AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Noen andre som har erfaringer med å bestille fra Killstar? Jeg kjøpte noen ting derfra for første gang. Fikk først en e-post med beskjed om at det var estimert at pakken skulle leveres den 15 mars, men så fikk jeg ny e-post i går hvor det sto at den hadde blitt levert ca. i 10.30 tiden. Da var jeg på jobb, men tenkte det går fint fordi jeg finner den når jeg kommer hjem. Bor på en ganske "liten" plass og har nesten ingen naboer i nærheten fordi husene som ligger rundt der er ikke bebodd. Men er veldig greit å finne frem til huset mitt altså så det skulle ikke ha vært noe problem for de å finne det om de brukte google maps eller lignende og la in addressen. Men så har det seg sånn at jeg har sjekket rundt hele huset, alle steder. Og jeg klarer ikke å finne pakken. Prøvde sende e-post til killstar, men da fikk jeg automatisk svar om at det var ingen mennesker som leser e-poster som blir sendt til e-post adressen som de oppga i de andre e-postene jeg fikk fra de. Så da måtte jeg skrive inn i et skjema og sende inn, håper virkelig jeg får noe svar. Er ekstremt surt å ha kjøpt fine ting man gleder seg til at skal komme og har brukt nesten 4000 kr på også kommer det ikke... Anonymkode: ac2d9...22c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Noen som har erfaring med killstar? Eller fedex? Prøvde kontakte fedex nå, men de var heller ikke noe til hjelp. Anonymkode: ac2d9...22c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Har fått levert noen ganger av fedex, aldri vært noe problem. Men aldri opplevd at pakken blir levert en uke før estimert tid uten at jeg har fått oppdatering underveis. Anonymkode: 514cd...fa4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har fått levert noen ganger av fedex, aldri vært noe problem. Men aldri opplevd at pakken blir levert en uke før estimert tid uten at jeg har fått oppdatering underveis. Anonymkode: 514cd...fa4 Jeg syns også at det var rart at det var så tidlig, men jeg får bare pdf-filer hvor det står at det er levert når jeg prøver å kontakte de. Blir så oppgitt fordi det er liksom eneste "bevis" jeg får på at de har levert pakken. Syns det hele er veldig rart. Tror ikke jeg noen gang kommer til å tørre å kjøpe noe fra utlandet mer... Ihvertfall ikke fra killstar eller noe med levering med fedex Anonymkode: ac2d9...22c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns også at det var rart at det var så tidlig, men jeg får bare pdf-filer hvor det står at det er levert når jeg prøver å kontakte de. Blir så oppgitt fordi det er liksom eneste "bevis" jeg får på at de har levert pakken. Syns det hele er veldig rart. Tror ikke jeg noen gang kommer til å tørre å kjøpe noe fra utlandet mer... Ihvertfall ikke fra killstar eller noe med levering med fedex Anonymkode: ac2d9...22c Den står levert når du søker opp sporing på nettsiden også? Og du var i kontakt med fedex i går i åpningstiden? Ang svar fra butikk så må du bare vente, det står jo 2-4 dagers svartid... Men jeg skjønner ikke at man sier ja til hjemlevering uten signatur på så dyre pakker... Jeg godtar aldri hjemlevering uten signatur på pakker over 500kr utenom kattemat... Anonymkode: 514cd...fa4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den står levert når du søker opp sporing på nettsiden også? Og du var i kontakt med fedex i går i åpningstiden? Ang svar fra butikk så må du bare vente, det står jo 2-4 dagers svartid... Men jeg skjønner ikke at man sier ja til hjemlevering uten signatur på så dyre pakker... Jeg godtar aldri hjemlevering uten signatur på pakker over 500kr utenom kattemat... Anonymkode: 514cd...fa4 Det står levert ja. Jeg fikk ikke opp noe om hjemlevering med eller uten signatur. Jeg fikk bare en e-post hvor det sto at pakken skulle leveres i går, mens jeg var på jobb. Fikk ikke opp noe valg der om å få den levert senere så jeg kunne være hjemme. Fikk bare opp en boks med flere valgmuligheter hvor jeg kunne velge hvor de skulle settes den igjen, som ved ytterdøra, et skur, en garasje, ved veien, osv. Det var alt. Jeg fikk ikke velge at den skulle leveres når jeg var hjemme så jeg kunne signere. Jeg ville jo såklart ha gjort det hvis jeg faktisk hadde fått det. Anonymkode: ac2d9...22c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #7 Skrevet 9. mars 2024 Betalte du med Mastercard, så er du godt forsikret. Eller Klarna, da rapporterer du bare til Klarna og slipper å betale. Anonymkode: 5473c...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Betalte du med Mastercard, så er du godt forsikret. Eller Klarna, da rapporterer du bare til Klarna og slipper å betale. Anonymkode: 5473c...b7c Har ikke mastercard. Betalte med vanlig visa/debetkort Anonymkode: ac2d9...22c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #9 Skrevet 10. mars 2024 Var ute for noenlunde det samme, fikk sms fra posten om pakke fra Canada var levert kl 1030 en torsdag. Det var den IKKE. Noen dager senere kom det hentemelding på den fra post i butikk. Posten sa det egentlig ikke var skikkelig sporing på den, kun noe chip og sms om levering var autogenerert. Jeg var litt i overkant hysterisk, de sendte den i retur i november fra Oslo, uten at de kunne oppgi noe grunn. Julegavene jeg bestilte i god tid kom da frem i begynnelsen av mars…bestiller nok ikke fra disse flere ganger. Anonymkode: 6b1d4...996
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #10 Skrevet 11. mars 2024 Har opplevd at det står som levert når de har levert den over til nytt transportselskap (posten). Typ levert til post i butikk eller lignende. Anonymkode: eeba8...a38
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #11 Skrevet 14. mars 2024 Ts her med oppdatering. Jeg fikk endelig tak i noen på Killstar som tok kontakt med fedex firmaet angående at jeg ikke hadde fått pakken. De tok da kontakt med meg på e-post hvor de skriver de har levert pakken og la ved et bildebevis på at den var levert i e-posten. Jeg trykket på bildet og ser umiddelbart at det ikke er ytterdøra mi de har levert den ved. Det var et helt annet hus som jeg ikke kjente igjen så den er ikke levert på noen av naboene sine hus. Jeg svart de tilbake og skrev at de hadde levert til feil adresse fordi jeg så på bildene at det der ikke var huset mitt/ytterdøra mi. Etter det har de ikke dvart meg noe mer, bare ignorerer meg.. Anonymkode: ac2d9...22c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #12 Skrevet 14. mars 2024 Kontakt FedEX, det er jo de som har ansvar for leveringen. Anonymkode: a00dc...ae8 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #13 Skrevet 14. mars 2024 Så frustrerende! Jeg tror ikke de ignorerer, men at det tar tid med å få svar tilbake. Du havner jo i en kø med henvendelser. Prøvd å kontakte FedEx? Jeg har gjort det et par ganger, du får ikke svar på sekundet der heller, men de har ordnet opp. Dette tenker jeg løser seg med noen litt langtekkelige mailutveklsinger som nok kan ta noen dager. Det er drit irriterende. Men på den ene eller annen måte så får du pakken eller pengene igjen. Anonymkode: 6caae...cb0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #14 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kontakt FedEX, det er jo de som har ansvar for leveringen. Anonymkode: a00dc...ae8 Les innlegget da... Jeg kontaktet de når hele greia først startet. Da fikk jeg ingen hjelp. Strevde lenge med å få kontakt med noen på killstar og via de så fikk jeg kontakt med fedex men de svarer meg ikke lengre etter jeg påpekte at bildebeviset de hadde på at de hadde levert pakken var er bilde av feil hus. Anonymkode: ac2d9...22c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #15 Skrevet 14. mars 2024 det er vel nettopp sånne ting man risikerer når man forsøker å bestille fra alle mulige slags nettsider, bare fordi man utelukkende ser på prisen. Anonymkode: 2bbc3...463
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2024 #16 Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 21.01): det er vel nettopp sånne ting man risikerer når man forsøker å bestille fra alle mulige slags nettsider, bare fordi man utelukkende ser på prisen. Anonymkode: 2bbc3...463 ?. Går utifra at du tror killstar er noe ala temu og wish når du skriver dette, men det er det ikke. Killstar er en utenlandsk nettside med ting man ofte ikke finner i norske butikker. Litt gotiske klær og interiørartikler. Og det er ikke så veldig billig akkurat. En genser kan koste 800kr f.eks. Så det er ikke en sånn sketchy "billigside" som de jeg nevnte.. Så nei man bestiller ikke fra killstar for å få masse billig dritt, man bestiller der hvis man er spesielt interessert.. Anonymkode: ac2d9...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå