ta helt av, og etter sånn 30 min fingring, fikk han den sykeste orgasmen uten at jeg rørte penis. Det rare var at det ikke kom noe ut og ham og han ba meg bre fortsette rett etter orgasmen. Det gikk bare noen minutter før orgasmen kom på ny, enda sterkere denne gang. Sånn holdt vi på til han kom 7 eller 8 ganger, siste gang kom spruten og da var han helt utmattet. Er dette helt vanlig? Aldri opplevd noe lignende K33 Anonymkode: 3da2a...51b Har det på samme måten. «Fordelen» ved prostata/anal orgasme er at vi menn også får oppleve serieorgasmer.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan ikke fatte annet enn at det er samme person som oppretter alle disse trådene om prostatastimuli… mistenker det er en mann som forsøker å normalisere det eller noen som virkelig tenner på å lese andres erfaringer med det (runketråd). Jeg gjør dette på min mann ganske ofte og han får også sterke orgasmer uten å røre penis. Vi liker likevel begge at penis blir stimulert samtidig. Har aldri stimulert prostata i over 30 min, men han får flere orgasmer likevel. Dette er enda en grunn til at jeg tror dette bare er tull, for det er veldig slitsomt å massere prostata med fingrene så lenge da rumpehullet strammes såpass og prostata ligger såpass langt inn at man må jobbe mye med ytterste ledd av fingrene. Anonymkode: c44ed...438 Hei. Vet jeg ikke noe om. Kommentar til fingring 30 min. Hele seansen tok ca. 30 min, det vil si at fingrene ikke var inni konstant. Vi er vel litt forskjellige og trenger både kortere og lengre tid fra person til person og fra gang til gang, uavhengig av hvor det stimuleres. Anonymkode: 3da2a...51b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 Hadde en ex som likte dette. Han fikk veldig gode orgasmer av det. Veldig spesielt og intimt. Er ikke så mange menn som er gira på å være med på slikt, men gøy med de som liker det. Mye nytelse og lek. Anonymkode: 8603e...404 5 1
Chantielle Skrevet 11. mars 2024 #12 Skrevet 11. mars 2024 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer,samt svar til dette. Chantielle mod. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #13 Skrevet 14. mars 2024 Tips til å prøve dette på mannen? Anonymkode: 8b796...1ec
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #14 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tips til å prøve dette på mannen? Anonymkode: 8b796...1ec TS Hva da? Anonymkode: 3da2a...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå