AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Hei, for noen år siden hadde jeg en paravet intox. Har ikke drukket mye etter dette da jeg er redd for å skade leveren min ytterligere. Har nok allerede en skadet lever og vil ikke gjør det verre. Gir dette mening for dere? Er så lei av spørsmål hvorfor jeg ikke drikker osv. vil ikke fortelle at jeg tok en od med paracet Anonymkode: 28d56...fbe
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Dette må du snakke med legen din om. Ikke kg Anonymkode: ddf85...bc1 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette må du snakke med legen din om. Ikke kg Anonymkode: ddf85...bc1 Ja, men hvis noen hadde sagt det til deg at de ikke kan drikke så mye alkohol pga de hadde en paracet intox før, hadde du trodd på de? Er redd for å ikke bli trodd Anonymkode: 28d56...fbe
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Bare si du har trøbbel med leveren og ikke kan drikke. Anonymkode: 6c74a...798 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, men hvis noen hadde sagt det til deg at de ikke kan drikke så mye alkohol pga de hadde en paracet intox før, hadde du trodd på de? Er redd for å ikke bli trodd Anonymkode: 28d56...fbe Vet du at du har problemer med leverer? Leverer er det organet som kan hjelpe seg selv, så jeg ville ikke automatisk tenkt at lederen din er skadet. Anbefaler å snakke med fastlegen om det. jeg har selv hatt 5 Paracetoverdoser. Innlagt med motgift på sykehuset og koblet til maskiner alle gangene. Jeg har ingen skade på leveren. (Anbefaler likevel ikke Paracetoverdose, prøver bare å få frem at det kan være at det du tror om leveren din ikke stemmer) Anonymkode: 7b0bf...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vet du at du har problemer med leverer? Leverer er det organet som kan hjelpe seg selv, så jeg ville ikke automatisk tenkt at lederen din er skadet. Anbefaler å snakke med fastlegen om det. jeg har selv hatt 5 Paracetoverdoser. Innlagt med motgift på sykehuset og koblet til maskiner alle gangene. Jeg har ingen skade på leveren. (Anbefaler likevel ikke Paracetoverdose, prøver bare å få frem at det kan være at det du tror om leveren din ikke stemmer) Anonymkode: 7b0bf...6d8 Ble mye autokorrekt her 🙈leverer og leder skal være lever. Anonymkode: 7b0bf...6d8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Er vel bare å si at du har problemer med leveren, og må derfor droppe alkohol. Anonymkode: 421d5...784
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 Hvorfor skulle de ikke tro deg? Anonymkode: add56...642
Matas Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, mod.
Anbefalte innlegg