AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Det har gått over et år og jeg er enda ikke over eksen. Ikke sett og pratet med han heller. Ønsker å komme helt over han. Er det mulig når det har gått så lang tid uten å ha klart det? Anonymkode: 97c7c...d14
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har gått over et år og jeg er enda ikke over eksen. Ikke sett og pratet med han heller. Ønsker å komme helt over han. Er det mulig når det har gått så lang tid uten å ha klart det? Anonymkode: 97c7c...d14 Jeg bruke nesten 3 år på å komme over den ene eksen min. Forholdet hadde bare vart i 2 år, så sykt at jeg brukte så lang tid. Hender jeg fortsatt tenker på han, men på en helt annen måte. Nå kan jeg til og med bli litt uvel av han 😂 Prøv å tenk på alle de negative sidene hans. Jeg ser nå i ettertid at måten han behandlet damer på var helt forkastelig. Han har etter det jeg har hørt hatt 3 forhold til etter meg. Han kvitter seg alltid med dem når han går lei. Tror mange glorifiserer eksene sine når man har kjærlighetssorg. Når det endelig slipper taket vil det blir lette selv om det tar lang tid ❤️ Anonymkode: d7121...bad 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg bruke nesten 3 år på å komme over den ene eksen min. Forholdet hadde bare vart i 2 år, så sykt at jeg brukte så lang tid. Hender jeg fortsatt tenker på han, men på en helt annen måte. Nå kan jeg til og med bli litt uvel av han 😂 Prøv å tenk på alle de negative sidene hans. Jeg ser nå i ettertid at måten han behandlet damer på var helt forkastelig. Han har etter det jeg har hørt hatt 3 forhold til etter meg. Han kvitter seg alltid med dem når han går lei. Tror mange glorifiserer eksene sine når man har kjærlighetssorg. Når det endelig slipper taket vil det blir lette selv om det tar lang tid ❤️ Anonymkode: d7121...bad Takk for at du deler din historie. Håper jeg kommer dit en dag 😀 ts Anonymkode: 97c7c...d14
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har gått over et år og jeg er enda ikke over eksen. Ikke sett og pratet med han heller. Ønsker å komme helt over han. Er det mulig når det har gått så lang tid uten å ha klart det? Anonymkode: 97c7c...d14 Sliter med det samme her. Er null kontakt og ingenting på some. Virker som et håpløst tid. Det blir kanskje bedre med tiden men det er ca 1 år siden her o Anonymkode: 7dee4...9b6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Samme her også, litt over ett år uten kontakt. Jeg sliter veldig, kommer meg ikke videre. Alt og alle sammenlignes med han. Jeg begriper ikke hvordan og når denne sorgen og savnet skal ta slutt. Ingen vits i å date andre, da ingen når opp til han uansett. Anonymkode: 6d9c7...5d1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Dere som sliter som meg, har dere tru på at det kan gi slipp? At han en dag blir som alle andre? ts Anonymkode: 97c7c...d14
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Vel, 7 år etter, savner jeg han fortsatt. Men var overhodet ikke noe konfliktfylt forhold eller fælt brudd. Jeg tror jeg aldri blir til å komme helt over han, faktisk, og det er helt greit. Han er en del av meg og den jeg har blitt fordi jeg var sammen med han. Tenker det er viktigere å akseptere at han er fortid, og ikke nåtid eller fremtid. Anonymkode: 0fcc7...058
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vel, 7 år etter, savner jeg han fortsatt. Men var overhodet ikke noe konfliktfylt forhold eller fælt brudd. Jeg tror jeg aldri blir til å komme helt over han, faktisk, og det er helt greit. Han er en del av meg og den jeg har blitt fordi jeg var sammen med han. Tenker det er viktigere å akseptere at han er fortid, og ikke nåtid eller fremtid. Anonymkode: 0fcc7...058 Har du klart å få en ny partner da? Evt følelser for noen andre? ts Anonymkode: 97c7c...d14
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere som sliter som meg, har dere tru på at det kan gi slipp? At han en dag blir som alle andre? ts Anonymkode: 97c7c...d14 Trur det vil bli lettere med tiden. Det kommer litt an på hvordan forholdet var. Jeg husker godt igjenn gode og dårlige ting med forholdet og summen av det gjorde det til et stort savn Anonymkode: 7dee4...9b6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Skrevet 9. mars 2024 Jeg er på 3.året, og enda ikke helt "over han". Var sammen i syv år og var jeg som endte det. Ikke sett han siden. Men har heller ikke vært med noen andre siden han, så det har vel også litt betydning. Før jeg gjorde det slutt, lagde jeg en liste på tlf min, med alt som var negativt med han, for å påminne meg selv. Må fortsatt se på den innimellom.. Jeg elsket han, men han var ikke bra for meg heller, så vet ikke helt hva jeg savner. Tror egentlig disse tankene ville forsvunnet om jeg møtte én ny mann, for jeg tror savnet handler mer om det å bli begjært av "noen" og ikke nødvendigvis han. Anonymkode: 3d7a2...2a6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 Ja, du vil klare det til slutt Anonymkode: 4a880...7cf
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #12 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du klart å få en ny partner da? Evt følelser for noen andre? ts Anonymkode: 97c7c...d14 Ja, har ny partner, og har hatt det de siste 6 årene. Og jeg elsker han høyt, og planlegger livet mitt sammen med han. Ikke finner jeg det "dårlig gjort" at jeg fortsatt savner eksen heller, et hjerte kan romme mange personer og følelser. Jeg lar ikke tanken på eksen ødelegge det jeg har nå. Eksen er fortiden min, samboer er fremtiden min 🥰 Anonymkode: 0fcc7...058
micromaya Skrevet 10. mars 2024 #13 Skrevet 10. mars 2024 Ja, det kan du! Min eks var «mitt livs kjærlighet», og jeg digget forholdet med ham. Men så var han utro, og verden raste sammen. Dette er 4 år siden nå, men det er lenge siden (åresvis) siden jeg har følt noen sorg ovenfor ham. Nå ser jeg klart hvor falsk og manipulerende han var – han er virkelig ikke en person jeg ville ha delt resten av livet med! Tro meg: det går over! ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #14 Skrevet 10. mars 2024 Begynn å treff andre. Når du møter den rette vil eksen være ett fadet minne Anonymkode: 9cd90...be1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #15 Skrevet 11. mars 2024 Litt over er år her. Vi var veldig like, men vet at det er ikke en fremtid i det forholdet. Vi vil forskjellige ting. Eksen kommer til å være en stor del av livet jeg levde, men det betyr ikke at jeg ikke kan finne noen andre. Eksen hadde samme interesser som meg, noe få personer har. Men har funnet en ganske lik vennegjeng nå, og trenger ikke en så lik kjæreste. Kan få dette gjennom venner Hadde en eks jeg tenkte på i flere år før dette igjen. Når jeg møtte forrige skjønte jeg ikke hvorfor jeg sutret over forrige. Det er mulig å komme seg videre! Du vil mest sannsynlig da se på eksen din i et annet lys (kjærlighet gjør blind og alt det der) Anonymkode: 1ef37...caa
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #16 Skrevet 11. mars 2024 Ts her Har prøvd å møte andre uten å få interesse eller føle noe. Vet ikke om det er fordi jeg ikke har møt en annen god kandidat enda, om jeg ikke er klar eller om dert er en kombinasjon av begge. Anonymkode: 97c7c...d14
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #17 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ts her Har prøvd å møte andre uten å få interesse eller føle noe. Vet ikke om det er fordi jeg ikke har møt en annen god kandidat enda, om jeg ikke er klar eller om dert er en kombinasjon av begge. Anonymkode: 97c7c...d14 Hva var årsaken til bruddet? Anonymkode: 9cd90...be1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #18 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva var årsaken til bruddet? Anonymkode: 9cd90...be1 Spiller det noen rolle? Ts Anonymkode: 97c7c...d14
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #19 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her Har prøvd å møte andre uten å få interesse eller føle noe. Vet ikke om det er fordi jeg ikke har møt en annen god kandidat enda, om jeg ikke er klar eller om dert er en kombinasjon av begge. Anonymkode: 97c7c...d14 Kan være en kombinasjon. Jeg brukte også flere år med min eks, som var utro. Det vonde var at jeg følte jeg ikke var bra nok. Det var først da jeg var helt over han at jeg kunne kjenne somerfugler igjen. Det kan ta tid, men alle kommer seg dit, selv om det akkurat nå ser håpløst ut. Jeg tok min stefar i hånden på at nå skulle jeg være singel og "leva livet" og drite i eksen min. To uker senere treffer jeg mitt livs kjærlighet, ca tre år etter bruddet med eksen, og har vært sammen med han i 6 år nå. Anonymkode: 169a9...bda
Bombasi Skrevet 11. mars 2024 #20 Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 10.57): Det har gått over et år og jeg er enda ikke over eksen. Ikke sett og pratet med han heller. Ønsker å komme helt over han. Er det mulig når det har gått så lang tid uten å ha klart det? Anonymkode: 97c7c...d14 Er du sikker på at det er han du savner? Og ikke noen? Greia med kjærlighetssorg er at man blir gående uten kjærlighet over tid. Og da savner man det man hadde. De gode øyeblikkene og de fine stundene som man nå ikke har. Og da ser man tilbake i tid på det man har opplevd. Da gjerne mot siste kjæreste. Samtidig overromantiserer man alt, og tenker på alt det beste, samtidig som man glemmer det som var dårlig. Resultatet blir at du baker deg inn i en slags kjærlighetssorg ovenfor eksen fordi du egentlig føler deg ensom og savner kjærlighet, kos og nærhet, noe som tørker deg helt inn. Det handler egentlig ikke om eksen, men om ensomheten og savnet etter kjærligheten. Så finn ut av det. Er det eksen i egen person du savner? Eller er det kjærlighet, nærhet og kos du savner? 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå